Kanka meeting

376 26 6
                                    

Şuraya da bir anlamlı söz koyim barii😅😅⬆⬆⬆⬆⬆⬆

Garip bir sesle yatakdan fırladım..Ne olduğunu anlamadım ama zaten önemli de değildi.Yatakta (sırtımı doğrultup oturur vaziyetini)aldım.Taa ki o âna kadar.Aynanın karşısında moruk gibi şişmiş yüzümü görünce istemsizce bir çığlık attım.E tabii sesi duyan annem hemen odaya daldı.
-Salak mısın bee??Ne bağırıyorsun sabah sabah!!Duynada birşey oldu sanacak.
-Ne gibi??😕😕
-Bırak da gevezeliği yüzünü yıkayıp gel bana yardım et!!😌😌
-offf..Tamam anne geliyorum!!😩😩
Yataktan kalkıp yüzümü yıkadıktan sonra her zamanki gibi moruk gibi şişmiş yüzümü toparlamak için bakım kremimi sürdüm.Kremi sürdükten sonra.Lavobaya geçip işimi halledip çıktıkdan sonra aşağıya mutfağa anneme yardım etmeye indim..

Babam her zaman evde olmadığı için annemle ikimiz kahvaltı yapıyorduk.E tabii ben evin tek üyesi olduğum için..Kahvaltından sonra anneme etrafı toplamasına yardım ettim..Daha sonra odama çıkmak için yöneldim..Üstüme o gün giyeceğim kıyafetleri hazırladıktan sonra(salaş kareli siyah kırmızı çizgili gömlek,altına kısa siyah bir kot şort,dize kadar kırmızı çizgili çorap ve tabii ki nostaljik siyah ayakkabılarım)7 duş almaya geçtim..Duşdan çıkınca üstümü giyip telefonuma yöneldim.
O gün arkadaşlarla buluşacaktık ..Haa söylemeyi unuttum bizim her hafta kanka meetinglerimiz oluyor.Kızlarla mesajlaştıkdan sonra aşagı indim.
-Anne ben çıkıyorum,birşey istiyor musun??
-Sağol Toprak..Senden tek isteğim kendine dikkat et ve akıllı ol ve geç kalma!!
-Yuh anne yaa!!Tek isteğim dedin saydın da saydın..
-Toprakk!!
Tamam anne kızma!!Sen merak etme dediklerini unutamyacağım.

Bu gereksiz konuşmadan sonra sonra annemin yanağına bir öpücük kondurup çantamı yanıma aldıktan sonra sonunda evden çıktım..Gideceğim yer uzak olduğu için bisikletimle gitmeyi tercih ettim.Kulaklığımı kulağıma takıp BTS dinleyerek yola koyuldum(günlük enerjimi BTSden alıyorum)Kızlarla yine her zamanki mekanda buluştuk.

-Peki neden yapıyoruz bu buluşmayı??
diye mırıldandım içimden..
-haa şimdi aklıma geldi aramızdaki bağ unutlumasın diye,güçlensin diye...

Ben böyle içimden mırıldanmaya devam ederken aniden sırtıma bir el kondu..Bu Aslı'dan başkası değildi.
-Toprak yine geç kaldın..

-bir dakika dan birşey olmaz herhalde!!😅😅

Ve mekana geçtik kızlar her zamanki gibi enerjikti😀😀

Masanın etrafına oturduk,birşeyler içtik aradan yarım saat geçti..Ben kızlarla sohbete dalmıştım taa ki arkamda saçımla oynayan bir el hissedene kadar....

İki Koreli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin