Az út a kastélyig hosszúnak ígérkezett de nem volt az.. Fent megpillantottuk Minerva McGalagony-t aki a Roxfort új igazgatója lett Dumbledore halála után.. Belépve a Véres Báró jelent meg előttünk, aki szívélyesen fogadott minket.. Beljebb érve a kastélyban Sally és Sophie a két karomba kapaszkodtak, mert kaptak egy bizonyos "furcsa érzést" hogy valaki nem csíp itt minket.. Johnny és Jeff faszán elvoltak és ijesztgették a két rémült lányt, de amikor már McGalagony-nak is elege lett a fiúkból úgy döntött, hogy lehívja Albus szellemét hogy ijsmesszen a népre.. Én személy szerint végig nevettem az egészet, de amikor jött Frics kirázott a hideg, mire Jeff ölelt meg.. Jeff tudja mikor félek és mikor rettegek, meg úgy mindent tud rólam.. A hátam mögött volt és a nyakamba fonta a karjait.. Miután Beléptünk az ebédlőbe egy undorodó horkantást hallottam a sarokból.. A hang irányába kaptuk a fejünket, de semmi vagy jelen esetben senki nem volt ott.. McGalagony elővett egy hosszú pergament, és elkezdett neveket olvasni.. Mikor meghallottunk egy ismerős nevet ledöbbentünk..
- Sally Cooper!- Sally lassan odasétált az igazgatónőhöz majd szembe fordult vele..
- Üljön le és a fejére teszem a Teszlek Süveget, aki eldönti hogy melyik házba fog kerülni a négy házból..- Sally elsápadt és halkan megszólalt..
- Mik a házak nevei?- A tanárnő Sally felé nézett és egy halk kuncogást lejtett el, majd felénk fordult, és megszólalt..
- A házak amikbe be fogjuk önöket osztani azok a Mardekár, a Griffendélnél, a Hugrabug és a Hollohát!- Mondta szépen és érthetően.. Én Sophie és Jeff kezét markolásztam ameddig a Teszlek Süveg kimodta hogy melyik házba is fog költözni Sally..
- Látom van eszed, de szeretsz kimaradni a bajból.. Hova is tegyelek.. áhh meg van.. HOLLOHÁT!- Jelentette ki a Süveg..
- Sophia Rogers!- Sophie úgy sétált fel a Süveghez, mintha egy hóhér várta volna.. Én félve Jeff-hez bújtam, miközben kimodta a Süveg a ház nevét..
- Itt drága lanyom nincsen kétség... HUGRABUG!- Mondta a Süveg..
- Johnatan Holland!- Én nem tudtam hova fussak Jeff-fel.. Johnny fellépdelt a szék elé leült, majd a fejére tette McGalagony a Süveget.. A Süveg mordult egyet és felnevetett..
- Na öcskös... Te is mész a kis Sophie után.. HUGRABUG!- Johnny boldogan pacsizott Sophie-val majd leültek egymás mellé.. Elmondott még egy csomó nevet az igazgatónő, majd lefagyott.. Egy pár perc csönd után megszólalt..
- Jeffrey Dylan Wilson!- A tanánő elgondolkodott, ameddig Jeff egy puszit adott a homlokomra.. Fellépett és leült a székre, majd a Teszlek Süveg tette a dolgát..
- Áhh.. Ilyen hatalmas erőt nem láttam még életem során soha.. MARDEKÁR!- Én egy kicsit lefagytam és elkezdtem ködösen látni..
- Tiffany Sahron Stark!- Felnéztem a nevem hallatán, és elindultam a Süveg felé aki tönkre fogja tenni az életemet, és a barátságunkat.. Leültem a székre, és éreztem egy enyhe nyomást a fejemen amire elkezdtem remegni.. Ezt a Süveg is észre vette.. Nem volt nehéz kiszúrni hogy félek..
- Naa.. Ennyire még senki sem remegett mint te.. Na ne félj.. Te benned van bátorság, és tudod is a sorsod.. Ezért nem köntörfalazok... GRIFFENDÉLNÉL!- Szívem szerint sírva borultam volna le a székről, de nem tettem.. Elmentem a Griffendéles asztalsorhoz, majd leültem egy kedves lány mellé.. Még beszélt valamit az igazgatónő, mire megjelent a Griffendél ház veszetője Harry James Potter.. Egy kicsit megnyugodtam majd felmentünk a klub helységbe ahol elfoglaltam az ajtóval szemben lévő ágyat... Stephanie a lány akit megismertem ő volt az ajtó mellett.. Olyan 19-en lehettünk amikor Mr. Potter odajött hozzám és átadta a titkos pergamet.. Én csak bólintottam és fújták is a takarodót.. Mindenki tiszta és az ágyban olvas, telefonozik és vagy zenét hallgat.. Én a pergament figyeltem és amikor megláttam azt a feliratot: Perselus Piton és a klub helység felé jött elkiáltottam magam hogy:
- Jön a Sötét Démon! (ez volt a fedőneve Pitonnak)- Amikor meghallották a nevet felnéztek és mindenki alvást színlelt kivéve engem.. Én leszartam mit kapok, de eléggé hallhatóan hallgattam a rock zenét.. Láttam a professzort és el is kucogtam magam mire felém világított a pálcájával.. Én elnevettem magam és megszólaltam..
- Örülök hogy megismerhetem Piton professzor.. Sokat olvastam önről és a többi tanárról..- Mosolyogtam szelíden, mire csak sarkon fordult és ellibbent az éjjfekete talárjával.. Én is meguntam a figyelgetést, és én is nyugvóra tértem...Sziasztook itt Icy! Itt van az ígért rész.. Ha tetszik ez a rész akkor 🌟-gal jelezzétek ezt felém.. Holnap hozom az új részt! Addig is bírjátok ki😅😉
YOU ARE READING
A négy ház barátsága /Harry Potter ff./
FanfictionEz a story arról szól, hogy öt gyerek (három lány és két fiú) levelet kap a híres Roxfort nevű iskolától, amitől egyből lázba jönnek.. Másnap összepakolva indulnak a vonathoz ami elviszi őket a híres sokat hallott Roxfort kastélyhoz.. Vajon minden r...