AFLAREA ADEVRULUI

65 1 0
                                    

"Când am ajuns în fata aceia clădiri rămân blocata... "
Elena ma vede ca nu ma misc se uita la mine si tot ma misc sau vrobesc se sperie.. Atunci încep să tremur și să pun în genunchi și să zic ca stiu adevărul... Elena se sperie și începe să strige la mine.. În timp ce striga la mine de apropie de noi Cristi și Francesco ne stind ce se întâmplă o întreabă pe Elena...Cristi: Ce se întâmplă aici?
Eli: Nustiu. Să apropiat și a început să tipe..
Cristi: Ce ciudata. Asa dintr-o dată.
Eli: Da. Mie frica...
Francesco: De ce tie frica?
Eu: Ca imi aduc aminte de accident. Și ca tu mai dus la spital..
Francesco: Sti ce să întâmplat?
Eu: Da! Ca Cosmin a vrut să ma omoare...
Cristi: Vio calmeazate!
Eu: Nu ma calmeze. Trebuie să stiu tot..
Atunci plec spre casă supărat în jumătate de ora ajung acasa plangand, tata si fratele meu ma văd așa și ma intreaba..
Tata: Ce ai patit?
Eu: De ce nu mi-ati zis adevărul??
Frate-miu: Ce adevăr??
Eu: Cosmin a încercat să ma omoare??
Tata: Ce ți-a venit?
Eu: Nu pot sa cred. În continuare ma mințiți...
În acel moment fratele meu a încercat să ma ferească de acest lucru. Dar tata a zis ca este adevărat.. Încep sa strig și să plang. Atunci ma duc la poliție însoțită de tata și fratele meu. Ajunsă acolo incep sa le spun tot, ce stiu. Poliția pe loc la dat în urmărire generala... După câteva zile l-au prins și l-au băgat pentru mulți ani la inchisoare.. După o zi lungă ma pun în pat și adorm pe la 16: 30 ma trezesc imi pregătesc ceva de mâncare.. Dupa imi pregătesc lucruri pentru liceu dupa toate asta ma pun în pat și adorm. Ma trezesc dimineata și ma pregătesc să plec la liceu...



Atat și cu acest capitol... Stiu e scurt dar nu mai am idei multe 😔😘

Sunt Verisoara Cu Lu-k Beats... Întâlnire Cu Satrea B.E.N.ZUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum