დასასრული (=9=)

313 32 5
                                    

მესამე პირი:
დრო ნელ-ნელა გადიოდა რაც გოგონას საშუალებას აძლევდა უკეთ დაკვირვებოდა ბიჭს. ძველი მოგონებები თავს არ ანებებდა და მუდამ ბიჭზე ეფიქრებოდა. ეს ნამდვილად მოწონება იყო მეტიც ხვდებოდა, რომ ბიჭი უკვე მეორედ უყვარდება. გულს ვერ უბრძანებო ნათქვამია.სწორედ ასე დაემართა ელენას მიუხედავად უამრავი იმედგაცრუებისა ბიჭმა მისი გული კვლავ მოინადირა და ეს სამუდამო გახლდათ.

-ქაი მიყვარხარ. -უთხრა ელენამ და ბიჭის ბაგეებს მოწყურებული დაეწაფა.ეს არ იყო ნაზი კოცნა ეს მონატრებული კოცნა გახლდათ რომელიც ორივეს ძალიან აკლდა.

-მეც მიყვარხარ და უზომოდ მომენატრე.-უთხრა ბიჭმა და გოგონას ჩაეხუტა.

-ძლივსს! აი ეს ალმასებიც და წავედით აქედან. -გაიგეს უცებ ქეთის და შუგას ხმა რაზეც შეხტნენ, მაგრამ გონს მალევე მოეგნენ და ალმასები გამოართვეს. ალმასი გამთელდა თუ არა ისევ სკოლის სარდაფში მოხვდნენ სადაც მათდა გასაკვირად ბატომი ვანგი ელოდათ.

-როგორც იქნა ალმასი. ეხლა მომეცით ჩემი კუთვნილი ალმასი. -თქვა და ხელი გაუწოდა რაზეც ვერაფერი ვერ მიიღო.

-არ მიაწოდოთ. -გაიგეს უცებ ყვირილი რაზეც უცებ დაინახეს ჯესი და ქუქი. ხელები ჩაეკიდათ და ცეცხლის ალში გახვეულიყვნენ. უცებ ალმასი მათკენ ისროლეს რის გამოც ცეცხლში მოხვდა და განადგურდა. ამაზე ვანგი ძალიან გაბრაზდა და ბრძოლა გაიმართა. ელენას ნახევრად მაქციის, ნახევრად ვამპირის ნახევრად კი ჯადოქრის ძალაუფლების მიეღო. ქაი ტელეპოტრაციის უნარსა და სისწრაფეს იყენებდა. ქეთი ჯადოქრის უნარს, ხოლო შუგა კი მგლის უნარს.  ვანგის გარშემო შეკრებილიყვნენ და ყველა თავის ძალით აზიანებდა თან ნაცნობ და თანაც უცნობ დირექტორს. ქუქი და ჯესი ცეცხლს იყენებდნენ და მალევე სასურველი შედეგი მიიღეს და ბოროტება დაამარცხეს. ალმასის განადგურებასთან ერთად რაც მთავარია ქაის და ელენას სიყვარული არ დამგრეულა რადგან ის ნამდვილია.

1 თვის შემდეგ...
ჯესი და ქუქი ერთად არიან და თავს მშვენივრად გრძნობენ ისევე, როგორც შუგა და ქეთი. ქაი და ელენა კი ყველაზე შესანიშნავად არიან რაც მათ ხასიათზე მშვენივრად აისახა. ეხლაც სკოლის სახურავზე სხედან და ერთმანეთს ეხუტებიან. თუ იკითხავთ ვინაა ახალი დირექტორიო პასუხი იქნება: "თქვენი საქმე არაა" ეს ხომ "X სკოლაა"...

პირველ რიგში მინდა მადლობა გადავუხადო მათ ვინც ფიკის ბოლომდე მომყვა. იმედი მაქვს თქვენი იმედი გავამართლე და მინდა გთხოვოთ,რომ თქვენი აზრი დააფიქსიროთ ამ ფიკთან და ზოგადად თუ ჩემი სხვა ფიკები იცით წერის სტილთან დაკავშირებით💓 თუ მოგეწონებათ vote<3
მიყვარხართ anigvaramadze იგივე kimbushti!

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: Jul 23, 2018 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

X SCHOOL/X სკოლა(დასრულებულია)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora