M-a ridicat pana ce fetele noastre au ajuns la aceeasi inaltime apoi si-a lipit buzele umede si intre-deschise cu gust de whisky de ale mele. Taehyung m-a sarutat. Odata, scurt, apoi din nou si mai pasional. Aproape ca-mi venea sa vomit din cauza gustului mult prea puternic de alcool, dar dulceata buzelor sale parca diminua cumva gustul amar. Incerca sa-si inflirteze limba in gura mea de ceva vreme, iar eu i-am dat permisiunea, cu pieptul saltand fara oprire de emotii si compasiune.
Datorita placerii nestapanite, mi-am infipt degetele in parul lui matasos si am inceput sa trag de el cu putere, simtindu-i suvitele de par intre degete, de aproape i-am si dat capul pe spate, fara sa rup sarutul. Isi plimba degetele pe corpul meu fierbinte, lasand dare de foc oriunde ma atingea, coborand la fundul meu. A inceput sa-l stranga cu putere, lucru ce m-a determinat sa gem infundat in gura lui. Imi cauta disperat fiermoarul rochitei cu degetele lungi si subtiri.
Pentru ca eram lipita de el, am simtit cum umflatura din blugii lui se mareste putin cam mult si am inghitit in sec, incercand sa ma departez putin de el, ca sa nu se intample ceva. Chiar daca eram in culmile extazului acolo si imi doream nespus de mult sa continuam, stiam la fel de bine ca dacă vom continua, n-o sa-l mai opreasca nimic si nimeni. Un baiat este destul de incapatanat si greu de indepartat si fara sa fie beat.
- Taehyung.. am soptit, gafaind din cauza sarutului care m-a lasat fara oxigen. Opreste-te.
Parea ca nu ma aude. A continuat sa ma pipaie peste tot. Eu m-am zbatut sa pot scapa de acolo pentru ca nu aveam de gand sa-mi pierd virginitatea la o petrecere nebuneasca pentru adolescenti cu un tip care era probabil beat manga. Nu auzea, nu ma baga in seama. Pana in punctul in care l-am zguduit de umeri si m-a pus jos pentru ca nu stia ce naiba se petrece.
- Taehyung.. opreste-te, i-am spus de data aceasta mai raspicat. Nu-i bine ce facem!
- E in regula, nu-ti face griji, a rostit in sfarsit ceva dupa ce a facut pe mutul cateva minute. Va fi totul bine.
S-a aplecat din nou sa ma sarute, punandu-si o mana pe spatele meu si una pe capul meu, pentru a putea fi sigur ca nu fug nicaieri. Mi-am pus ambele maini pe pieptul lui pentru a putea sa-l indepartez si sa nu se ajunga la ceva mai rau, dar nu puteam. Baiatul era fixat sa-si ia ce-i al lui fara permisiunea mea, chiar sub ochii mei. A fost distractiv pana acum, dar totul avea, pana la urma, o limita. Si el era aproape s-o depaseasca pe a lui.
- Taehyung.. ti-am spus sa imi dai drumul! Nu intelegi?
Nu voia sa-mi dea pace. Lacrimile si-au facut aparitia in cel mai scurt timp si s-au transformat in mici dare de apa neagra datorita machiajului. Aratam oribil. Ma simteam oribil. Nu-mi venea sa cred ca eu urmam sa fiu violata chiar de baiatul pentru care as fi dat orice sa-l impresionez si sa-mi petrec timpul cu el. Pana la urma, nu era vina lui. In final, era vina mea pentru ca mi-am dorit atat de mult sa fiu prezenta aici desi stiam mai bine decat oricine cam cum sta treaba si cum aveau sa evolueze lucrurile.
Odata ce a gasit fiermoarul si l-a apucat intre degete, a tras de el pana ce s-a deschis pana la talie, lasandu-mi aproape sanii dezveliti. A vrut sa-l traga pana jos, dar s-a incurcat probabil in bretelele micute de pe interior si astfel a renuntat. Nevand ce sa fac, mi-am pus ambele maini peste piept, incercand sa nu las bucata de material sa alunece si mai mult decat trebuie.
De nicaieri, o domnisoara revoltata a venit incetisor inspre noi, pentru ca tocurile mult prea inalte o impiedicau sa mearga mai repede, incercand sa ocoleasca restul oamenilor si l-a luat pe Taehyung de pe mine, furioasa peste masura. Mi-am sters lacrimile cu podul palmei si mi-am dat seama imediat ca era mironosita de Seulgi, care, era nervoasa sa vada ca ma pupam de zor cu Taehyung, dar s-a abtinut sa-mi spuna vreo doua pentru ca, era in casa mea, fie ca-i placea, fie ca nu. Si chiar de nici eu n-o simpatizam prea mult, ii raman recunoscatoare ca m-a scos din toata treaba asta, din care nu mai aveam sa ies neafectata.
CITEȘTI
Closer | Taehyung
FanfictionKim Taehyung este salvamar pe plaja, alturi de restul amicilor sai. Frumoasa poveste de dragoste dintre el si Hye-Jeong incepe atunci cand o salveaza de la inec. Daca Hye-Jeong a ramas fara respiratie in apa, atunci cand l-a vazut pe Taehyung a uita...