continiarea 1

189 4 3
                                    

"Da din cap arfiramtiv incep sa manac, dupa ce am mancat, am plecat intr-o mica plimbare... "
Am inceput sa il cunosc mai bine pe Lu-k Beast, am facut atate poze cu el si ma intelegeam mai bine. Parintii vazand ca ne intelegem destul de bine au hotarat sa ma mut de finitiv in Bucuresti cu Lu-k.... In aceste 4 zile m-am distrat asa de bine..... A venit si ziua m-am distrat asa de bine... A venit ziua in care ne indreptam spre casa mea, intre timp  eu si Lu-k am aadormit asa

Dupa 3 ore de mers in continuare am ajuns acasa ne trezesc si ne ducem in camere nu punem in pat si adormim din nou pe la vreo 15: 30 intra mama in camera si ma trezeste si imi zice

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dupa 3 ore de mers in continuare am ajuns acasa ne trezesc si ne ducem in camere nu punem in pat si adormim din nou pe la vreo 15: 30 intra mama in camera si ma trezeste si imi zice...
Mama: Vio trezeștete!
Eu: Inca 5 minute....
Mama: Hai ca trebuie sa ne ducem pana la sora ta. Mergi cu noi?
Eu: Nu... poate pregatesc ceva de mancare si imi fac si bagajul...
Mama: Bine. Vezi ca vom intarzia..
Eu: Va duceti la Cristina?
Mama: Da. Hai ca noi plecam. Vezi ca Lu-k doarme la noi in camera..
Eu: Bine. Pa...
Dupa ce pleca mama mama din camera mea imi iau telefonul si vad 13 mesaje de la fostul si 17 apeluri de la el, nu ii raspund la mesaje, nici nu il sun, dupa ce stau vreo 20 de  minute pe telefon ma hotarasc sa ma duc spre bucatarie sa pregatesc ceva de mancare la jumatate de ora vine si Lu-k in bucatarie, ma ajuta sa pregatesc mancarea. In timpul acela primesc un telefon de la fostul ma uit sa vad cine este, cand vad ca suna fostul nu ii raspund imi vad de treaba... Am inceput sa povestesc si sa glumesc cu Lu-k...... Pe la vreo 19: 30 am venit cu ideea sa ne uitam la un film de groaza

in timpul filmului mai erau secvente in care te speriau tare, eu la una din secvente m-am speriat asa de tare incat m-am dus langa Lu-k si am dat capul dupa spatele lui, el a inceput sa rada de mine....
Eu: Nu mai rade...
Lu-k: Esti amuzanta...
Eu: Ba nu... Chair m-am speriat tare...
Lu-k: Offfffff..... Vino aici la varul tau.
Eu: Bine... Dar nu ma speri ca te ia dracii...
Lu-k: Bine sefa...
Pe la sfarsitul filmului am adormit pe umarul lui Lu-k, el vazand ca am adormit ma ia incet si ma dice in camera.... A doua zi ma trezesc pe la 09: 30 nu aveam chief de nimic, iesu afara si ma duc sa imi iau o cana cu cafe ma duc la masa afara unde ai mei si ai lui vorbeau... Tata la un moment imi zice daca am totul pregatit, am uitat ca azi plec la Bucuresti cu Lu-k dau din cap arfirmativ. Dupa ce terminal cafeaua, ma duc in camera la  mine si ma schimb si imi scot bagajul pentru a pleca la drum. In acel moment vine si Cosmin (fostul meu). Cand il vad imi dau ochii peste cap si il intreb...
Eu: Ce naiba cauti aici?
Cosmin (fostul meu): Am venit la tine sa te vad...
Eu: Meh... Ti-am zis de 100 de mii de ori sa ma lasi in pace....
Cosmin: Nu te las te vrau inapoi...
Eu: Nu o sa ma ai... O sa plec pentru tot deauna de aici.. Asa ca PAAA.
In acel moment vine la poarta Lu-k si ma intreaba daca sunt gata,eu ii raspund ca putem plecam. Urcam in masina si plecam pe drum Lu-k ma observa nervoasa si suparata, incerca sa se bage in seama dar nu reusesti sa scoata nici un cuvant.Dupa un timp iam spus lui Lu-k...
Eu: Lu-k!
Lu-k: Da vio?
Eu: Vreau o noua viata....
Lu-k: Veil avea o noua viata incurand promit!
Eu: Multumesc! Mai avem pana ajungem?
Lu-k: In maxim 20 de minute ajungem...
Imi iau telefonul si ma uit pe insta, intre timp ajungem in fata blocului unde voi locui de azi inainte. Lu-k opreste masina se uita la mine intens eu ne fiind atenta la drum, nu am stiu ca deja am ajuns, Lu-k vede ca sunt concentrata acolo se gandea cum sa imi atraga atentia si a gasit si solutia...
Lu-k: Vio uitel pe Killa!!!
Eu: Unde???
Lu-k: Glulmeam 😂😂😂
Eu: Hahaha...... Am ajuns???
Lu-k: Da... Hai sa mergem baieti ne asteapta....
Coboram din masina imi iau bagajul si urcam sus atea drepte de urcat, intr-un final am ajuns in fata usi. Mai intai intra Lu-k sa Le atraga baietilor ca am ajuns..
Lu-k: Am ajuns doar eu😂
Unu din ei: Hai ma ca murim aici...
Lu-k: Shhh...Va prezint pe verisoara mea Violeta.. Vio ei sunt Guts, Nosfe, Super Ed, Keed si nu cel din urma Killa...
Eu: Salut baieti. Imi pare bine sa va intalnesc si sa va cunosc..
Toti5: Si noua ne pare bine sa te cunoastem!!
Pana sa le mai zic ceva sunt intrerupta de un mesaj de la Cosmin.. Deschid mesajul cand il citesc imi da o lacrima pana sa observe baieti ma duc repede pe balcon si incep sa plang. Lu-k vazand ca am disparut a interbat baieti unde m-am dus ei ne stiind ma cauta intr-un final Lu-k vine pe balcon si ma observa ca plang...
Lu-k: Vio de ce plangi?
Eu: Te rog lasa-ma!
Lu-k: Vio ce ai? Uitate la mine si zimi?
Eu: Te rog frumos vreau sa fiu singur...
Lu-k se ridica si se duce in living baieti lau intreabat daca sunt pe balcon el le zis ca da, lea zis ca plang si ca nu vreau sa fiu deranjata. A trecut mai bine se 1 ora decand sunt pe balcon si plang. Killa vazand ca nu am intrat inauntru vine la mine si imi spune....
Killa: Vio?
Eu: Da!
Killa: Te rog calmeazate si hai in casa...
Eu: Killa nu pot...
Killa: Ce sa intamplat? Te rog zimi poate pot sa te ajut...
Eu: Nu stiu daca poti.....
Killa: Te ascult....
Eu: In urma cu 1 luna am fost impreuna cu un timp, la un momendat el a inceput sa devina gelos si alte chestii... Cu timpul am inceput sa ma indepartez de el. Dupa ceva timp rupt orice legatura cu el... Si pana in ziua de azi ma tot streseaza...
Killa: Vio stiu cum este... Te inteleg. Dar cu ajutorul nostru vei fii iar vesela. Lasa-ne sa te ajutam....
Eu: Aveti o sansa sa ma faceti sa rad...
Killa: Ok!! Lu-k nu nea zis ca esti asa periculos...
EU: Hihihihihihi... Killa?
Killa: Io!
Eu: Multumesc ca mai ascultat...
Killa: Oricand piticanie...
M ridic de jos si il iau in brate, el imi raspunde la imbratisare in aceea clipa vine Lu-k si ne vede îmbrățișați, vazand ca nu mai plangem ne spune ca masa ii gata. Eu  si Killa ne despartim din imbratisare si ne ducem la masa... In timp ce manacam imi suna telefonul vazand ca este fostul nu bag in seama Killa vazand ca nu raspund se uita mirat la mine ca sunt nepasatoare imi spune "Asa te vreau" si din cauza ca eram atenta la el ma inec in timp ce baeau  apa imi zic in mintea mea"Killa esti mort.. Ce naiba daca nu era asa dragut il omoram a cum".Dupa ce manacam hotaram sa ne uitam la un film, dar ce film?? Si din fundul bucatatiei striga Lu-k ca vrea film de groaza.... Nosfe cauta filmul, Keed vine cu floricele si ne asezam, cum stau eu acum nici nu credeti, stau intre Killa si Keed. La unele secvente ma speriam si ma ghemuiesc in Killa. El se uita la mine si rade vazand ca nu glumesc ma ia in brate si îmi zice ca ma va tine in brate... Intre timp adorm la el in brate, era asa cald, el vazand ca nu ma misc sau vorbesc se uita la mine vazand ca am adormit ma ia in brate si ma duce in camera mea ma saruta pe frunte si ma inveleste...........





Va continua si cu mai multe intamolari.... Oare Vio si Killa vor fii impreuna???? Asta veti afla incurand....va iubesc mult... Sper ca va place aceeasta poveste... Pe data viitoare 😇😇❤❤❤❤

Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.ZUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum