Cap 1

144 13 0
                                    

  Banri

  Vara s-a terminat si a sosit toamna. Yey! *sarcasm*. Nu aveam chef de scoala. Dar pe alta parte vroiam sa imi revad gasca si, desigur sa ma iau de pustii noi din scoala.

  Anul trecut a fost distractiv cu un pusti care era nou atunci. Ma jucam cu el in fiecare zi, pana cand a decis sa plece de la nou din scoala. Nu inteleg de ce a facut asta, adica doar ne distram si noi. In fine.

  Am uitat sa ma prezint. Eu sunt Banri, si am 19 ani. Stiu ca va intrebati, dar un baiat de 19 ani nu trebuia sa fie deja la facultate? Ei bine, pentru mine, nu. Am ramas repetent din cauza ca eram prea distras sa ma ocup de pustiul ala. Dar anul asta sper sa termin cat mai repede cu pustii si sa încerc macar sa termin liceul.

  Ma îmbrac, imi fac rutina si ies pe usa. Eu locuiesc cu mama, dar nu  prea ma inteleg cu ea. De cand prostul de taicamiu a murit, mama se tot poartă ciudat. Bea mult, si se intoarce in fiecare noapte tarziu, si ma tot trezeste din cauza ca urla dupa tata.

  Cand eram mic tata mereu ma bătea, fără motiv. Iar mama ii ținea partea. Imi urăsc familia. Uneori imi vine sa ma sinucid. Am incercat asta dar nu mi-a reușit. Am o viață oribila. Dar stiu ca e cineva la care țin foarte mult acolo sus. E vorba de bunicul meu. El mi-a fost ca un tată. Pana cand s-a stins. El mi-a spus odata " Orice s-ar întâmpla, tu sa tii capul sus!". Nu o sa uit cuvintele astea niciodată.

  Am oftat si m-am îndreptat spre liceu. Mi-am scuturat capul si mi-am revenit la vechile obiceiuri. M-am alăturat gastii mele si mi-am spus sa înceapă distracția!

  Ma uitam in stanga dreapta, prietenii mei rădeau de fiecare copil in parte, pana cand am dat ochii pe un băiat, cam scundut, cu părul blond și foarte moale, ochii de un căprui intens, o structură misterioasă, si o fata asa....asa de...Nu! Nu, nu ,nu. Banri, trezeste-te!

  Mi-am scuturat capul. Am observat ca a sunat clopoțelul. Asta înseamnă că trebuie să merg în clasa. Mergeam încet cu capul in jos pana cand, simt cum cineva se lovește de umărul meu. Acea persoana cade pe podea. Eram asa nervos, încât l-am luat de guler și la-am trântit de perete. Imi pregăteam pumnul sa-l lovesc pana cand....
 

Învăț Să Te IubescUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum