Egy morgást hallottam, majd az ajtó nyikorgó hangját.. Tárva nyitva volt az ajtó, és nem volt ott senki.. vagy is ott volt egy manó.. Én elmondtam ki vagyok és mit is akarok, mire beengedett..
- Professzor úr, jött egy bizonyos Tiffany Sharon Stark és azt mondta hogy ön hívatta..-
- Engedd be!- Mondta egy kicsit morogva.. Gondolom elfelejtette hogy jövök.. Érdekes sosem felejt, mint ahogyan azt mondják.. Belépek és eláll a lélegzetem.. Mindenhol bájitalok, fűszerek, könyvek és rohadt nagy kupi.. Oldalra pillantva egy fekete pacát láttam, aki Perselus volt.. A manó idő közben el is ment, én oda léptem Piton-hoz és lágyan megérintettem, mire felnézett és egy pillanatra el is tűnt a dolgozatokkal való foglalkozás a szeméből, helyette felcsillant a szén fekete szempárja.. Felállt és körbe vezetett a lakosztályában..
- Nos ez itt a fürdőszoba.. Itt nem lesz semmi dolgod, maximum annyi hogy felmosol..- Én bólintottam hogy megértettem amit mondott..
- Itt a nappali, bár látod hogy el vagyok halmozva..- Mondta miközben megvakarta a tarkóját, és egy lágy mosolyt lejtett felém. Én csak megint bólintottam..
- Itt van a k--
- Mi ez a szarom Szeghalom?!- Kiáltottam mikor megláttam a konyhának nevezett helységet..
- Ez lenne a konyha..- Hajtotta le a fejét Perselus..
- És mi van a tűzhelyen?- Vontam kérdőre az idősebbet.. Ő erre csak elvörösödött, és elmondta hogy mi is történt ott valójában..
- Hát az úgy történt, hogy próbáltam főzni mugli tudománnyal és varázslattal is, de egyik sem sikerült..- Hajtotta le a fejét..
- Eomma, mwonji?- Kérdeztem a semmitől Koreaiul..
- Pardon?- Kérdezett vissza Perselus..
- Én egy harmad részt Koreai, egy harmad részt New York-i, és egy harmad részt Magyar vagyok..-
- Azt hogyan?- Kérdezte..
- Hát nem tudom.. De azt mondta anyukám ameddig még élt, hogy a Koreai nevemet a Koreai apukám adta.. Az angolt azt viszont közösen adták.. Mármint csak a Tiffany-t.. A Stark az az angol apám vezeték neve, a magyar anyukám vezeték neve az... azt sajnos nem tudom..- Hajtottam le a fejemet amikor is megpillantottam hogy egy helység kimaradt a listáról..
- Az milyen helységet képvisel?-
- Hm?- Nézett fel Perselus.. - Jaa az? Az a szobám.. De eleget fogod azt is takarítani..- Mondta egy gúnyos mosollyal.. Én megforgattam a szemeimet majd neki láttam a konyhának.. Fél órát baszakodtam ott, majd mikor megcsináltam mindent ott, mentem a fürdőt felmosni és a nappalit sepregetni.. Éppen elsétáltam a zsörtölődő fekete paca mellett, amikor felnordult lelökte az összes lapot majd bezárkózott a szobába amit ki kellett volna takarítanom.. Felszedtem a lapokat és sorba rakva elindultam a koszos szoba felé, amit ki kellene még takarítanom.. Bekopogok, de semmi csak morgás..
- Perselus.. Jól vagy?-
- ..... - Nem válaszolt.. Csak morgolódott tovább.. Nem nagyon foglalkoztam vele, de amikor éppen a fürdőt takarítottam, voltam olyan balfasz hogy megnyissam a vizet és leáztassam magamat.. Csurom vizesen kopogtam megint Perselus szobájának ajtaján..
- Perselus.. Történt egy kis baleset.. Hát csurom víz vagyok és nincsen váltó ruhám.. Nem tudnál adni egy pólót?- Kérdeztem egy kicsit félve... Kinyílt az ajtó, és megláttam Perselus-t amint éppen a talárját igazgatta.. Személy szerint tetszett nekem a talárja, de mindig is kíváncsi voltam hogy milyen lehet mugli nyári ruhában.. *Nem... Ezt nem csinálhatom... Hisz ő a TANÁROM!?! Istenem én még csak 14 vagyok, ő meg 25.. Pakolás közben mi minden elő kerül.. De Istenem! Nem! Nyugi.. Csak egy pólót ad.. De az biztos hogy megtartom..* Gondolataimat Perselus meleg érintése zavarta meg, ahogyan felém nyújtott egy fekete pólót.. A szívem majdnem kiugrott a helyéről ahogyan átadta a pólóját.. Elmormolt valamilyen varázslatot, majd lefagytam.. Szó szerint nem tudtam mozogni..
- M-mit műveltél velem?- Kérdeztem félve.. Mire vállat vont és ezt felelte..
- Semmit csak egy kicsit megcsodállak.. ha nem baj..- Nézett meg közelebbről..
- De Perselus.. Egy kicsit fázom.. Mivel vizes vagyok..-
- Értem..- Elmormolt egy másik varázslatot és visszakaptam a mozgásomat..
- Öltözz át.. Én nem is zavarlak..- Mondta, majd visszatért a papír halomhoz.. Körbe néztem és megszólaltam..
- De Perselus.. Hol?-
- Ott ahol vagy, vagy... a fürdőszoba kizárva... hmm.. a konyhában vagy és ott nem akarsz.. a nappali feltünő lenne, a szobát pedig nem használhatod.. Akkor még is csak a konyha marad..- Mondta egy huncut mosollyal..
- Oké..- Bátortalanodtam el.. Lassan levettem a pólómat, és letettem a székre majd felvettem a kapott pólót ami nagyobb volt mint a méretem.. Leért a térdemig a fekete póló.. Levettem a Griffendélnéles szoknyámat majd odatettem a vizes pólómra.. Láttam ahogyan Perselus felnézett és elmosolyodott.. Egy kicsit elgondolkoztam hogy mit is láttam, de folytattam a munkát Perselus hálószobájával.. Belépve egy hatalmas ágy tárult a szemem elé fekete selyem lepedővel és takarőval.. Felszedtem a szennyest, és bevittem a fürdőbe.. Majd megakadt a szemem a saját ruháimon.. Nem is kicsit lettem vörös.. Hirtelen két kezet éreztem a derekamon, mire felsikkantottam..
- Nyugi.. Csak én vagyok nem az ördög..- Nevetett..
- Perselus.. Elfáradtam.. És ha jól látom készen is vagyok..- Mosolyogtam szelíden és fáradtan..
- Áhh látom én is.. Menj fürödni addig megágyazok és adok valami pizsamának valót..- Mondta.. Lefürödtem és kivettem a kontaktlencsémet (mivel a bal szemem fekete és nem akarom hogy valaki (a tanárok közül) meg is tudja, hogy méreg zöld a jobb szemem és szén fekete a bal szemem..) Kimentem és megláttam a szekrényben matató Bájitaltan tanárt..
- Nos Perselus kapok még ma valamilyen ruhát?- Nevettem..
- Egy pill..a..nat..- Dadogta el az utolsó szavakat.. Adott egy sötétkék pólót, és egy fekete boxert..
- Ebben fogsz aludni, ha jó lesz..-
- Nekem jó lesz..- Mondtam majd azt vettem észre hogy eltünt.. *Olyan rideg lett.. Nem tudom mi van vele.. Talán velem lenne a baj?* Hirtelen kinyílt az ajtó és Perselus-t láttam egy szál törülközőben..
- Húúú.. Ez.. Wow..- Dadogtam..
- Menj feküdj az ágyamba.. Én majd..-
- Ne.. Aludj te itt.. Én csak ta--
- Nem csak takarítani jöttél..-
- Tudod.. Félek a sötétbe, és kéne valaki aki megnyugtat ha rosszat álmodok..- Hazudtam Pitonnak..
- Oké.. De te ott maradsz, én meg itt..- Feküdt be az ágy jobb oldalára..
- Köszönöm Perselus.. Egy angyal vagy..- Mondtam, majd két kart éreztem magam körül.. Megfordultam és Perselus Piton-t láttam ahogyan mélyen szuszog és aludt.. Vagy is nem mert ahogyan lehunytam a szemem.. Hát azt le sem tudom írni mi történt.. Lehet álmodom? De Perselus Piton a sötét lélekkel rendelkező férfi ajkait éreztem a homlokomon.. Forró volt és lágy.. Én egy mély lélegzet után álomra hajtottam a fejem és elnyomott az álom..Sziasztook! Én Icy vagyok és s ez a legújabb rész.. Tudoom tudoom.. Nem jött két napig rész, de most itt van.. Próbálok nem nagyon 16 és 18+-os részeket írni de nem nagyon megy nemsokára lesz más szemszög is nem csak az enyém.. Remélem tetszett!❤️
YOU ARE READING
A négy ház barátsága /Harry Potter ff./
FanfictionEz a story arról szól, hogy öt gyerek (három lány és két fiú) levelet kap a híres Roxfort nevű iskolától, amitől egyből lázba jönnek.. Másnap összepakolva indulnak a vonathoz ami elviszi őket a híres sokat hallott Roxfort kastélyhoz.. Vajon minden r...