მესამე პირი:
მეორე დღე ახალი თავგადასავალით დაიწყო ელენა და ქაი კვლავ ტყეში ივნყვნენ და ვერ გაერკვიათ თუ რას ნიშნავდა "1 პური და 1 წყალი 1 გულს უდრის" ასე გავიდა თითქმის მთელი დღე და მათ მუცლებს უკვე დაეტყოთ 2დღიანი შიმშილი.-ქაი ძალიან მშია. -თქვა ელენამ და ქაის კალთაში თავი დადო. იმ ადგილიდან ვერ მიდიოდნენ არადა საკვებიც არსაც ჩანდა.
-ცოტაც და აქედან გავაღწევთ. -უთხრა ქაიმ და გოგონას გაუღიმა. მალევე თვალში წითელი ფერის ჩანთა მოხვდა და მის ასაღებად გაიწია, მაგრამ გაახსენდა ელენა და გოგონას დასვენების საშუალება მისცა, რომელსაც უკვე ჩასძინებოდა.
-შენს გამო ყველაფერზე წავალ ვიცი ეხლა ჩემი ხმა არ გესმის რადგან ღრმა ძილი გაქვს. ცოტაც და ეს ყველაფერი დამთავრდება. მიყვარხარ. -თქვა ქაიმ და მანაც გოგონას ყურებაში დაიძინა. ეს არ იყო ყალბი სიტყვები ეს სიმართლეა. 2 საათიანი ძილის შემდეგ ელენას გაეღვიძა და ფრთხილად ადგა, შემდეგ კი ჩანთა აიღო და ბიჭს დაელოდეთ რათა გაეხსნა. მართლაც მალევე გაიღვიძა ქაიმ.
-ეს ჩანთა ვნახე და ვიფიქრე ერთად უნდა გაგვეხსნა. -თქვა ელენამ და ქაისთან ახლოს დაჯდა. ჩანთა გახსნეს და შიგ 1 პური და 1 ბოთლი წყალი დახვდათ. არც კი დაფიქრებულან ისე თმობდნენ საკუთარ საჭმლის ნაწილებს ერთმანეთისათვის საბოლოოდ კი ნახევარი ნახევარზე გაყვეს და ასე დაზავდნენ.
-მადლობა. -უთხრა ელენამ.
-აქეთ მადლობა. -უთხრა ქაიმ და გაუღიმა. ბიჭის ღიმილმა გოგონაც გაათამამა და ბედნიერი სახით ბიჭს ხელი გაუწოდა.
-მეგობრები ვართ? -კითხა ისე რომ მის სახეს ღიმილი არ მოშორებია.
-რათქმაუნდა. -თქვა ბიჭმაც და გოგოს ხელი ჩამოართვა. მალევე იგრძნეს ხელზე რაღაცის დაცემა და ეს რათქმაუნდა ეს ალმასი იყო ამაზე ორივეს გაეღიმა და ღიმილიანი სახითა და საუბარ საუბარში დრო გაიყვანეს.
-მისტერ ფლეიბოი აბა არ მეტყვი რაში გჭირდება ყოველ დღე ახალ ახალი გოგო? -იკითხა ელენამ და ბიჭს ეშმაკურად გაუღიმა.
-მათ ილუზიებს ვუქმნი სინამდვილეში კი ძილის მეტს არაფერს არ აკეთებენ. საინტერესოა არა?! სიამოვნება ტკივილის გარეშე. -თქვა ბიჭმაც ეშმაკური ღიმილით და გზა განაგრძო.
-აი თურმე... კარგი რა დავიღალე ახალი რამე მინდა ვცადო. თქვა გოგომ.
-მოდი ერთმანეთს რაც გვაინტერესებს ის ვკითხოთ. -თქვა ბიჭმა და ქვაზე ჩამოჯდა.
-კარგი. -უთხრა გოგომაც და ამის შემდეგ დაიწყო კითხვების კორიანტელი.
-ეს რა არის?-იკითხა ელენამ და ვარდისფერი ფერის ნაჭერი გახსნა სადაც ალმასი იდო. სამივე ნაწილი შეართეს და ნათლად გამოჩნდა რომ მხოლოდ ორის ადგილიღა დარჩენოდა.
ESTÁS LEYENDO
X SCHOOL/X სკოლა(დასრულებულია)
Misterio / Suspensoმოგესამლებით ამოუცნობი ფაქტებით სავსე სკოლაში ანუ "X სკოლაში"