E La Spital

469 13 0
                                    

°°°
Trecem pe la Mark sa își ia lucrurile și mergem acasă. În timp ce mergeam, eu ma împiedic și cad. Mark ma ajuta sa ma ridic, iar apoi ma ia în brate pe sus.

T: Mark, n-am nimic. Doar m-am împiedicat.

M: Nu poți ști...

Începem sa radem, dar Mark se orbește brusc. Se uita într-un punct fix. Nu îmi dădeam seama la ce se uita, dar într-o fracțiune de secunda s-a întors cu spatele la acel punct.
S-a auzit o impuscatura, iar Mark m-a scăpat și a căzut peste mine.
Ma panicasem. De-abia mai puteam respira. Am sunat la salvare și am strigat după ajutor.

T: Mark, te rog nu ma lasa!

Cele 3 minute în care a venit salvarea au fost cele mai lungi din viata mea.

°°°
Nu mai puteam aștepta, era deja de 3 ore in operație. Stăteam neputincioasa pe hol plângând în hohote. Uniforma mea era pătată cu sângele lui, dar asta e ultima mea grija. Nu mai suportam.

°°°
Iese doctorul.

D: Am reușit sa ii scoatem glonțul și sa îl stabilizam.

Cuvintele parca mi se opreau în gat. Nu am putut zice nimic.

D: Va simțiți bine?

Am dat aprobator din cap.

D: În câteva ore îl veți putea vedea.

Am plecat acasă sa ma schimb.

Mark

°°°
M-am trezit și ea nu era acolo. Trebuia sa știu dacă a pățit ceva!

M: Toni...

Câțiva doctori s-au repezit asupra mea și m-au întins înapoi. Îmi venea sa ma smulg din toate aparatele și sa merg la ea sa o vad.

Eu

Întru în camera. Merg și ma așez în genunchi lângă patul lui. El își pune mana pe obrazul meu, iar eu îmi pun mana peste a lui.

M: Ești bine?

T: Mark, m-ai salvat. De ce te-ai întors, prostule?

Încep sa plâng.

M: Hei! Sunt bine acum. Sunt prost ca nu am fugit, dar faptul ca m-am întors a fost cel mai bun lucru.

T: Nu a fost! zic eu printre lacrimi.

Mark începe sa ma mângâie ușor pe par.

M: Toni, liniștește-te nu am nimic! Sunt bine...

T: Sa știi ca nu ies de aici fără tine.

M: Du-te acasă. Nu trebuie sa ramai pentru mine sau sa îți faci griji.

T: Nu pot sa plec și nici nu pot sa nu îmi fac griji. Te iubesc!

Începe iar sa îmi mângâie parul.

M: Și eu te iubesc...

 Dezastru Frumos Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum