"A dorm cu greu dar nustiu de ce, imi vine să îl sun pe Killa dar nu adorm cu acest gând... "
A doua zi ma trezesc pe la 11: 00 ma dau jos din pat și ma indrept spre bucatarie acolo se afla Keed si Skivo savurau o cafea le dau buna dimineata si imi pun un pahar cu apă, Keed a început să imi zicea atâtea lucruri adevarate îi spun să înceteze și plec din bucatarie, ma duc direct în camera imi iau telefonu și găsesc 17 apeluri de la Killa și 18 mesaje de la el si un mesaj de la un număr necunoscut îl deschid și îl citesc.. "Stiu ca nu îi treaba mea dar Killa suferă foarte tare după tine. El te iubeste mult, te rog întoarce-te la el.. " Închid telefonul fără să mai stau pe ganduri ma imbrac și plec spre apartamentul baietilor. Ajunsă în fața blocului inghit în sec și urc, ajunsă în fața Uși când să deschid ușa ma suna Skivo...
Convorbire telefonica
Skivo: Vio unde mama naibii ai plecat?
Eu: Am ieșit să ma plimb...
Skivo: Și nu ai putut să îmi spui?
Eu: Scuze nu am vrut să te speri...
Skivo: Mai stai mult??
Eu: Cred ca da.... De ce?
Skivo: Pai eu plec. Ma intalnesc cu o fată..
Eu: Aaa.. Ok. Dacă e o să ma duc în vizită la Nosfe sau Lu-k
Skivo: Bine. Să ai grija de tine..
Eu: Și tu de tine...
Skivo: Bine. La pitic.
Eu: Pa...
Convorbire încheiată
Dupa ce am terminat de vorbit cu Skivo, nu mai avem acel gând să ma mai duc la Killa.... Imi vine să plâng dar ma abțin cu greu, imi iau inima în dinți și intru. În living era Nosfe, lu-k si super Ed când întru lu-k se uita intens la mine si imi zice...
Lu-k: În sfârșit ai venit acasa?
Eu: Haha. Am uitat sa rad..
Lu-k: Hooo gata șefa.. Scuze că te am întrebat...
Eu: În fine... Voi cum sunteti???
Lu-k: Noi suntem bine. Dar Killa e distrus...
Eu: offf... Stiu mi-a zis Keed...
Lu-k: Dute în camera lui și vorbește cu el..
Eu:Ma duc....
Ma indrept spre camera lui Killa deschid usa incet fără să ma audă el. Ma uit la el cum sta în pat și plânge când îl văd așa imi fac curaj și întru.. În acel moment Killa se întoarce când ma vede vine spre mine se pune în genunchi și imi spune...
Killa: Imi pare nespus de râu. Te iubesc forte mult numai pe tine..
Eu: Killa nu iti mai cere scuze. Te cred ca ți la mine..
Killa: Vio te iubesc nespus de mult...
Eu: Și eu te iubesc mult..
Atunci ma ia în brațe și ma saruta. După ce clarificam anumite chesti, am hotărât să ne uitam la un film.. Suntem cu toți ca o familie, în timpul filmului adorm... A doua zi de dimineață ma trezesc înainte băieților dar se întâmplă ceva cu mine amestec și nu pot să stau în picioare ma ridic cu greu ma indrept spre ușa cu greu când deschid ușa am amețit și a început să ma doara capul nu am realizat ce fac și am dărâmat niște lucruri, când ma uit la Killa văd că patul e gol ma uit în living băieți nu sunt.. Ce naiba se întâmplă cu mine... De ce nu îi văd pe băieți și de ce totul în jurul meu se învârte ma uit înapoi în camra îl văd pe Killa cu Amazonca am inceput sa tip și să îi văd înceată pe cei doi, ce naiba am, respir greu ce am... Când ma uit în living îi văd pe băieți dar în ceata..... De o dată mi se închid ochii și văd o lumină albă..."Ce se întâmplă cu Vio???? " Ore Vio e gravidă cu Killa??? "Sau au dragat-o" Multe intrebati... Va las în suspans..
Pe data viitoare
CITEȘTI
Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.Z
Actionbun numele eu este Violeta am 17 ani și sunt din Focșani.... ii stiu pe fratii Munteanu de mult timp.... în povestea acesta ma voi în prieteni cu Vlad... mai multe o sa vedeti in poveste.... sper sa va placa..