მესამე პირი:
მოსაცდელში დგომის დროს ბიჭები ერთმანეთს ვერცკი ამჩნევდნენ.-მისტერ კიმ გთხოვთ მობრძანდით. -გაისმა ექთნის ხმა რაზეც ორივემ ექთნისკენ მიიხედა.
-უკაცრავად... მისტერ ჯონგდეს მივმართავდი. -უხერხული ღიმილით თქვა ექთანმა. ამ წუთას კი ჩენის და შიუმინის თვალები ერთმანეთს შეხვდნენ. ჩენმა უცებ მოწყვიტა თვალი თითქოს ნაცნობ ბიჭს და ექთანს უხმოდ გაყვა უკან. მას შემდეგ კი შიუმინის ჯერიც დადგა.ექიმს ძალზედ გაუკვირდა თუ როგორ ხედავდნენ ერთი და იგივე სიზმარს. ბევრი ფიქრის შემდეგ კი კაბინეტში მის ასისტენტს უხმო და განკარგულება გასცა რომელიც მისი აზრით პრობლემას გადაჭრიდა.
-ხვალ 2საათზე მისტერ კიმ ჯონგდე და კიმ მინსოკი ერთდოულად დაიბარე.-გასცა განკარგულება და სავარძელში უფრო კომფორტულად მოთავსდა. ფიქრობდა მისი პაციენტების შემთხვევაზე რომელიც პრაქტიკაში ჯერ არ შეხვედრია და არც კი გაეგო...
შიუმინის pov:
ექიმთან საუბრის შემდეგ თავი უკეთ ვიგრძენი, მაგრამ რატომ მეცნობოდა ის ბიჭი?!-ჰიონ შენთვის ახალი ამბავი მაქვს! ესეგი შენ ვინც ამიღწერე ეგ ადამიანი კიმ ჯონგდე იგივე ჩენია. 1192 წლის 21 სექტემბერს დაიბადა. ცხოვრობს სეულში.-მომაყარა უცებ სეჰუნმა რაზეც თვალები ვჭყიტე. ანუ ის იყო? მაშინ უნდა მოვერიდო.
-ფოტო გაქვს? -ვკითხე სეჰუნს რაზეც თვალები ეშმაკურად აუციმციმდა.
-აი ფოტო მაგრამ რაში გაინტერესებს? -მკითხა და ფოტო მაჩვენა.
YOU ARE READING
წყლის ქვეშ(დასრულებულია)
Actionსიზმარი რომელიც 2 ადამიანს აერთიანებს... რა მოხდება თუ მათ რეალურად შეუყვარდებათ ერთმანეთი?..