Geçmişten bir zaman-

112 12 6
                                    

Alice'den

Merhaba ben şuanda 13 yaşındayım ve 5yıl sonra yani 18.yaş gününden sonra hep öyle kalacağım. Çünkü vampirler ne zaman zaman mührünü yaparsa o zamanki hali ile kalır fakat ben bir melez olduğum için 18.yaşımda o anki halimle kalıyorum. Ve o zaman evleniyorum...

Her neyse benden bu kadar yeter şimdi Alexander la beraber bikaç insan öldürmektir eh malum günlük ihtiyaç bu zevki tatmalısınız ahhahhhahhah Tabikide tatmamlısınız şakaydı sadece çünkü o muazzam tadı sadece biz alabiliriz ahahhaha...

Bye ben kaçar Alexander geldi kokusunu alıyorum yani gitmeliyim. Tekrar yazmak üzere kanlı yazılar sevgisiz günlüğüm.

                               ***********
-Alice hadi ama bu sefer farklı bir yere gidiyoruz. Acele et.

-Ben her zaman hazırım.

Alexander gözlerini devirdi ve bana bir kutu verdi.

-Al bunları giy.

Tamam dedim ve gittim.

Aslında giymezdim ama Alexander benim için özel biri ve onu üzmek istemem yani arada sırada şimdi olduğu gibi.
Kutuyu açtım ve içinden kraliçenin elbisesi çıktı fakat bunu sadece kraliçe giyebilirdi yani Alexander ın annesi ve o öldüğü için bu korunuyor bu elbiseyi giyen tüm vampirlere hükmeden bilir. Fakat efsaneye göre bunu bir melez giyerse dünyaya hükmeden ile bu nedenle bu elbise asırlardır korunuyor ve Alexander ın annesinin ölümünden sonra tekrar korunmaya başlamıştı tam Alexander ın yanına gidip bunu giyemeyeceğimi söyleyeceksen kuyudaki not dikkatimi çekti.
Nokta şu yazıyordu


Bu nu sakın giymiştim deme!
Bunu giy ne hemen gel eminim ANNEM'de böyle isterdi.
Buna emin olabilirsin

Notu okuduktan sonra elbiseyi giyindim ve efsane gerçek oldu...

MELEZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin