=5=

278 28 4
                                    

ქაის pov:
-რატომ დამივიწყა მე ყველამ შენ კი არავინ? -ვკითხე ელენას რაზეც გვერდულად გამომხედა.

-სანამ შელოცვას დაუფიქრებლად წაიკითხავდი შეგეძლო მისი შინაარსი გაგეგო. -მითხრა და მასწავლებლისკენ შეტრიალდა.

-ნამიოკობანას თამაში კიარ მინდა მაცადე მოსმენა. -მითხრა ჩემი წუწუნით დაღლილმა.

-მითხარი!-ვუთხარი კიდევ ერთხელ რის შემდეგაც მასწავლებლისაკენ მიბრუნდა და ხელი აიწია.

-მის მინ შეგიძლიათ ახალს უთხრათ, რომ გაჩუნდეს არ მაცდის მოსმენას. -უთხრა თუ არა  მასწავლებელმა გაბრაზებული მზერა მომაბყრო.

-მისტერ კიმ გარეთ გაბრძანდით და დამელოდეთ გაკვეთილების დასრულებამდე შენც ასევე ელენა. -თქვა თუ არა მასწავლებელმა უარესად გაღიზიანებულ ელენასთან ერთად კლასი დავტოვე.

-მოუშორებელი კოალა ხარ!-მითხრა და ცივ იატაკზე დაჯდა.

-ისეთს არაფერს არ ვითხოვ უბრალოდ მინდა ის ვიცოდე რაც შენ იცი.-ამაზე ამოიოხრა და იატაკიდან ადგა.

-წამოდი. -მითხრა და სარდაფისკენ წავიდა.

ელენას pov:
სარდაფისკენ წავედი და უკან ქაი მომყვებოდა. მალევე კი ჩაბნელებულ სარდაფთან მივედით.

მესამე პირი:
დაბნეული ქაი და მოწყენილი ელენა სარდაფის წინ იდგნენ.

-რას ველოდებით?-იკითხა ბიჭმა რაზეც გოგონამ შეუბღვირა და ბუტბუტი განაგრძო. მალევე გაიღო სარდაფის კარები და იქ ძველი წიგნებით სავსე თაროები გამოჩნდა. შუქი ჩართეს და ნათლად გამოჩნდა დამტვერილი წიგნები.

-აქ რატომ მოვედით? -იკითხა კიდევ უფრო გაკვირვებულმა ქაიმ.

-ესაა შენს კითხვაზე პასუხი ამ ყველაფერს მხოლოდ ჩვენ ვხედავთ და სხვა ვერავინ. აქ რასაც ხედავ ყველაფერი კითხვაზე პასუხია. თითო წიგნი თითო წყვილის ისტორიაა. ზოგიერთი დავალება მეორდება, მაგრამ ზოგჯერ მთლად ახალი იქმნება. შენ გაინტერესებს თუ რატომ დაავიწყდი ყველას და მე არა ხომ ასეა?! არსებობს ლეგენდა რომელიც 2000 წლის წინ ზუსტად აქ მოხდა. ბიჭს გოგო თავდავიწყებით შეუყვარდა და ის ნაბიჯი გადადგეს რაც შენ. დანარჩენი კი ჯობია თვითონ გაიგო.

-ბუუ...

X SCHOOL/X სკოლა(დასრულებულია)Where stories live. Discover now