Evet!!Sana aşığım!!

219 14 1
                                    

Bir anda önümde Yoongi'nin ayakları belirdi!!İyi de Yoongi önümdeyse kolumu tutan kim??? Başımı arkama doğru çevirdiğimde karşımda bir adet  Annem duruyordu.

Annem böyle konularda çok hassastır.Onun korkusundan hemen Jungkook'un üzerinden kalkıp üstümü başımı düzelltikten sonra annemden bir azar işitmeyi bekledim.Annem yine her zamanki gibi marifetlerini gösterdi.Önce yerde yığılı duran Jungkook'a elini uzatarak onu yerden kaldırdı.Annem endişeli bir şekilde:

-iyi misin canım??bu deli kız sana birşey yaptı mı??

O sırada ben araya girerek:

-Ama şimdi olmadı ki ...Aa çok ayıp anne.Ben hiç ona birşey yapar mıyım??Sen soruyu yanlış sordun;kızıma birşey yaptın mı ??diyecektin.

Diyerek başımdaki yarayı gösterdim ve çok bilmiş bir tavırla:

-inanmıyorum sana yha,nasıl görmezsin bunu,yani hayır kör olsan hadi ney...

Annem sözümü keserek endişeli bir şekilde yanıma yaklaştı elini başıma koyarak:

-Kızım bunu sana Jungkook mu yaptıı??

-Yok artık anne hâla mı anlamadın.Bir dakika iyi de senn Jungkook'un adını nereden biliyorsun??

-Çocuklarr.En iyisi bu konuları bizde halledelim.Sorunlarımızı da  evde çözeriz.

  ~~~30 dakika sonra(daha havalı olsun diye yarım saat yazmadım asasjsjkksas)~~~

Eve geldiğimizde aklımda bir sürü soru vardı.Annemin Yoongi'yi ve Jungkook'u tanıması,neden onların bizim evde olması,annemin onları sanki yıllardır tanıyor gibi konuşması ve daha  birçok şey...

Direk odama çıkıp duşa girdim.Duştan çıktığımda aynada kıvırcık saçlarımı izlerken başımdaki yaraya da pansuman yapıp,pansuman bezini yapıştırdıktan sonra üstüme en sevdiğim kıyafetlerimi giyip aşağı indim.

Duştan çıktığımda aynada kıvırcık saçlarımı izlerken başımdaki yaraya da pansuman yapıp,pansuman bezini yapıştırdıktan sonra üstüme en sevdiğim kıyafetlerimi giyip aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetim buu⬆⬆⬆⬆😃😃

Annem bize bir tabak çikolatalı kurabiye ve süt koymuştu.

-Anne yani hayır kurabiyeyi anladım da süt??Şimdi 10 bardak süt içip sarhoş olucam( asasjsjs).

Dedim ve annem ve Jungkook hariç Yoongi gülmeye başladı.O gülünce e bende haliyle gülmeye başladım.Jungkook bana kıgın olmalıydı ki o çatık kaşlarını indirip bir laf bile etmiyordu.Nedense onun masum hâlini daha çok sevmiştim ama Yoongi'nin herhalini seviyordum😍.

Annem derin bir iç çektikten sonra Yoongi ve ben(ay ne kadar romantik oldu.sadece o ve ben asajzjakaks)gülmeyi bir anda keserek gözlerimizi anneme yönelttik,annemin bize anlatacakları vardı:

-Çocuklar,öncelikle size şunu açıklıyım;Yoonginin annesiyle biz çok yakın arkadaşız,Jungkook'u da oradan tanıyorum,Yoongi'nin annesi bahsetmişti.Bu arada Jungkook seni birazdan anneannen almaya gelecek.Yoongi, annen yurtdışına iş görüşmesine gidecekmiş bu yüzden sen de bir geceliğine bizde kalacaksın.

İki Koreli ÇocukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin