3.Bölüm
Güne günesin camdan sizan isigiyla acmistim gözlerimi. Saate baktigimdaysa daha Dersime 40 dakkam oldugunu gördüm. Tembel adimlarla yatagimdan kalkip banyoya ilerledim. 10 dk süren dusun ardindan dolabimin önüne gectim ve kirmizi Poloshirt'ümle koyu jean pantolonumu giydim. Altima siyah AirMaxlerim ve Siyah deri ceketimle tamamdim. Aynanin karsisina gecmis islik calarak Parfümümü sikarken aklima dünkü bas belasi geldi. Nasil unumustum onu? Hemen salona kostum baktigimda yerinde yoktu etraf toparlanmisti sagima döndügümdeyse masada kahvalti vardi yanindada bir not.
"Uyandirmak istemedim beni bi günlükte olsa evine kabul ettigin icin Tessekür ederim. Bavulum kapinin orda okuldan sonra alicam merak etme, afiyet olsun. :))" ,yaziyordu.
"Bisey degil ufaklik." ,diye gecirerek icimden masaya oturdum ve bu mükemmel Kahvaltinin tadini cikardim.
~~Okula arabamla hizli bir giris yaptim az kalsin bi kizi eziyodum. Kiza bakmak icin arabadan indigimdeyse kizin bizim ufaklik oldugunu gördüm. Sahi bu kizin adi neydi ya?
"Hayvan önüne baksana babanin ciftligine mi giriyosun okul otoparko burasi." , diye cikismisti bana.
"Ya ben özür dilerim. Boyun cok kucuk gôremedim seni.", demistim gülüp yanagindan makas alarak.
"Kes sunu." , demisti elimi elinin tersiyle itip hizili adimlarla yanimdan uzaklasarak.
"Ayni zamanda cadi da.", demistim gülerek yanimdan gecen kizim kahvesini elinden alip yürüyerek yudumlarken.
~~
"Gerizekali ya.", demisti Öykü cantasini bos siraya atarak.
"Bana mi dedin güzelim." , demisti arka siradan birileri gerinerek.
"Sen kimsin ya." , demisti Öykü tanimadigi yüze bakarak. Aptal! Yanlis sinifa girmisti."Aptal Öykü!", diyerek kafasina bitane saplatmisti. Tam cantasini alip gidiyorduki sert bir vücuda carpti.
"Naber cadi?.", diye siritan bir Ayaz vardi karsisinda.
"Pis Kas Yigini! Cekil önümden.", diyerek elinin tersiyle Ayazi itmis-. , itememisti tabiki.
"Aaa kaslarim oldugu dogru ama Kas Yigini pekte sevimli gelmiyor kulaga.", demisti Ayaz siritarak. Suan Ayaz bile kendine sasiriyordu cünkü o normalde böyle gicik playboy tipli bir insan degildi ama suan tamda öyle davraniyordu.
"Benimkine okadar sevimli okadar tatli geliyorku canim anlatamam." , demisti Öykü en gicik ifadesini yapip gözlerini devirerek.
"Ama sen ev arkadasina böyle mi davranicaksin. Cok ayip! ", demisti Ayaz siritip kollarini gögüsünde birlestirerek.
"Ev arkadasi?", diye soran gözlerle bakiyordu Öykü Ayaza.
"Bana her sabah bu sabahki kahatiyi hazirlayip evleri toplarsan anlasabiliriz." , demisti Ayaz göz kirpip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kapıyı Çalınca
Roman d'amourAyaz okulun girişindeki panoya Ev Arkadaşı ilanını askmakla meşguldü. Kenarda onu izleyen Öyküde Ayazin uzaklaştığını görünce cok gecikmeden panoya dogru yürüdü. Ilanda 18-19 yaş arası Istanbulda okuyan Erkek ev arkadaşı aranıyor. yaziyordu.. 18-19...