" Why don't you just exist on the day i was born ? Why did you exist om the day that you will belong to someone else Irish ? Why ? Don't you know how i feel when i know that you want to marry him ? I am the one who love and take care of you but why must him that you choose Irish ? " katanya . Air matanya mengalir saat dia menatap wajah Irish .
" . i'm sorry ." kata Irish . Dia masih memeluk Ivan .
" If you ask me why did i love you so much then i will answer that i love the way who you are . I even dont care about your past or present . I just want you to know that i do really love you from the first time me meet until we becomes friend. " kata Nuel. Dia menolak tubuh Irish pelahan lahan .
" please , give me a chance to have you . I do really love you Irisha . really love youu .. " suaranya serak . Air matanya terusan mengalir . Perkara inilah yg dia tak ingin sekali berlaku dalam hidupnya . Dia tak nak lepas pengakuan yg dibuatnya , Irish akan menjauh . Itu akan buat dia rasa lebih sengsara lagi .
" but we re not meant together Nuel . I will belong to someone else .. and it is impossible for me to leave him . Because he is too much perfect for me eventhough i love you Nuel. " kata Irish . Dia terduduk sambil menekup wajahnya . Maafkan saya Nuel . Ini cara yg terbaik .
" No , you dont . Please ... please Irishh .. " rayu Nuel lagi . Entah kenapa maruahnya sebagai lelaki tidak dia endahkan semata mata merayu untuk si gadis yg dicintainya .
" I'm sorry .. please forget me . I'm not the one who is perfect to you . Please .. forget me .. " kata Irish . Dia terus berlalu pergi meninggalkan Nuel. Nuel masih dengan keadaan melutut . Air matanya masih meengalir bersama dengan air hujan yg menimpanya .Setelah kejadian itu ,hubungan Irish dan Nuel makin rengang . Nuel masih dengan rasa kecewanya .. dia menghabiskan masanya di kelab dengan minuman keras . Dia sudah seperti seorang yg tidak waras kalau dilihat dari segi fizikalnya yg wajahnya ditumbuhi jambang dan rambutnya panjang . Berita Irish sudah tak didengrinya lagi , tiada khabar dari Irish . Manakala Irish , meneruskan persiapan perkahwinannya dengan Arash . Hatinya msih mengenangkan Nuel . Lelaki itu bagai sudah hilang dari radar . Sayu hatinya apabila terkenangkan Nuel yg menangis melutut dihadapannya hari itu . Tak tega rasanya hatinya membiarkan orang yg disayanginya begitu . Namun , kerana keegoan dia berbuat begitu .
Maafkan saya Nuel .
YOU ARE READING
I MISS YOU ...
RomanceSyeikh Imannuel Benjamin , seorang jejaka yg mempunyai latar belakang yg baik dan berada . Namun , dalam percintaan dia gagal kerana ketakutannya untuk meluahkan perasaan itu . Irisha Tanavi , seorang gadis biasa biasa yg dijumpai oleh Syeikh Imann...