Don't Forget 11.Bölüm

197 17 8
                                    

Çünkü...

Avril'ın anneannesi o şişko teyzeydi. Ben ve şişko teyze kısa bir şaşkınlık geçirdikten sonra Avril söze girdi;

- Ne yani siz tanışıyor musunuz?-A

- Maalesef... -D

- Ben bununla kalmam! -Teyze

- Olur mu hiç öyle şey?  Demi benim yıllardır arkadaşım ee sende yıllardır büyükannem olduğuna göre ikinizde birbirinizin arasındaki sorun her ne saçmalıksa çözün ve anlaşmaya başlayın.

Bu olay karşısında ne yapmam gerektiğini gerçekten ama gerçekten bilmiyordum.

- Şişko Teyze'nin ağzından -

Demi midir nedir?  Her ne boksa uçaktan çıktığımda bavulumu alıp oradan uzaklaştığımda o kızdan kurtulduğum için sevinmiştim şimdi ise neredeyse tüm yazımı o terbiyesiz kızla mı geçirecektim?  Ahh!  inanılır gibi değil. O kızdan kurtulduğum için sevinirken onunla kalmak zorundaydım. Çekip gitsem ayrı burada bu kızla kalsam apayrı.

- Demi'nin ağzından -

Havaalanından çıkıp eve gelmiştik. apacak birşey kalmamıştı, Şişko teyzede bende istemesek de kalmak zorunda kalmıştık. Bu arada da Avril'dan şişko teyzenin ismini öğrenmiştim, GABRİELLA. Kendisi gibi kötü bir ismi vardı. Artık o teyze hakkında düşünmekten sıkıldıģımı farkettim ve Avril'ın yanına gidip konuşmaya başladım.

- Avril ben sıkıldım da, Avm'ye falan mı gitsek?

- Aslında olabilir. Yolun karşısından araçlar kalkıyor onlara binip gidelim. Yakında bir Avm var zaten.

- Tamam ben de hazırlanayım.

- Tamam, 15 dk a kapının önünde buluşalım.

Avril'la anlaştıktan sonra kaldığım odaya çıktım ve bavulumu açtım. Gördüğüm manzara karşısında bir süre geçirdiğim şokun etkisinde kaldım, taa ki Gabriella'nın bana bağıran cırtlak sesini duyana kadar.

- Heey! Sana sesleniyorum!  Tamam anladık kafa biraz gidik de kulaklar da mı uzun bir yürüyüşe çıktı?

- Ne diyorsun Allah aşkına yaa! Ne kulağı ne yürüyüşe çıkması Gabriella? 

- Diyorum ki kafanın yerinde olmadığını biliyorduk da sağır olduğunu bilmiyorduk.

- Ya git başımdan zaten bavulum başkasının bavuluyla karışmış!

- Al bak bavulun burada...

O an kendimden geçtiğimi hissettim. Ne yani bavulumu şişko teyze mi almıştı? :o Diye düşünürken düşüncelerimi dışarı vurdum.

- Ne yani bavulumu sen mi aldın? 

- Tabi ki hayır!  Benimki de sende. Bavullarımız karışmış havaalanında.

- Haa tamam sağol. Başka birşey demeyeceksen çıkabilirsin artık odamdan!

- Aman iyi be! Meraklı değiliz odana. Al odanı da başına çal!

Bu kadına cidden sinir oluyorum herşeyi de yanlış anlıyor. Onun yanında mı giyineyim yani?

- Herşeyi de yanlış anlıyorsun?  Avril'la dışarı çıkacağız ondan dolayı giyinmem gerekiyor. Yanında mı giyineyim?

- Tamam tamam yanlış anladığım yok iyi. Nereye gideceksiniz peki?

- Bilmiyorum buranın yakınlarında bir Avm varmış. Karşıdan araçlara binip oraya gidecekmişiz.

- Tamam iyi eğlenceler.

Dedi ve çıktı odamdan. Nee?  Iyi eğlenceler mi dedi o?  Oha bizim şişko teyze de  adam oluyor haa yavaş yavaş. Neyse bu karı süremin yarısını yedi zaten hemen giyinip aşağı inmem gerek diye düşündüm ve hızlıca bavulumdan  - Gri renkli salaş bir kazak, altına içinde gri ve krem tonlarının hakim olduğu dar bir tayt üstüne krem renginde bir fular, gri renginde top küpeler ve krem tonunda hafif topuklu ayakkabı - giyeceğim kiyafetleri çıkardım ve giyindim. Saçımı da taradım ve salaş bir biçimde açık bıraktım son kez aynaya baktıktan sonra dışarı çıktım. Avril Kapıda bekliyordu. Gelir gelmez söze girdi.

- Hadi Demi daha otobüs gelmedi hemen gidelim.

- Tamam.

Avm'ye gelmiştik. Ben bu Avm'ye daha önce hiç gelmemiştim çünkü burası Avril'ın evine yakındı ama benim eski evime uzaktı. Aklımda eski anılarım canlanmıştı şu an. Derken merdivenlerden inen kişiyi gördüm. O arada Avril beni dürtmeye başlamıştı bile. - O kişi kim miydi? Bir dahaki bölümde :D -

Eveet merhaba!  Bölümü geciktirdiğim için üzgünüm ama tatilden daha yeni döndüm bana da hak verin. Neyse bir önceki bölümde beni mutlu ettiniz. 10 vote istemiştim ve oldu. yorumlar da güzel. Bu bölümde de en az 10 vote ve en az 5 yorum diyorum. Ama dikkat ederseniz en az dedim. Her neyse bu hikayeyi arkadaşlarınıza önerin vote'lar ve yorumlar artsın lütfen. Bir dahaki bölüm 15 vote istemeyi düşünüyorum. Bir aralar gerçekten hikayeyi silmeyi düşündüm ama... vazgeçtim. Bu arada diğer hikayelerime de göz atın isterseniz özellikle de ' Fix A Heart' a o da güzel bir hikaye oldu ama hakkettiğinden daha az ilgi aldı. Desteklerinizi bekliyorum. ♥♡♥

Don't ForgetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin