Ask Kapiyi Calinca

1.3K 70 7
                                    

5.Bölüm

Bavulunu almis Asansôre binen Öykünün arkasindan öyle bakmakla yetinmisti Ayaz.

Elinde bavuluyla apartmandan cikan Öykü simdi nereye gidicegini düsünüyordu.
Sag taraftan yoluna devam eden Öyküyü ne yazikki sokak serserileri rahat birakmamisti.

"Naber fistik?" , diye daha olmayan biyigiyla oynayan bir cocuk sormustu.

"Aksam aksam elinde bavulla evden mi kactin", diye sormusti digeride.

"Kalcak biyerin yoksa bana gidelim yavrum." , demisti uzun boylusu Öyküye dogru yûrüyerek.
Öykünün tam karsisinda durup öndeki saclarini elinin tersiyle arkaya itmisti.
Artik dayanamayan Öykü tekmesini cocugun malum bölgesine yerlestirmisti.
Cocuk aciyla yerde inlerken arkadaslari Öykünün üzerine yürümeye baslamislardi taki biri Öyküyü arkaya alip yumruklariyla cocuklari dövene kadar.

"Ayaaaz!" , demisti Öykü sevincle.

"Orda kal Öykü, kücük bi isim var.", diyip cocuklarin üzerlerinde Karete hareketlerini deneyerek.

Cocuklarla sonunda isi biten Ayaz yakasini düzeltip arkaya Öyküye dogru dönüp saclarini karistirarak yanina gelmisti.

"Sen Istanbulu bilmezsin Öykü. Öyle elinde bavulla sallanarak gezemezsin buralarda yürü simdi eve gidiyoruz." , demisti Bavulu alip.

Öykü hicbisey demeden pesine düsmüstü Ayazin.

Eve vardiklarindaysa kapida kalmis Pizzaciyi gördüler.

"Nerdesin Ayaz abi ya dondu pizzalar." , diye sitem etmisti Pizzaci.

"Kücuk bir isim vardi kardesim. Öykü pizzalari al iceri gec." , demisti Ayaz kapiyi acip Öyküye.

"Tamam", demisti Öykü pizzalari alip iceri girerek.

"Al Kardesim , üstü kalsin." ,demisti Ayaz Pizzaciya 100 tl vererek.

"Abi herseferinde aynisini yapiyorsun. Bu cok fazla." , demisti yine ve yine Pizzaci Mehmet.

"Al dedim Memo!" , demisti Ayaz ciddi bir ses tonuyla.

"Saol abi", demisti Memo mahcup bir sekilde parayi alip.

Ayaz Pizzalari söylerken Memonun getirmesini özellikle istemisti baska türlü basi sikistiginda hayatta gelmezdi Ayaza.

"Sultan Teyzem nasil." , diye sormustu Ayaz Memoya sultan teyze memonun Babanesiydi ve cok hastaydi Ayaz her hafta mutalaka 1 kere ziyaretine giderdi fakat bu aralar ihmal etmisti.

"Iyi abi yani hala trip atip kafami sisirebiliyor." , demisti memo gülerek.

"Iyi iyi , hadi görüsürüz." , demisti Ayaz kapiyi kapatarak.

Pizzalari alip iceriye giren Öykü hazir masayi görünce haliyle biraz sasirmisti.

"Kurt gibi acim" , demisti Ayaz iceri girerek.

"Ne yalan söyliyim bende." , demisti Öykü gülerek.

"Ee ne duruyoruz ozaman gömül." , demisti gülerek.

Pizzalar bitince Öykü masayi toplayip bulasiklari yikamisti.

"Makineye atsaydin niye zahmet ettin." , demisti Ayaz koltuga yayilmis bir sekilde.

"Iki tabak iki bardak icin makine mi calistirilir Ayaz." , demisti Öykû gülerek.

"Ben calistiririm." , demisti Ayaz kafasini karistirarak.

"Eger bende bu evde yasicaksam artik calistirmicaksin. Sonucta yari yariya ödicez ve ne yazikki Basbakanin kizi degilim." , demisti gülerek.

"Sacmalama tabikide sana ödetmicem." , demisti Ayaz koltukta dikleserek. Öyküden bi kurus para almak aklinin ucundan gecmemisti.

"O nedemek?"

"Sen burda istedigin kadar kalabilirsin demek. Para vermek zorunda degilsin. Ne eksikse bana söylersin ben alirim." , demisti Ayaz.

"Ama-." , diyemeden Ayaz sözünü kesmisti bile.

"Amasi mamasi yok Öykü!."

"Pe-peki ozaman." , demisti Öykü mahcup bir sekilde.

Aşk Kapıyı ÇalıncaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin