Imens mit hoved stadig tænkte over.. hvordan jeg var blevet dopet, blev jeg udskrevet og sendt hjem.
Jeg lænede mig helt tilbage i sædet og kiggede ud i af ruden.
Det regnede..
"Hvad tænker du på?" spurgte Jungkook.
Jeg kiggede til den anden side, han havde stadig øjnene på vejen."Ik noget særligt" sukkede jeg og kiggede lige ud.
Jeg mærkede pludselig hans hånd på mit skød.
Jeg kiggede ned på den, han havde åben hånd.Jeg kiggede over på ham igen, den her gang kiggede han ind i mine øjne.
Han sendte mig et lille smil, derefter kiggede han ned på sin egen hånd.
Jeg kiggede selv ned og flettede langsomt mine fingre med hans.
Hans berøring var så dejlig.
Han rettede blikket på vejen igen."Jeg skal nok finde ud af hvem det var" sagde han lavt.
"Hmm?" var det eneste jeg kunne få ud.
"Det må være en fra hotellet" sagde han og kiggede bekymret over på mig.~ Hotel/Firma ~
"D/N din skid!" var det første jeg hørte da jeg trådte ud af bilen.
Simone kom løbende over til mig og krammede mig hårdt ind til sig.
Jeg kiggede bag hende og så alle de andre drenge komme gående ud af bygningen.
Hun trak mig ud af krammet igen og kiggede seriøs på mig.
"Du sagde du var okay, at du ikke skulle til at besvime igen.. jeg har været bekymret" sagde hun og kiggede bekymret ind i mine øjne.
Jeg svarede hende ikke, men spottede Jimin. Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på det han sagde tidligere.
"D/N er okay.." sagde Jungkook ved siden af mig. Han lagde sin ene arm rundt om mig og trak mig tættere ind til sig.
"Meh.. hun ser stadig syg ud, hvad var grunden?" spurgte Rm.
"Doping.." svarede Jungkook.
"Doping !?" udbrød Tae, han kom helt hen til mig og lagde sine hænder på mine skuldre."Har du dopet dig selv.. igen!" sagde han med sammenknebet øjne.
"Igen!" gentog Simone.
Jungkook kiggede også overraskende på mig."N-nej!" forsvarede jeg mig selv med.
Gosh Tae... hvorfor skulle du også absolut sige det højt !"Hvad mener han med-" sagde J-hope
"Det er ikke vigtig lige nu" afbrød jeg lavt."Jo det er!" udbrød Jungkook, han kiggede med rynkede øjenbryn ned på mig.
"Senere" sagde jeg og kiggede ned.
Jeg havde ærlig talt ikke lyst til at tale om det.Ja.. jeg har enegang prøvet at tage selvmord.
Igen var der den her stilhed.
"Kom.. du bliver nødt til at hvile dig" sagde Simone og skubbede Taehyung til siden.
Hun trak mig langsomt væk fra Jungkook og førte mig med ind.
YOU ARE READING
Is It Him ? #2
FanfictionHvad sker der nu ? dit liv har ændret sig meget siden Jungkook kom ind i dit liv. Men har personerne også ændret sig ? Flere mennesker dukker pludselig op fra alle steder. Og flere hemmeligheder åbnes.