Primul Sărut

596 16 0
                                    

T: N-ai vrea totuși sa câștigi pariul?

M: Nu vreau sa te forțez! Tu vrei...?

T: Da.

Mark s-a apropiat de buzele mele, dandu-mi un sărut scurt. Ne-am uitat unul la altul, iar apoi am zâmbit.

Mark

A fost un moment perfect. E prima fata pentru care simt asa ceva. Nu vreau sa o pierd.

Eu

°°°
A doua zi Mark a venit îmbrăcat tot în uniforma, ceea ce ma facea sa ma simt mai bine. Încă nu puteam sa cred ca el chiar ma plăcea.

°°°
Mark m-a însoțit pana acasă.

T: Hai înăuntru!

M: Ok

Ne-am așezat pe canapea și am dat drumul la televizor.

T: Vrei sa vedem un film?

M: Alege tu!

T: Dragoste?

M: Am zis sa alegi tu...

T: Dragoste rămâne!

Am zâmbit malefic spre el. Am ras amândoi.
Pe la jumătatea filmului Mark a adormit. L-am lăsat sa doarmă pe canapea, iar eu am plecat în camera mea.

°°°
Aud ușa camerei deschizându-se. Era încă întuneric. Vad o silueta intrând în camera. Se apleacă peste mine  mși ma sa saruta pe frunte.

T: Cât e ceasul?...

M: Nu contează. Dormi acum. Eu plec acasă.

T: Poți rămâne dacă vrei.

M: Ok. Ma duc înapoi în sufragerie.

T: Adică poți sta aici.

M: Nu e nevoie

T: Haide... Acum dacă m-ai trezit...

Mark a rămas într-un final. S-a așezat langa mine.

°°°
Dimineața l-am găsit dormind pe jos. Îmi era prea somn ca sa ma ridic din pat asa ca am închis ochii și am mai dormit.
Când m-am trezit el nu mai era, dar simțeam un miros dulce, un miros cunoscut. M-am ridicat și am mers la bucătărie unde el pregătea clătite.

T: Acum ști și sa gătești?

M: Știam deja! zice el în timp ce îmi zâmbește.

T: Miroase bine...

M: Normal! Pai dacă eu gatesc...

T: Ce modest ești!

Începem amândoi sa radem.
Deodata bate cineva la ușa. Ma uit pe vizor. Era mama. Am uitat ca azi se întoarce de la bunicii mei!

T: Mark?! E mama!

M:...

 Dezastru Frumos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum