Éppen Sally-vel és Sophie-val beszélgettünk, amikor nekem jött valaki.. És az a fasz Jeffrey Dylan Wilson volt.. Vagy is én azt gondoltam..
- Óh faszom! Nem tudtál volna a köcsög Mardekáros szemed elé nézni?! Hogy a nem létező faszom lenne a fogkeféd egy hétig!- Kiáltottam és felnéztem mire el állt a lélegzetem..
- Ms. Stark ön most elnyert egy egy hetes büntetét!- Gúnyolódott Piton professzor.. - Órák után találkozunk..- Libbent el.. Én visszamentem Sophie-hoz és Sally-hez akik egy barna hajú lánnyal beszéltek.. Én is odalibbentem és megszólítottam a lányt..
- Szia Tiffany Stark vagyok a Griffendélnél házból.. örülök hogy megismerhettelek!- Nyújtottam neki kezet..
- Na látják hölgyeim így kell egy új diákkal bánni..- Mondta McGalagony..
- Nem tudtam hogy maga az.. És nagyon szép volt az átváltozása asszonyom.. De nem hallja ezt a hangot?-
- Te kis! Ha rajtam múlna akkor az egész Roxforti évedet a büntetésen töltenéd! Sok mindent elnéztem neked, de ezt már túl meg minden határon te kis senkiházi!- Kiabált Piton...
- Mi történt Piton professzor?-
- Talizunk a büntetésnél hugi..- Nevetett.. Lassan eltelt a nap és mentünk Pitonhoz bintetésre.. Vittem telefont és tabletet, na meg persze hangfalat és fülhallgatót is.. (mintha nem is én lettem volna..)
- Jó napot! Remélem készen állnak a büntetésre..- Mondta a professzor..
- Ja..- - Hát..- Mondtuk Jeff-fel.. Bementünk a terembe és leültünk egynás mellé..
- Nos akkor Mr. Wilson.. menjen és pakolja a dobozokat a szertárba.. Én meg itt maradok Ms. Stark-kal és beszélgetünk a helyes nyelv használatról..- Mondta.. Jeff eleget tett a tanárnak nehogy még több faszsággal baszogassa.. Én ott ültem Piton professzorral és csak meredtem a semmibe.. Hiretelen felállt és elővett egy pergament, mef egy pennát..
- Azt hiszed meg úszod, mert én vagyok a kedvenc tanárod? Hát nem.. Na szóval most írni fogsz, nem is keveset.. A szöveg amit írnod kell az nem más mint: A Roxfort Boszorkány- És Varázsló Képző Iskolában nem beszélek csúnyán! Láss munkához!- Mondta erélyesen..
- De tanár úr! Ez hosszú!- Nyafogtam..
- Jó akkor takarodó után gyere fel a szobámba.. Kell egy "nő" a háztartásba..-
- Ezt meg minek véljem?!- Akadtam ki..
- Egy meghívásnak hozzám..- Mondta majd megnézte a telefonom majd elállt a lélegzete, és egy mosolyt lejtett felém.. Én éreztem hogy egy kicsit vörös vagyok, mert a kedvenc tanárom rám mosolygott.. Én csak lehajtottam a fejemet és elmotyogtam a mondani valómat..
- Oké ott leszek Piton prof--
- Hívj csak Perselus-nak..- Mire felpillelantottam és egy pár fekete szempárral néztem szembe.. Vége volt a büntetésnek és mentünk a házunkba.. Én a Griffendélnélbe, Jeff pedig a Mardekárba... Meg volt a takarodó és én leléptem... Felmentem a 2. emeletre és bekopogtattam az egyetlen ajtón, majd ami ott várt...Sziasztook itt Icy!! Itt van az ígért rész.. Bocsi hogy rövid lett, de ennyit tudtam a mai részre.. Holnap egy igazi meglepi rész lesz.. Nem is szeretném lelőni a "poént".. Pusszancs😘🤩😍
VOCÊ ESTÁ LENDO
A négy ház barátsága /Harry Potter ff./
FanficEz a story arról szól, hogy öt gyerek (három lány és két fiú) levelet kap a híres Roxfort nevű iskolától, amitől egyből lázba jönnek.. Másnap összepakolva indulnak a vonathoz ami elviszi őket a híres sokat hallott Roxfort kastélyhoz.. Vajon minden r...