EXCURSIA LA MUNTE

55 0 0
                                    

"Pe drum eu și Francesco am adormit.."
După 1 ora de somn mă trezesc când ma uit la Francesco mă ține în brațe nu pot să mă mișc deloc,Melania se uită la mine și îmi zice...
Melania:Nu te poți mișca?
Eu:Nu.Parca are 100 kg!!
Melania:Știu e că un porc😂😂
Cristi:Un  porc de 100 kg.Baga in el non stop.
Elena:Mai taci!Că și tu ești că și el mănânci triplu decat el!
Melania:Moor.Iesa cu bătaie..
Aple:Cine pe cine bate?
Francesco:Eu pe Melania daca nu tace..
Eu :Sa trezit și butoiul.Ai dormit bine?
Francesco:Haha am uitat sa rad,vaco!
Eu:Că cine vorbea măgarul.
Francesco:Vai draga ce sa zic.Mai taci dracu din gura idioato.
Melania:Idiot esti tu ma porcule.
Atunci Francesco ii da o plama tare pe picior atunci Melania ii da una la cualitia pentru familie Francesco tipa de il aude si doamna ,cand se intoarce Francesco isi pune mana la gura si se ascunde.Pe la 10:30 ne apropiem de un magazin,coboram sa ne luam ceva de mancare si restul sa fumeze dupa 5 minute urcam,iar in autocare Cristi si Francesco aveau chef de glume,imi dau ochii peste cap si pun capul pe picioarele lui din fata noastra se aude niste vorbe..
Tulica:Asa Vio  cu talent 😂😂
Francesco: Aii doamne nu se mai abtine pana la hotel...
Eu:Esti prost sau idiot??
Tulica:Offf .Mai incet ca ii faci mai multa pofta...
Melania:Ba ia gata lasati fata sa doarma..
Francesco: Da chiar asa,sa iti fie rusine ma...
Eu:Aici te incluzi si tu..
Zambesc si ii dau o palma peste fata si inchid ochii,Cristi o zapacea pe Elena prin somn ii da o palma tare pe picior ala atunci o injura,o trage catre el si o musca lasandui un semn foarte frumos.Pe la 12:30 ajungem in Brasov pe la 13:00 suntem in fata la hoatelu in care vom sta 1 noapte.Doamna ne cazeaza asftel:"Melania,Mirela si Laura in camera tripla","Eu,Elena camera dubla","Tulica,Bogdan camera dubla","Andrei,Cristi si Francesco camera tripla",macar am cazut cu colega mea.Ne ducem in camerele noastre si ne pregatim pentru a pleca spre telecabina,intre timp vine Melania ma ia de mana si ne ducem in camera 135 a lui Francesco, fiind prima deschid usa in mijlocul camerei se afla Francesco doar in boxeri cand l-am vazut eu si Melania ne acoperim ochii,el atunci striga..
Francesco: Aaaaaaaaa
Eu:Scuze,nu am stiut ca te schimbi..
Francesco: Dar nu stii sa bati la usa??
Eu :Melania a deschis usa...
Aple:Ce naiba ai de tipi ca o fetita???
Francesco: A intrat peste meine..
Cristi:Si trebuie sa tipi ca o fetita??
Francesco: Ma sepriat.Date  sa intru in baie..
Aple:Mai inati sa treci de mine...
Se uita urat la el urat si ii da o plama si intra se imbraca,intre timp eu ma pun in patu lu' Francesco dupa 5 minute ieaa din baie,cand ma vede in patul lui se preface ca e suparat pe mine si imi zice in timp ce ma ia de mana...
Francesco: Ia gata!Iesi afara din camera mea!!
Eu:Ce ai patit??
Francesco: Iesi afara acum!!
Eu:Francesco ce ai?
Apel:Ce te a apucat ma?
Atunci Francesco ma da afara pe usa,eu nervoasa plec si spun ca nu vreau sa aud de el si sa nu il vad.Intrun in camera si ma pun in pat cu spatele la usa,in acel moment vine Cristi si Elena ma vede nervoasa nu ma baga in seama,la  10 minute vine Aple in camera mea si zice...
Apel:Vio!
Eu:PLEACA ACUM!!😡😡
Apel: A glumit cu tine..
Eu:Iesi de aici acum..
Vine si Bogdan,Tulica si Melania in camera ca nu stia de ce tip la Aple,atunci vime Francesco se pune in spatele meu si ma ia in brate si ma saruta pe gat atunci sar ca arsa tipand la toti sa iese afara Cristi a inceput sa rada iau perna si arunc dupa el si plec nervoasa in alta camera si ma pregatesc pentru plecare.Cobor jos mai stam 5 minute si vine doamna,plecan spre telecabina pe drum restul din spatele meu si lu' Francesco spuneau sa ma sarute.Intre timp eu il iau de mana pe Francesco,zambint ii spun ca nu vreau sa  il pierd.Dupa ce ne.am plimbat cu telecanbina ne ducem sa manacam ceva.Ma duc cu Francesco sa ne luam de mancre,dupa ce mancan,ne ducem la o mica plimbare,dupa 40 de minute bune ne ducem in camera.In camera mea se afla Cristi si Elena care se batreau,la Francesco in camera erau toti care se jucau adevar sau provocare ,intram si ne asezam in pat.Pe la vreo 21:30 vine si Cristi cu Elena cand ii vad zambesc si le zic..
Eu:Nebunilor ce facei??
Cristi:Nu mai ce am terminat de facut dragoste.Tu?
Eu:Bine cu Francesco il violez 😂😂
Elena:Nebuno fara vanatai ..
Apel:Dar la tine ce e pe gat,??
Melania: Da chiar asa ce ai??
Elena:Opera lu' Cristi...
Atunci Cristi ii da o palma peste cap lu' Apel, dupa asta ne punem sa jucam adevar si provocare pe dezbracatelea eu,Melania si Elena am ajuns in sutien.Atunci Francesco ma ia pe sus si ma duce in camera mea isi da tricou jos si incepe sa ma sarute.A doua zi ma trezesc si ma uit la Francesco cum doarme in boxeri.Ma dao jos din pat ma duc in baie si ma inbrac dupa il trezesc si pe el,cand ma vede ma saruta si se inbrca si el si coboram jos la masa.Jos astia ne asteptau,cand ne vede fac niste fete ciudate....











Stiu  e tarziu si nu am poatat de mult dar Mai lucrez si la continuare 2...sper sa va placa si urmatoara continuare..😍😍😍Va urez CRACIUN FERICIT ALATURI  DE CEI DRAGII ❤❤❤❤

Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.ZUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum