Once When

378 19 6
                                    

Tanıtım 2

"Bir zamanlar seni delicesine sevmiştim." Dedi tek nefeste. "Seni herkesten sakınmıştım. Kimseye laf ettirmedim ne olur ne olmaz duyarsın diye."

"Jim-" Jimin elini kaldırdı. "Hayır, beni dinleyeceksin."

Elini dokunulmamış kahvesinin ağzına götürdü ve oynamaya başladı. "Haberin yoktu seni nasıl sevdiğimden, anlamadın hiçbir zaman. Anlayamadın ikimizi de kaldıracak olan sevgimi. Hissetmedin sana karşı olan hislerimi. Görmedim gözlerimde sana karşı yarattığım yıldızları. Duymadın içimde patlayan volkanları. Koklamadın,"

Hissettiği acı ile paltosunun altından kalbinin olduğu yeri okşadı. Yutkunarak devam etti. Gözleri kısıldı, "koklamadın her O'na gülümseyişimde yanan yüreğimin kokusunu."

Hâlen daha kalbini tutuyordu. Gözünden bir damla yaş düşerken ağlayan kıza baktı. "Bana iliştirilmiş acı bir damgasın sen. Hep burada kalacaksın. Ama üzgünüm. Ben bununla yaşamak istemiyorum."

#şimdi olayı anlamayanlarınız illaki olacaktır bu son bölümlerden bir kesit.

#Şu an yaşadığım duygular bunlar. Yaşadığım acıyı Jimin ile anlatmak istedim sizlere. Kafamda da böyle bir fikir oluştu ve dedim ki neden olmasın? Umarım duygularımı hor görmez ve beni yargılamazsınız. Bu benim nasıl vazgeçtiğimin öyküsü.

#Emin olun her konuda bir kitabım var ve bomba gibi gelmek istiyorum. Ama hesapdız kitapsız başlayınca da sonu aynı LB gibi oluyor ve yarım kalıyor. Yazılmamış konuda olan kitaplarım var ve en kısa sürede sizlerle paylaşmak istiyorum. Hep aynı kurgulardan sıkılmışsınızdır, ben de sıkıldım.

#Kendimi bir kaç yılda geliştirdim ama bu yazmaya gelince... Bilmiyorum yapamıyorum herhalde, umarım kendimi ifade edebilir ve saçmalamam. Usta olmasa da güzel şeyler çıkartmak istiyorum.

-mydamnloveinflames

Once Upon a Time 'JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin