Jó napnak indult a mai, Perselus-tól kaptam egy kígyót és nem is aludtam az este olyan rosszul.. Amint megjelent Umbridge elfoglalta McGalagony irodáját és hálószobáját, aki bekérlelte magát Perselus szobájába, Ő meg jött hozzánk aludni.. Vagyis az én ágyamba.. Én aludtam volna a szekrényben, de nem engedte.. Vele aludtam és élveztem.. Hiába voltak ott a csajok, jól kijöttünk.. Mortal Kombat-et játszottunk, és nagyokat nevetgéltünk.. Jó volt érezni hogy Perselus kijön a Griffendéles lányokkal.. Aztán jöttek a tanórák.. Az első óránk Bájitaltan volt a Mardekár-os csapattal... A második óránk a Hugrabug-os csapattal volt Repüléstan... A harmadik óránk Átváltozástan lett volna a Hollohátas csapattal, de Umbridge vette át McGalagony óráját.. Elsőnek nagyon unalmas dolgokról kezdett magyarázni, majd a zenét hallgató jómagamra és a Potter Albertet néző Sophie-ra nézett.. Gyorsan megböktem, és felfigyeltünk.. Kiesett mind a kettőnk füléből a fülhallgató és ezt az a pink patkány is meglátta.. Elvitt McGalagony-hoz, akinek sok volt a dolga ezért elküldött minket Piton professzorhoz.. Egyrészt örültem, mert láthatom Perselus-t másrészt pedig egy kicsit ideges voltam mert féltem hogy mit fogok kapni ezért.. Beléptünk a Bájitaltan terembe és a félkészült Professzor úr várt minket.. Leültünk a padokba és elfoglaltuk magunkat.. Sophie tovább folytatta a Potter Albert paródiát, míg én a BlackPink Du ddu du ddu nevű számának a szövegét másoltam miközben zenét hallgattam... Sophie tudta hogy bejön nekem Piton professzor, de mást nem... Sophie elaludt, mert annyit nézte a Potter Albert paródiákat hogy lassan egy hete nem aludt rendesen... Perselus mögém jött és bele puszilt a tincseimbe ami miatt kirázott a hideg..
- Mit tettél már megint Tiff?? Hm?- Kérdezte Perselus egy eléggé perverz hangsúlyban..
- Semmit Piton professzor..- Válaszoltam egy kicsit rekedt hangon.. Kivette a tollat a kezemből és lecsukta a telefonomat (írói megjegyzés: ezt a részt hajnali egy óra négy perckor íróm és J-Hope-tól hallgatom a Daydream-et... Nyugtató ez a szám.. *jobbra és balra döntögeti a fejét miközben dúdolja a zenét, amit a bátya és a nővére is meghall majd odajön és le is miatta* Sophie és Dylan: KUSS BASZOD ÉS FOLYTASD, MERT ÉRDEKEL A FOLYATÁS!!😈 Oké haver nem kell felkapni a vizet😂 na szóval azt akartam megmagyarázni hogy a lecsukni a telómat kifejezés az azt jelenti hogy alvó módba kapcsolta), és adott egy puszit a nyakamra.. Helyben elolvadtam volna, de tartottam magam mert megint jött az a pink patkány..
- Nem hiszem el hogy ennyire tiszteletlenek ezek a kis taknyosok! Maga elhiszi ezt?-
- Nem... Ez felháborító, de mivel náluk szállok meg nem adhatok neki bűntetést, mert még a végén a szekrényben alszom..- Mondta Perselus teljesen nyugodtan.. Umbridge felfigyelt és visszakérdezett..
- Hogy mondta? Azt mondta hogy a Griffendéles lányoknál alszik?-
- Igen, de tiszteletben tartom a privátszférájukat..-
- Értem.. Akkor semmi kérdésem nincsen..- Mondta majd elment... Eltelt az egész nap szép lassan.. Mentünk aludni és felmerült az a kérdés hogy miért is van itt a Roxfort.. Megjelent Albus szelleme és volt alkalmunk megkérdezni őt arról amit beszéltünk a csajokkal, ameddig Perselus fürdeni volt.. Mindig ő az utolsó és ő jön ki a legkésőbb, majd megy és körbe hogy megnézze a többi házat hogy alszanak-e már.. Hála az égnek lejött Albus is egy kis éjszakai csevejre de mielőtt elment volna és visszajött volna Perselus, megállítottuk Őt..
- Dumbledore professzor, várjon! Lehetne egy kérdésünk? De ha kérhetem akkor őszíntén válaszoljon..-
- Persze mondjátok csak..-
- Professzor úr... Miért is alapult a Roxfort?-
- Hát a pénzért csakis a pénzért..- Nyomott le egy swag dumát majd elment... Mi hatalmas nevetésben törtünk ki, mikor berontott Umbridge hogy szemügyre vegyen minket mi is van velünk..
- Mi ez a nagy hangzavar?! Felébresztitek Piton professzort akkor pedig nagyon nagyot kaptok..- Mondta a pink ribanc.. Még mindig utálom őt.. Ezen semmi nem fog változni mert állandóan beleüti az órrát abba amibe nem kellene.. Mi köze van ahhoz hogy Perselus mikor alszik.. Na mindegy.. Abbahagytuk a nevetést majd azt vettük észre, hogy Perselus visszajött és hulla fáradt.. Beért körbe nézett majd felém közeledett..
- Fájt?-
- Mi Perselus?-
- Amikor leestél a mennyből, mert te egy igazi angyal vagy...- Sütött el egy szar csajozós dumát.. Mindenki röhögött majd Perselus levette a tanári talárját, aztán felvette a selyem fekete alvó talárját.. Én csak csillogó szemmel néztem végig.. Megfogta a karomat majd berántott az ágyba és adott egy puszit a fejemre majd elaludt.. Éreztem a mély és nyugodt szuszogást, és én is úgy gondoltam hogy nyugvóra kéne térnem.. Megfordultam és beleszippantottam Perselus selyem talárjába és még mindig azt a finom férfias illatot éreztem.. Mélyen bújtam Perselus karjaiba és elaludtam...Sziasztook itt újra Icy!! Remélem vártátok ezt a részt mert hoztam😂😂 ja várj csak én röhögök? Mindegy.. Ha tetszi ez a rész ezt egy 🌟-gal jelezzétek nekem.. Na de most nem is zavarok senkit jó olvasást... Én Icy voltam vagyok és leszek pusszancs! 😘
YOU ARE READING
A négy ház barátsága /Harry Potter ff./
FanfictionEz a story arról szól, hogy öt gyerek (három lány és két fiú) levelet kap a híres Roxfort nevű iskolától, amitől egyből lázba jönnek.. Másnap összepakolva indulnak a vonathoz ami elviszi őket a híres sokat hallott Roxfort kastélyhoz.. Vajon minden r...