მესამე პირი:
ელენა და ქაი შუაგულ ტყეში იმყოფებოდნენ და გრაგნილზე არსებულ წარწერას გულმოდგინედ კითხულობდნენ.-ეს ხომ საშინელებაა! სადმე ხრამში გადამიყოლებ. -თქვა ელენამ და ქაის შეხედა.
-შენი გადაგდება რომ მდომოდა ამ ჯოჯოხეთში არ ამოვყოფდი თავს.მხოლოდ და მხოლოდ იმიტომ, რომ შენთან დავახლოვებულოყავიი! -თქვა ქაიმ და კითხვა განაგრძო.
-"და თუ რამეს არასწორად გააკეთებთ თქვენ მოგაკითხავენ" ეს რას ნიშნავს? -ამოიკითხა ქაიმ ბოლო წინადადება და დაბნეულმა იკითხა მალევე კი მათ წინ ჰარლი ქვინის ფორმაში გამოწყობილი ქეთი გაჩნდა ცალ ხელში ბიტა ეჭირა და თან ამთქნარებს.
-ქეთი შენ აქ რა გინდა?-იკითხა ელენამ.
-რა მინდა და შეცდომა დაუშვით! რას გამაღვიძეთ ამ სამყაროში ხომ მაინც მეძინა მშვიდად. -ამოიღრინა.
-ნორმალურად აგვიხსენი. -თქვა ქაიმ.
-ვოცნებობდი რომ მძინარე მზეთუნახავი ვყოფილიყავი, მაგრამ როგორც ხედავთ ნახევრად ამისრულდა. ჩემი ხასიათისა და ქცევების გამო ჰარლი ქვინი ვარ, მაგრამ სანამ თქვენ ან ჩემი მამიკო არ გამოიძახებს მძინავს. თქვენ შეცდომა დაუშვით ხოდა მეც აქ ვარ.
-შენი მამიკო ვინღაა? -იკითხა ელენამ და ქაიმ კი პირი დააკუმინა რათა გაოცებისგან არ გახეოდა.
-შუგა აქ იგი ჯოკერია და თან აქაურობის მმართველი. ეხლა კი ელენა გირჩევ ქაის მიენდო. სულ 5დღე გაქვთ 5დავალების შესასრულებლად თუ არა და უარესი მოგივა აქ ჩარჩები ქაისთან ერთად მანამ სანამ შვილი არ გეყოლებათ თქვენ პატარას კი აქ მოუწევს დარჩენა. -თქვა ქეთიმ და წამებში აორთქლდა თითქოს მიწამ ჩაყლაპაო. ამ სანახაობით გაოცებულმა წყვილმა კი დიდხანს გონზე მოსვლა ვერ მოახერხა მანამ სანამ თავში ვაშლი არ დაეცათ.
-აიშ! ეს რა იყო? -იკითხა ქაიმ და ნატკენ თავს ხელით იზელდა.
-რა იყო და ზედმეტად გაშტერდით თითქოს ინდურ სერიალში იყოთ რასაც საშინლად ვერ ვიტან. ესეგი აქ არის 5 ეტაპი:
1) ნდობა
2)მეგობრობა
3)ინტერესი
4)მოწონება
5)სიყვარული.
ეხლა კი წავალ და იცოდეთ რომ ეს 5 ეტაპი აუცილებლად თქვენი გასავლელია. -გაისმა ხმა და მალევე გაქრა ის სხივიც.-კარგი აბა არ მივდივართ? -თქვა ელენამ ომახიანი ტონით და ბიჭს როგორც წესებში ეწერა ზურგზე შეახტა.
-კი წავედით. -თქვა ქაიმ და საშინლად ვიწრო ბილიკზე გასვლა დაიწყო. 5საათი შეუსვენებლივ იარეს და ფინიშს მალევე მიაღწიეს სადაც ალმასი და ახალი დავალება დახვდათ.
-მადლობა რომ მენდე. -უთხრა ქაიმ და გოგონას ხელი გაუწოდა.
-მადლობა შენ რომ ამის შესაძლებლობა მომეცი. -უთხრა ელენამ მალევე თავი დირექტორის კაბინეტში ამოყეს.
-თქვენ რა საერთოდ არ მისმენდით? -იკითხა განცვიფრებულმა და ამავდროულად საუბრით დაღლილმა დირექტორმა.
-როგორ არა მისტერ ვანგ. ბოდიში ჩვენი საქციელისთვის და გპირდებით ასეთი რამ აღარ განმეორდება. -უთხრა ელენამ და ქაის ანიშნა იგივე გაიმეორეო. მანაც არ დააყოვნა და თავისი დანაშაულისათვის ბოდიში მოიხადა. დირექტორის კაბინეტიდან გამოსულებმა კი საუბარი დაიწყეს რაც ახალი ეტაპის დასაწყისს ნიშნავდა.
-დროებით. იცოდე ერთი რჩევა ჩემგან რაც არუნდა თქვას დირექტორმა ბოდიში მოუხადე. -თქვა ელენამ და ოთახში შევიდა.
YOU ARE READING
X SCHOOL/X სკოლა(დასრულებულია)
Mystery / Thrillerმოგესამლებით ამოუცნობი ფაქტებით სავსე სკოლაში ანუ "X სკოლაში"