=3=

461 41 8
                                    

მესამე პირი:
"დილის 7 საათი იყო და ორი სხეული ერთმანეთს ჩახუტებულიყო.

-არ გეძინება?-იკითხა ბიჭმა და გოგონას მოშიშვლებულ ლავიწებზე თითებით მოფერება დაუწყო რის გამოც გოგონა გაიტვრინა.

-ისე თუ ხელმეორედ არ დაიწყებ კარგი იქნება. -თქვა ჩუმი ხმით გოგომ და თავი ბიჭის კისერში ჩარგო.

-ჰმ... პრინცესა იცი რომ ასე უფრო მანდომებ შენს თავს?! -იკითხა მაცდური ხმით ბიჭმა და გოგოს ხერხემალზე დაუდყო თითებით თამაში.

-აიშ მორჩი. -გაიბუსხა გოგო და მალევე ყველაფერი წითლად შეიღება. "

-ელენა გაიღვიძე. -უყვიროდა მძინარე ელენას ჯესი. ელენა სულ კანკალებდა და რაღაცას ბუტბუტებდა და თან კი ოფლი ასხავდა.

-ისევ ვნახე... -ამოიკნავლა ახლად გაღვიძებულმა ელენამ და ტირილი დაიწყო კოშმარის გამო.

-დაწყნარდი მალე ყველაფერი გაივლის. -დააწყნარა ჯესიმ და ქეთის წყალი გამოართვა.

ქუქის pov:
-რატომ არის ასეთი ჯიუტი?! არა რა მეც კარგი ბატი ვარ წამოიყვანე ძალით რას ეხვეწები და ემუდარები. - გავყვიროდა სახლში და აქეთ-იქით დავდიოდა ქაი. მე კი ცეცხლით ვთამაშობდი.

-აიშ. გეყოს რა! შენიც ვერ გამიგია რას გრძნობ იმ გოგოს მიმართ. ხან ბრაზობ ხან კი გინდა შენს გვერდით იყოს. - ვუთხარი და თვალები მობეზრებული ავატრიალე.

-ქუქ შენც არ დამიმატო ეხლა. -თქვა და კიბეებს აუყვა.

ელენას pov:
უაზროდ ვიწექი და ჭერს მივშტერებოდი.

"-ჰეი პატარავ მომენატრე.

-მარტო ჩემი პრინცესა ხარ!

-ისე, რომ მოგიტაცო არა?! ცოლად მოვიყვან და ვიქნებით ერთად ბედნიერნი. "

-ელენა მორჩი ფიქრს და დაიძინე. -გავუწყერი ჩემს თავს და დაძინებას შევეცადე თუმცა უშედეგოდ.

X SCHOOL/X სკოლა(დასრულებულია)Onde histórias criam vida. Descubra agora