Az édes reggel

34 2 0
                                    

Reggel egy finom ölelésben ébredtem.. Mégjobban hozzá bújtam a tulajdonoshoz, és éreztem egy enyhe férfias illatot.. Egy kicsit bele dolörgölőztem a forró ölelésnek a gazdájába, mire morrant egyet és egy nagyobb levegővel felriadt.. Én lassan kinyitottam a szemem, mire szemben találtam magam a mindig morgós Perselus Piton-nal..
- Jó reggelt Perselus..- Ásítottam..
- Én.. Veled? De.. Ez.. Én.. Hát..- Dadogott..
- Nyugi.. Csak takarítani jöttem, majd azt mondtad hogy alundjak itt, és összevesztünk hogy te kint akarsz aludni a kanapén erre én azt mondtam hogy félek a sötétben és idejöttél mellém majd megöleltél és egymás karjaiban aludtunk el...- Mondtam.. Gyorsan összeszedelőzködtem és mentem a toronyba.. Elcsíptem egy beszélgetést amit nem akartam..
- Figyeljen McGalagony.. Nem mondom még egyszer... van itt két olyan diák akik mások mint a többiek, két külön házban vannak de jól viselik a távolságot.. Olyan sötét varázslatokkal és olyan sötét képességekkel bírnak hogy nem kell az egyiknek pálca sem... Azt mondják hogy mind a ketten halálfalók, és még ráadásul ők a félvér testvérek is! Bellatrix és a többi halálfaló el akarják őket rabolni, de annyira erősek hogy nem tudják megközelíteni a Roxfortot.. Ezt nem szabad megtudnia senkinek.. Értette?! - Mondta Umbridge.. *Utálom azt a ribancot.. Álandóan olyan dolgokat feszeget ami kurvára nem rá tartozik!* Elosontam fel a Mardekár-os klub helység képe elé ami megállított.. Még jó hogy Perselus elmondta a jelszót..
- Zöld alma lekvár..- Suttogtam.. A kép kinyílt és beengedett... Mondta Dylan mikor visszatért a büntetésből csaptak egy rohadt nagy bulit... Hát látni.. Láttam egy csomó másnapos Mardekár-ost akik gondolom nagyon másnaposak lehetnek, ezért lelöktem egy vázát teljesen véletlenül.. Mire felriadt az összes.. Rámnéztek és morgolódtak.. *Na most kell olyan határozottnak lennem mint Perselus.. *
- Na minden részeg pöcs ide figyel! Umbridge Dolores itt van és nagy faszság lenne, ha részeg Mardekár-osokat pillantana meg! Most pedig mindenki olyan gyorsan fog kijózanodni amilyen gyorsan csak lehet vagy repülünk! VILÁGOS?!?!- Kérdeztem megemelve a hangom..
- Igen Ms. Stark!- Kiáltották vissza a fiúk..
- Wilson, gyere velem beszédem van veled!- Parancsoltam a saját bátyámnak.. Ő jött és leültünk egy másik szobába..
- Na mond mivan..-
- Hát Umbridge Dolores itt van és valami olyan dolgot mondott hogy itt van a félvér testvér pár és nagyon sötét dolgokat is tudnak.. És még olyanról is szó volt hogy két külön házban vannak de jól viselik a távolságot..  Meg valamilyen Bellaakárki is el akarja őket rabolni csak nem tudja, mert erősek.. Mi a húgykőkorszakot jelet ez?- Regéltem..
- Ez azt jelenti hogy mind a négy ház veszélyben van.. Nem tudni honnan vannak a diákok, és nem is tudni milyen neműek..- Mondta Jeff.. Hirtelen csönd kerekedett a szobára, mert kopogtak..
- Bocsi a zavarásért, de Piton professzor itt van és fog egy nagy dobozt... Azt mondja Tiffany téged keres..-
- Oké George megyek egy pillanat..- Bólintottam.. Felkeltem és kimentem Perselus-hoz aki tényleg egy nagy dobozt fogott..
- Professzor úr maga mit keres itt?- Kérdeztem magázva mert nem felejtettem el azt amit mondott..
- Ezt egy bagoly hozta önnek.. Mivel én éppen jöttem ki a szobámból átvettem, ha nembaj.. Van hozzá egy kártya is.. Tessék..- Nyújtotta oda Perselus a dobozt.. Megnéztem a kártyát és cifrán ki volt díszítve.. Innen tudtam kitől kaptam.. Kinyitottam a kártyát teljesen és elolvastam a szöveget..
" Ezt Drága Édes Egyetlen Tiffany-m azért vettem neked, hogy ne legyél egyedül és hogy emlékezz rám.." A többi rész el volt mosódva ameddig hangokat nem hallottam a doboz irányából..
- Nyisd ki! Nyisd ki!- Kántálták..
- Oké oké.. Nyitom már, nyitom..- Mosolyogtam.. Kinyitottam a dobozt és felvillant a levél.. Egy kígyó volt a dobozba.. Ránéztem a levélre és elképedtem..
" Ez egy nagyon ritka fajtájú Királypiton.. Hím nemű és 193 cm hosszú.. Ilyen fajta kígyót nem minden nap találni.. Sokat kellett érte fizetnem hogy az enyém legyen.. Remélem tetszik..
               Puszil: A Te Drága Édes Perselus-od.."
A szemem könnyben úszott és el is sírtam magam.. Nem tudtan hova legyek annyira boldog voltam.. Szívem szerint addig ölelgettem volna Perselus-t ameddig nem adott volna egy puszit a fejemre... (Azt ne felejtsük el hogy Perselus Piton sötétkék pólójába voltam a Mardekár klub helyiségében..) Elvittem az új állatomat a Griffendélnél toronyba és ott megmutattam Stephanie-nak, Crystal-nak és Cindy-nek.. Mivel így négyen voltunk bent nem félt bejönni Perselus sem.. Mivel ők bennük bíztam meg ezért elmondtam nekik az eseményeket.. Megölelt hátulról miközben vizsgáltuk a kígyómat és azon gondolkoztunk, hogy milyen nevet adjunk neki.. Majd beugrott..
- Tudjátok mi legyen a neve?- Kérdeztem úgy mintha nem is lett volna ott Perselus..
- Mi?- Kérdezték a csajok..
- Elnevezem az exemről.. Ő is egy kígyó volt..- Perselus elfordult és kiment, én meg utána..
- Mi a baj Perselus? Csak nem haragszol?- Kérdeztem gúnyosan..
- De rohadtul haragszom.. Veszek neked egy KirályPITON-t erre te az exedről akarod elnevezni!? Látom nem is vonzódsz úgy hozzám mint én azt gondolom..- Ment volna a kígyóért, amikor megfogtam a karját és magamhoz húztam egy forró ölelésre.. Eleinte ki akart bújni, de nem engedtem..
- Persze hogy nem az exemről fogom elnevezni a kígyómat amit kaptam a kedvenc tanáromtól..-
- Hanem mi lesz a neve??- Kérdezte szomorúan..
- Piton lesz a neve..- Édes volt ahogyan szorosan visszaölelt.. Kaptam egy puszit a fejemre majd felkapott, és arra kényszerített hogy a szemébe nézzek.. Szén fekete szeme csillogott.. Szívem szerint kivettem volna a kontaktlencsémet... Hirtelen Perselus puha ajkait éreztem az ajkaimon.. Lágyan és kiválóan csókolt.. Annyira le voltam döbbenve hogy vissza sem tudtam csókolni, mire egy halk kuncogást hallottam.. Feleszméltem és Perselus édes kuncogását hallottam..
- M-mi az?- Kérdeztem meglepően rekedt hangon..
- Csak az hogy édes vagy amikor le vagy döbbenve..- Mondta egy lágy mosollyal.. Majd közelebb hajolt hozzám és megint megcsókolt.. Lágyan mozgatta az ajkait, és nekem sem kellett több én is mozgattam az ajkaimat.. Teljesen egymásra voltunk hangolva, de sajnos levegő hiány miatt el kellett válnunk egymástól.. Még jól jött ez az egész mert megjelent Albus szelleme..
- Jön Umbridge, Perselus!- Felnéztem, és ránéztem Perselus-ra.. Adtam egy rövid csókot a Bájitaltan tanárom elragadó ajkaira, mire letett és elviharoztunk.. Én a szobámba Perselus pedig a folyosón végéig viharzott majd egy pillanat alatt elillant az éjjfekete talárjával ami még mindig a szívem ügye.. Imádom amikor úgy alakulnak a dolgok ahogyan én akarom.. Csak ne lenne itt az a pink ribanc..

Sziasztook itt Icy!! Itt van a folytatás tudom egy kicsit későn raktam ki, de mivel ez az ötödik rész így van benne egy meglepetést okozó szereplő.. Csúnya szavak vannak benne és lesznek, de szerintem egy kicsit 16+-os lett.. Remélem tetszik.. Ha igen akkor 🌟-gal jelezzétek.. Majd jelentkezem! Én Icy voltam pusszancs mindenkinek😘

A négy ház barátsága /Harry Potter ff./Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang