INTALNIREA CU 5GANG

46 0 0
                                    

"Cand il vad raman blocata..."
Ady ii face semn si eu incep sa rad pentru ca l-am vazut pe Exploit ma duc la el si il iau in brate Ady se uita ciudat si imi spune...
Ady:Voi 2 va cunoasteti??
Eu&Exploit:Da!
Ady:De cand?
Eu:Ne-am cunoscut azi..
Ady:Ok...vio ei sunt Gami,Selly si Pain,baieti ea e verisoara mea Violeta.
Eu:Imi pare bine sa va cunosc..
Toti3:Si noua ne pare bine sa te cunoastem!!!
Eu:Dar Diana??
Selly:Ne astepta la o cafenea..
Eu: Ok...Mergem??
In timp ce ne indreptam spre cafeneau unde ne astepta Dia,in timp ma impreitenesc cu Exploit. Ajunsi la cafenea Exploit se aseaza langa mine ne avand ce face il rog sa facem o poza el a fost de accord cand sa fac poza ma pupâ pe obraz si asa am facut poza,o pun pe facebook cu descrierea "Am un rege perfect", dupa un timp primesc un mesaj..
Conv.telefonica mesaj..
Francesco: Vad ca ti a trecut supararea??
Eu:Mda...ce doresti??
Francesco:Sa iti zic ca te iubesc..
Eu:Mda...alt ceva?
Francesco: Da " Sa va tina..."
Eu:Mersi...Trebuie sa inchid..pa
Francesco: Bine...pa
Conv.telefonica imcheiata..
Ma intristez,inchid telefonu,ma uit la Ady si ii zic ca ma duc sa ma plimb,atunci Exploit zice ca vine cu mine,dau din cap ca nu dar el tot insista,pana la urma il las sa vina cu mine.Intram intr-un parc si pe o banca erau cei din Satra benz ma uit la ei si parca am o presimtire ciudata mi se face rau,unu din eu se da deoparte si ma lasa pe mine Exploit imi aduce apa,fiind atenta la ce vorbeau ei aud ceva important..
Keed:Ma Killa te rog calmeazate..
Killa:Nu pot..nu mai stiu nimic de ea..
Keed:Ai sunat pe cineva din familia ei?
Killa:Nu...imi e frica..
Nosfe:De ce?
Killa:Pentru ca ma va judeca si critica...
Super Ed:Nu a fost vina ta...Ai incercat sa o salvezi pe Vio..
Cand imi aud numele ma mir,de ce vorbeau despre mine.Ciudat de ce nu stiu nimic,ma intorc cate killa si il privesc in ochii imi da o lacrima si zic..
Eu:Ki..lla
Killa:Da!Vio tu esti?
Eu:D..a..De ce vorbiti de mine?
Killa:Nu stii?Vio nu ma stii?
Eu:Ce sa stiu?Putin!
Killa:Acel accident..eu te am dus la spital..
Eu:Stai ce?? Cum tu mai dus la spital..
Killa:Eu te am dus,cand am vazut ca esti ranita grav te am dus la spital..
Eu:Pana acum am crezut ca alt cineva ma salvat..Si fin contra tu mai salvat....
Killa:Da...
Eu:De ce nu ai ramas cu mine?
Killa:Mi-a fost frica,ca parintii tai nu o sa ma mai lase cu tine..
Eu:Doamne...pana acum am crezut ca o alta persoana ma salvat..
Izbucnesc in plans si il iau in brat ma  calmez cu greu,si tot ma gandesc de ce nu imi audc aminte de ei.Poate imi voi aduce aminte de ei daca petrec timp cu ei si asts fac.O sa raman aici pentru 1 luna.In aceste saptamani imi readuc aminte de tot.Eu si  Killa am format un cuplu di multe alte chest.Azi ma intorc acasa la mine,plec impreuna cu 5gang si Killa.Pe la 15:00 ajungem acasa,cand ne vede mama zice..
Mama:Ai afla?Killa cum mai esti?
Killa:Sunt mai bine,si mai linistit ca Vio este bine..
Eu:Da am aflat..De ce nu mi-a ti spus de ei?
Tata:Trebuia sa iti aduci aminte singura..
Ma duc spre parintii mei si ii iau in brate.Dupa ce parintii imi explica toate acestea,vine o fata la mine si imi zice...
X:Hey!Sunt o buna  amica a lu' Francesco..
Eu:Buna!Ce sa intamplat?
X:Francesco e ingrijorat.Trebuie sa vorbesti cu el..
Eu:O sa vorbesc...Trebuie sa plec...pa
X:Bine...pa
Dupa ce pleaca, ma duc la restul si ne uitam la un film,adorm pe pieptul lui Killa.A doua zi ma trezesc ,si ma prebatesc pentru liecu.La 07:10 am ajuns la liceu in clasa diriga mea imi spune ca am fost transfersta in clasa A-XI-A ma duc la doamna Mirela,iar acesta imi zice ca ma va duce in clasa .Ajunsa in fata clasei am opresc si imi fac curaj sa intru,toti dun clasa raman masca.Diriginta ma pune in aceias banca cu Francesco.Ma asez langa el si imi vad de treaba...






Hey dragii mei acesta a fost tot incurand va aparea continuare 2..Sper ca va placut cartea...Va pup dragii mei...😍😍😍😜😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.ZUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum