CAPITOLUL 11

57 4 0
                                    

In mesaj scria:
Sunt cu ochii pe voi!!Mai ales pe tine!!!!O sa va fac sa regretati pentru ce mi-ati facut!!Moartea va asteapta la usa!!!
Atunci eu incep sa plang in hohote.
V-Hai sa mergem la politie!!Neaparat!
Eu-Hai!
Dupa merg in camera mea,si o sun pe mama:
#Convorbire telefonica#
Eu-Alo!?Mama?
M-Da draga!
Eu-Cineva ne urmareste!
M-Poftim!?Trebuie sa mergem la politie!
Eu-Bine!Eu plec cu Vlad!Va asteptam in fata politiei!
M-Bine!Ai grija!Te iubesc!Pa!
Eu-Pa..
#Convorbire telefonica incheiata#
Dupa 4 ore:
Am facut cu totii plangere la politie pentru a gasi faptasul!Va trebui sa descopere numarul necunoscut,pentru a il putea localiza si prinde!Aoleu,maine plecam in America!Am si uitat!!Era ora 23:00.Trebuia sa ne facem bagajele.Nu puteam sa ratam o asemenea ocazie!Dar nici sa plecam cu o problema grava pe cap!
Nu stiam ce sa fac!!!!!
Eu-Oare sa imi fac bagajele?Oare sa stau?Off.....Nici nu stiu!
V-Ce este?
Eu-Nu stiu daca sa plecam sau nu!
V-Nu conteaza!Avem o problema si nu putem sa ne relaxam cand avem in gand ca un anonim ne spioneaza!Ramanem in Romania!
Eu-Si visul tau?
V-Visul meu are mult timp!O sa platesc eu cand o sa terminam problema pe bilete!Promit!
Eu-Bine!
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnggggg
Suna politia:
#Convorbire telefonica#:
P-Alo!?
Eu-Da!Ati rezolvat!?
P-Nu!Veniti imediat la politie!
Eu-Bine!
#Convorbire telefonica incheiata#
V-Ce au zis?
Eu-Trebuie neaparat sa plecam la politie!
V-Haide!Il sun pe tata!
Eu-Nu!E prea tarziu!Mergem pe jos!
V-Atunci hai sa plecam!
Noua nu ne-a mai pasat ca avem pijamalele pe noi,asa ca am fugit intr-un suflet impreuna spre politie.Cand am ajuns acolo,am fost intampinati de mama, parintii lui Vlad, si Cristi.
M-Ce faceti!?
Eu-Bine,dar de cat timp sunteti aici?
M-Dupa ce m-ai sunat,i-am sunat si pe ei si am venit aici sa va asteptam.
Eu-Haideti sa intram!
Cand intram in biroul comandantului,acesta ne spune:
C-Buna seara!
Toti-Buna seara!
Eu-Ce s-a intamplat?
C-Am gasit numarul necunoscut!Il cunoasteti?
Asa ca ma duc prima la calculator,si nu imi venea sa cred!Era numarul Ioanei!Dar cum poate ea sa imi trimita mesaje cand e in puscarie?!E ciudat!
Eu-Ati localizat telefonul?
C-Acum incerc sa faacc..Aha!Gata!
Eu-A!Unde este?
C-Este in... sectie???
V-Ia stati!
Atunc Vlad fuge.
Eu-Vlad,stai!
Cristi-Baa,nu fugi!
Toti fugim dupa Vlad.
Perps.lui Vlad:
Stiam ca cineva e mereu in spatele meu!Era un om imbracat numai in negru,acoperit cu o masca neagra!Am crezut ca e doar un drogat sau ceva.Dar observam ca era mereu in spatele meu!
Il vazusem ca intrase in sectie,dar ca sa nu il suspecteze nimeni,isi pusese o masca chirurgicala.Era langa usa!Si mi-am dat seama ca el e!
Perps.Andreei:
Fugim pana la o casa parasita,iar Vlad intrase in casa!!Doamne,daca ii face ceva,simt ca innebunesc!
Perps.lui Vlad:
Intru in casa pentru a ma lupta cu el,asa ca ma uit peste tot,doar in debara nu m-am uitat.Cand dau sa intru,acel om ma strange de gat, si imi spune:
(?)-Ce faci acum?Te mai crezi smecher?!
Eu(sufocat)-Sstthhaaii!!Chhiinhee esthhii thuu!!??
Atunci cu toata forta il dau de perete.
Eu-Tu nu esti George?Fostul iubit al Ioanei?
G-Haha,se pare ca m-ai prins!Dar nu ai ce sa faci,gagauta!
Atunci arata pistolul spre inima mea.
G-Doar daca apas pe tragaci,adio tot!
Eu-Te rog!Eu nu ti-am gresit cu nimic!
G-Ba da,mi-ati bagat-o in puscarie pe iubirea vietii mele!Asa o sa fac si eu!Aveam de gand sa o omor pe Andreea,dar odata ce esti aici,ma distrez!Inainte ca Ioana sa plece in puscarie,mi-a zis sa va spionez,pentru ca a zis ca ma iubeste!Si chiar ma iubeste,m-a sarutat!Asa ca mi-a dat telefonul ei si am inceput sa va amenint cu moartea!Pregateste-te sa iti spui ultimele cuvinte!
Eu nu am mai zis nimic.
G-Pune-te in genunchi!
Perps.Andreei:
Doamne,ce ma fac???L-am cautat peste tot!Dar dintr-o data aud un sunet de pistol!!NUUUU!!!!
Mergem cu totii in debara,si il gasim pe Vlad intr-o balta de sange,langa el fiind GEORGE!!??
Atunci comandantul il aresteaza!
Eu-(dadandu-i palme peste fata si pumni in piept)-DE CE AI FACUT ASTAAAA!!!!!DE CEEE!!!!!DE CEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
G-Pentru a ma razbuna!!Planul meu a functionat!!!Ne vedem la inmormantare!(si rade)
Toti cadem in genunchi!
Eu-Vlad!Vlaad!!Vlaaaaad!!(plangeam in hohote si il miscam dar nimic).Mama,suna la ambulanta!!Acuum!!!
In timp ce mama vorbea cu ambulanta,eu ii dadeam mici palme sa se trezeasca.Nimic.Respiratie gura la gura.Nimic.Apa peste fata.Nimic.
Dupa 2 ore:
Eram la spital cu totii,plansi facuti gramada pana cand vine doctorul:
D-Voi sunteti cunostintele lui Munteanu?
Eu-Da!Spune-ne,e bine nu?
D-Din pacate a ......MURIT!
EU-NUUUUUU!!!NU E ADEVARAT!!!!NU ESTE!!!!!!!!!MINTI-TI SA VA BATETI JOC DE OAMENI!VLAAAAADDDD!!!(Plangeam in hohote de se uita lumea la noi)
Eu-Nu e adevaraat...NUU!!
Toti au inceput sa planga rau!
D-Imi pare rau!Condoleante!
Eu-Nici-un condoleanteee!!!!!
D-Puteti sa il vedeti in salon.
Dupa 10 min de plans am mers in salon.
Eu am sarit in bratele lui,dar el nu m-a luat inapoi.Cel mai urat lucru din lume!
Eu-(Hohot)Dragul meu iubit!(Hohot)Frumosul meu!.Nu pot sa cred asa ceva.Esti totul pentru mine.(Hohot)Eu ce ma fac fara tine!!??CE MA FAAAC??????(hohot)
Atunci o lacrima de pe obrazul meu ii curge pe obrazul sau inca cald,si....SE TREZESTE!
Vlad zambea.
Eu-Vllaadddd!!!(fericirea si lacrimile de fericire imi aparu pe fata).Doctooor!!!!Acuummm
Dupa ce vine doctorul,il examineaza si defapt s-a inselat!
D-Nu pot sa cred,asta e minune!Puteti sa il luati maine pe domnul Munteanu.
Eu-Bine!
Cat de tare ma bucur ca a supravietuit! Sunt atat de fericita pentru el!Ma bucur ca totul s-a terminat!!!

















ACESTA A FOST PENULTIMUL CAPITOL!




































Puuuuppppp!!!!😍😋



















Byeeeeeeeeeeee(va rog dati si voi un vot ca nu va doare mana)
















































Byyyyyeeeeeeee din nouuuuuuu




😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

❤La bine si la rău!❤Feat Vlad Munteanu👑(FINALIZATĂ)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum