Aici e numai imaginația mea bolnavă.
Pisica de smarald- cartea în care am pus cel mai mult suflet dintre toate cărțile mele, a avut un început inovator, era la umor și se numea The Kati. Era un agent maghiar care se lupta cu răufăcătorii. Era o carte plină de faze amuzante și trăsnite. Voiam să-mi bag și capra roz, cumva. Eu eram personajul principal iar noaptea deveneam Kati (acum agent Katt) , împreună cu Szabi (acum Luis) secerau tot ce le iese în cale.
Câteva secvențe:
,,S-a sunat de pauză iar eu dau să ies din clasă, dar cea mai bună prietenă a mea strigă după mine:
-- Haida, mă Gyuri! Râde ea.
-- Io nu-s Gyuri, io-s Kati, zic în șoaptă."
,, -- Pregătită? spune el cu fața prea aproape de a mea.
-- Pregătită când ești și tu, țugui buzele așteptând un sărut.-- Atunci haida! Mă prinde de încheietură și mă trage după el, fară să primesc nici un sărut."
,, Perucă afro și mustață falsă? Deghizarea perfectă."
Cum mi-a venit ideea?
Eu fac ore de maghiară (nu sunt unguroaică sau ceva, doar că fac de plicti) și eu în propoziții, cum nu prea știu nume de persoane înafară de Gyuri sau Latzi, foloseam des numele de Kati, care s-ar citi Koti.
Am primit de la prietenele mele porecla asta, iar mintea mea bolnavă a început să macine. Am spus tuturor prietenilor să mă strige Kati, și chiar au făcut-o. Într-o oră de religie mă plictiseam total, așa că am încercat să o creionez pe Kati, dar nu m-am gândit la altcineva decât mine.Cu timpul si cu multe ore de religie plictisitoare am inceput să fac povestea la mihlocul caietului. Am făcut secvențele de mai sus și am dat la toată școala, pentru că da. Eram The Kati.
Am început să umplu caietul de religie cu idei trăsnite din povestea mea, dar cu timpul am uitat de Kati, am redevenit Ali, dar nu o voi uita niciodată.De ce am schimbat The Kati în pisica de smarald? Voiam acțiune și voiam ca povestea mea să fie luată în serios, nu ca și caterincă, dar cred că voi pune secvente din The Kati din când în când...
CITEȘTI
Alie's World
RandomPutem doar să sperăm că într-o zi vom fi cea mai fericită persoană din lume, dar de ce acea zi sa nu fie zilnic? Eu una vreau să fiu cea mai fericită persoană din lume chiar acum, așa că hai cu mine în mica expediție a gândurilor mele! Nu...