Aşk Kapiyi Çalınca

3.1K 86 5
                                    

Ayaz okulun girişindeki panoya Ev Arkadaşı ilanını askmakla meşguldü. Kenarda onu izleyen Öyküde Ayazin uzaklaştığını görünce cok gecikmeden panoya dogru yürüdü.

Ilanda

18-19 yaş arası Istanbulda okuyan Erkek ev arkadaşı aranıyor.

yaziyordu..

18-19 yaş arası iyide şu Erkek kısmı Öykünün dogrusu canını sıkmıştı.

Panodan ilanı çıradiğı gibi Ayazin peşinden koşmaya başlamiştı.

"Heeey. Bakarmısın?" , diye bağırıyordu Ayazın peşinden koşarken.

" Şşşt. Sana diyorum." , demisti Ayazın kolunu tutup kendisine çevirerek.

Bu çoçuk ne yakışıklı birşeymiş diye geçirmişti içinden.

"Ne var?" , diye umursamaz bir tavırla kendisine bakan Ayazdan sonra bu fikirleri bir kenara atmak zorunda kalmıştı.

" O bikere 'ne var' değil efendim. " , diye homurdanmiştı Öykü.

" Saygı ve Sevgi dersin bittiyse başla lütfen cok işim var daha." , diye çıkışmisti Ayaz Öykü'ye.

" Şeeey. Ben Ilan için şey etmiştim." , demisti Öykü mahcup bir şekilde.

" Okuman yazman yokmu senin." , demişti Öykünün elinden Ilanı alıp.

"Burda Erkek yaziyor. Senin erkeğe benzer bi halinde yok." , demisti arkasina dönüp yoluna devam ederek.

"Ya biliyorum ama ben Izmirden yeni geldim ve gerçekten kalıcak biyere ihtiyacim var." , demisti tekrar Ayazin peşine takilarak.

" Bana bak Ufaklik eğer bir Bayanla aynı evi paylaşmak isteseydim oraya Erkek yazmazdim dimi?" , demisti umursamaz bir tavırla sorarak.

" Ya ama lütf.-" , diyemeden Ayaz lafını kesmişti Öykünün.

" Olmaz. IS-TE-MI-YO-RUM." , demisti Öykünün yanindan uzaklaşarak.

Öykü offlayarak kendinen uzaklaşan Ayazin arkasından bakıyordu.

~~

Akşama kadar Ilanı gören birçok kişi Ayazin evine gelmişti fakat ya Ayazin kriterlerine uymuyorlardi gelenler yada kafa dengi biri yoktu.

Görüşmeler saat 20;15 gibi bitmişti ve Ayaz kimseyle anlaşamamıştı. Tam yayılmış oturuyorduki kapı çaldı.

" Kırıcam artık şu zili." , diye sitem ederek kapıyı açmaya kalkmıştı. Kapıyı açtığındaysa karşısında Sabah okuldaki kızı görmüştü.

"Seen?" , demisti sorar gözlerle karşısındaki namı değer ufaklığa bakarak.

" Evleri toplar siler süpürürüm. Hatta eşyalarını ütüleyip Yemeğide yaparim. Lütfen burda kalmama izin ver bir eve çok ihtiyacım var." , demişti olumlu bir cevap beklercesine.

Aşk Kapıyı ÇalıncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin