Bun numele meu este Violeta am 17 ani și sunt din Focșani în povestea acesta voi află că sunt verișoara cu Lu-k Beast din Satra B.E.N.Z sper sa va placa... Am o viață frumoasa si nimeni și nimic nu ma poate face să plâng sau să mă supere, până intr-o dimineata cand am intrat în bucătărie și am căzut din picioare inconstienta atunci mama a sunat urgent la salvare... Stai un pic,hai să începem de la inceput...Prima zi de vară însfârșit eram așa bucuroasă ca am luat vacanta, înainte să ma duc acasă ma intalnesc cu cea mai bună prietenă pe nume Andreea...
Eu: Hey sys!
Andreea: Hey sys!
Eu: Ce faci?
Andreea: Bine, vorbeam cu vlad. Tu ce faci?
Eu: Bine. Ai auzit nouă piesa a lui Killa Fonic?
Andreea: Da, este foarte frumosa..
Eu: Sys ce vei face vara acesta?
Andreea: Nu stiu. Cred ca o să ma duc la bunicii mei în Brașov. Tu ce vei face?
Eu: Nu stiu..
Între timp primesc un apel de la mama sa vin mai repede acasa, ca trebuie să îmi zică ceva.. Imi iau rămas bun de la Andreea și plec spre stație. Ajunsă la microbuz acolo era și fostul meu cu o tipa. Trec pe lângă ei fără să îi bag în seama, urc în microbuz plătesc și imi vad de drum., ma asez și dau drumul la muzica și ma gandesc cum este să ii întâlnesc pe cei de la Satra benz, între timp ajuns în statia mea, cobor și imi vad de drumul meu, în maxim 10 minute ajung acasa. Dar în fata curtii mele părinții mei vorbesc cu niște oameni ma apropii de ei îi salut și intru în curte. Seara la cine mama a început discuția pe ppremizia ca am luat vacanta...
Mama: Deci. Tot ai luat vacanta ziceam să mergem undeva..
Eu(inecanduma):Să mergem noi 3 undeva?
Mama: Da
Eu: Unde?
Tata:Vom merge la munte.
Eu: Ok! Dar am o întrebare!
Mama: Zi..
Eu: Cine erau acei oameni?
Tata: O să afli maine, când ne vom întâlni cu toții...
Eu: Stai, stai vorm veni și ei??
Mama:Da.Si le vom cunoaște și fiul.
Eu: Ok. Ma duc să imi fac bagajul...
Mama: Bine. Plecam la 08: 00 de acasa.
Dau din cap ca da și ma duc în camera, dau drumul la muzica și imi fac bagajul. Dar tot ma gandeam cine vor fi acei oameni. Adorm cu gândul că ma voi distra. A doua zi de dimineata mama vine în camera și ma trezeste, ma trezesc cu greu, ma duc la baie ma schimb și ma duc să mănânci ceva, am intrat în bucătărie unde de se aflau parintii mei și aceei oameni, când sa le dau "bun dimineata" am simțit cum picioarele mi se inmoie și cad jos inconstienta, mama văzând că nu ma mișc a sunat la salvare urgent. În 15 minute ajuns salvarea. În 20 de minute am ajuns la spital. Doctorul mi-a făcut niște analize și mi-a făcut o injectie. Părinții mei fiind pe hol asteptau să le zică ce am patit, iesa doctorul pe hol și spune..
Doctorul: Cine sunt părinții domnișoarei Croitoru Violeta?
Mama&tata&: Noi suntem...
Doctorul: Iam făcut niște analize.
Mama: Ce a patit de a leșinat?
Doctorul: Are cadre de calciu și asta i-a provocat acesta stare.
Tata: Și neceseta internare.?
Doctorul: Nu. O să îi dau niște pastile care trebuie să le iei de 3 ori pe zi. Nu conteaza ca le ia după masa sau înainte de masa.
Mama: Bine. Multumim mult.
Doctorul: Oricând. O zi buna.
Tată: O zi buna.
După ce au vorbit cu doctorul au venit în salon și mi au zis ce am patit. Ii intreb dacă mi mergem la munte ei au spus că da. Mau externat și am plecat toți 5 spre munte. De ce 5?pentru ca sunt și acei oameni de ieri. În mașină părinții mei și acei oameni vorbesc nustiu despre ce, eu am adormit cu muzica mea preferata. Pe la vreo 14: 00 ajungem la cabana unde trebuie să stăm pentru câteva zile, acolo era un băiat care ne aștepta. Mama ma trezește să imi zică ca am ajuns, cobor din mașină și tata mi-l prezintă pe George Luca...
Tata: El este George Luca, Luca ea este fata mea violeta...
Lu-k: Buna imi pare bine să te cunoscu.
Eu: Buna si mie imi pare bine să te cunosc.
Când ma uit mai bine la el înghit în sec și zic....
Eu: Tu.... Tu nu cumva esti lu-k beats din Satra Benz??
Lu-k: Da eu sunt, si ei sunt părinții mei..
Eu: Doamne nu cred...
Lu-k: Ce nu crezi??
Eu: Ca te am întâlnit. Sunt o mare fana de a satrei benz...
Lu-k: Ma bucur. Dar am o întrebare...
Eu: Zi...
Lu-k: De ce trebuie să ne vedem toți 6 aici???
Eu: Nu stiu. Și eu sunt curioasă...
Între timp părinții nostrii au rezervat o masă ne cheamă la masa și tata spune că are niște vești să ne spună. (Adica mie și lui lu-k beats)...
Tata: Am venit aici înpreună pentru ca să vă zicem ceva...
Eu&lu-k: Ce sa ne ziceti!!!
Tatăl lui lu-k(Lucian nu zic numele adv): Voi doi... Sunteti...
Lu-k: Tata zi o dată...
Tatăl(lu-k): Sunteti verișori....
Eu&lu-k: Ce? Noi suntem verișori?
Mama mea: Da. Eu si cu mama ta Luca suntem surori...
Eu: Deci nu cred așa ceva. De când stiti??
Mama: De câteva luni....
Eu: Nu pot să cred.... Mi-ati ascuns atâta timp...
Tata: Calmeazăte. A trebuit să vorbim mai întâi...
Eu:Sa vorbiti? Sti ce sa ma lasati în pace!!!
Tata: De ce reactionezi așa??
Eu: Lasa-ma ce acum mai urmează să îmi ziceti ca ma mut cu Lu-k în București???
Mama&Tata: Pai.... Da am hoatarat să te muți cu el...
Eu: Super. După ce mai sunt mințită ma mai și mut. Să ma lasati în pace....
După ce le am vorbit am plecat supărată și nervoasă de la masa. Nu stiu ce să cred. Am plecat spre padure, nu întru în pădure ci stau la margine și încep să plâng. Între timp la masa cei 4 au rămas să discute. Mama și tata văzând că nu ma intorc se ridică să plece în căutarea mea. Luca văzând că dau să plece le zice că se duce el să ma caute și să vorbească cu mine poate inteleg de la lu-k beats a început să ma caute intr-un final ma vede lângă un pom stând jos și plangand... Vine în spre mine grăbit se așează lângă mine și imi spune..
Lu-k: Te rog nu mai plânge...
Eu: Lasa-ma te rog...
Lu-k: Uite și pentru mine a fost ceva socant. Și te inteleg...
Eu: Nu lu-k nu intelegi...
Lu-k: Ce vrei sa zici??
Eu: Cu câteva zile în urma mai pe înțeles pe 20 Iunie am pierdut ceva...
Lu-k: Ce ai pierdut?
Eu: Pe frații mei Daniel și Mădălin...
Lu-k: Imi pare rau... Și de asta ai reacționat asa.?
Eu: Da. Îi iubesc foarte mult și imi este dor de ei. Și când am zi dacă ma mut cu tine acolo am stiu ca voi sunteti ca frații...
Lu-k: Iti este frică că nu o te adaptezi cu restul??
Eu: Cam așa ceva...
Lu-k: Te vei adapta cu noi. Eu sunt bucuros ce esti verișoara mea si puls de asta părinții tai au încercat să te ferească de asemenea incidente. Țin la tine mult și iti vor binele. Deci ce zici??
Eu: Ai dreptate lu-k. Au vrut să îmi facă bine..
Lu-k: Ce zici vrei sa mergi la masa. Și...
Eu: Da mergem. Și da o să merg acolo cu tine..
Lu-k: Abia astept sa ii cunosti pe băieți... Mai ales pe Killa....
Eu: Mda.. Nici nu s-ar uita la mine el..
Lu-k: Mai se va uita... Pentru ca el nu mai este cu Amazonca... Ups... Nu stii de la mine...
Eu: OK nu stiu nimic., hai mergem..
Lu-k: Ok..
După ce am vorbit am plecat spre restaurant unde se aflau părinții nostrii... Tot nu ma inpac cu ideia ca lu-k beats poate fii var cu o fata simplă. Pana am ajuns acolo lu-k mi-a zis atate de trupa am râs am glumit, am ajuns în fața restaurantului intram și ne ducem la masa părinții lor. Ne așezăm eu fiind obosită și imi vinea rau mama ma observa și imi zice să ma duc în camera pentru a ma odihni. Lu-k se oferă să mă ajute să ma ducă în camera. Înainte să ma pun în pat imi dau drumul la muzica și adorm cu gândul că voi începe o nouă viața cu cei din Satra Benz.. A doua zi ma trezesc pe la 11: 30 da am avut un somn adanc,iesu din camera și ma îndrept spre o mică baie imi fac repede un dus și ma duc afara. La o masa afara în aer liber părinții mei și părinții lui lu-k (adică mătușa și unchiu) iau masa. Ma duc la ei și îi salut, imi comand ceva de mâncare în acel timp vine lu-k...
Lu-k: Neata somnoroaso!!
Eu: Neata și tie. Ce ai de esti așa de zambaret așa de dimineață??
Lu-k: Aaaa...am vorbit cu baieti. Și ei sunt fericiti că te vor intalni...
Eu: Tare.. Acum pot mânca...
Dă din cap arfirmativ, și încep să manac, după ce mâncăm plecam într-o mică plimbare.......Ce sa întâmplat în continuare... Surpriză... Va continua și cu mai mult suspans... Sper sa va placa nouă carte... Va pup... 😘😘😘😘😘😘
CITEȘTI
Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.Z
Actionbun numele eu este Violeta am 17 ani și sunt din Focșani.... ii stiu pe fratii Munteanu de mult timp.... în povestea acesta ma voi în prieteni cu Vlad... mai multe o sa vedeti in poveste.... sper sa va placa..