=6=

76 14 1
                                    

მესამე პირი:
 ღამე არც ჯონგინს და არც სეჰუნს არ სძინებიათ. ფიქრობდნენ თუ როგორ უნდა დაეძვრინათ თავი ამ სახლიდან და მარტონი დაეტოვებინათ "წყვილი".

-სეჰუნ მსახიობობა ხომ შეგიძლია და მოდი გაითამაშე ვითომ ვერ დადიხარ. მეკი როგორც გმირი წაგიყვან სეულის საავადმყოფოში. -თქვა ქაიმ რაზეც სეჰუნმა თვალები გადაატრიალა.

-ეგ გეგმასაც კიარ გავს! -თქვა სეჰუნმა და ინსტაგრამში შეძვრა...


2 კვირის შემდეგ:

 ქაი  და სეჰუნი  უკან დაბრუნდნენ, ხოლო  შიუმინი და ჩენი მარტონი დატოვეს. სანამ წავიდოდნენ იზრუნეს რომ "მათი" ოთახი დასაძინედლად აღარ გამომდგარიყო. 

 ამ დროის განმავლობაში ბიჭებმა ერთმანეთზე უამრავი რამ გაიგეს და ერთად წოლაც აღარ ერიდებოდათ. 

-შეიძლება 1 რაღაც გავაკეთო?- იკითხა შიუმინმა და ჩენს შეხედა, რომელიც ზღვას უყურებდა. ჩენმა კი მხოლოდ თავი დაუქნია მას. შიუმინი მის წინ დადგა მუხლებზე და ჩენის ტუჩებს მისა შეახო. ეს არ ყოფილა უხეში კოცნა. ამის შემდეგ  კი არაფერი უთქვამტ ერთმანთისთვის. ჩენს საღმოს ნებისყოფა დაელია და სიუნი ოთახის კელელთნ მიმწყვდია.

-მგონი დილით პასუხი არ გამიცია შენთვის.-უთხრა ღიმილით რაზეც შიუმინსაც ჩაეღიმა.

-ასეა და რა არის შენი პასუხი?- იკითხა შიუმინმა და ანცი სახიდან ღიმილი არ შორდებოდა სახეზე.

-მეც მიყვარხარ პატარავ.-უთხრა ჩენმაც ღიმილით და უფროსის ტუცებს მიეკრო. წინასგან განსხვავებით კი ეს კოცნა არ ყოფილა ნაზი, მაგრამ არც უხეში გახლდათ. ეს იყო რაღაც გარდამავალი. მათმა გულებმა კი საბოოლოდ გააღეს კარი ერთმანეთისთვის. ორივე ძალზედ ბედნიერი იყო, მაგრამ უცებ ყველაფერი შეიცვალა...




წყლის ქვეშ(დასრულებულია)Where stories live. Discover now