Banri
Dimineata, razele călduroase ale soarelui își făcură apariția pe fata mea. M-am trezit in aceeasi pozitie in care ne-am culcat. El inca avea bratul lui in jurul taliei mele. Era cel mai frumos moment. Pana a inceput sa sune alarma. Argh! Alarma afurisita!
M-am întins să închid alarma, si fix cand am inchis-o am simtit cu brațul lui Itaru m-a tras si mai aproape de el si ma atrăgea asa de tare incat nu mai puteam respira. Bine, puteam respira dar vorba vine.
L-am batut putin pe umăr, ca să-l trezesc, dar nimic.
"Itaruuuu! Trezeste-te!"
"Mhhm.."
"What? Ce are? Itaru!"
"Aah..."
Omg! De ce scoate sunetele alea? Ce vizează? Dacă are un coșmar? Neah...E imposibil să gemi cand ai un coșmar. Adică ce, te-ai fute cu monstrul?
"Itaru!"
Tot nu se trezise. Nu stiam ce sa fac. La un moment dat vad cum se prelinge pe fruntea lui o picătură de transpirație. Transpira? Ma uit sub el, si vad o pată uriașă de transpirație. Ce sa fac? Pun mana pe fruntea lui, si simt cum frige. Are febra. Ce sa fac?
Gata, stiu. M-am dus repede in bucătărie, am luat o cana cu apa rece, si am fugit repede inapoi. Am incercat prima dată sa-i trag câteva palme. Nu se trezea. Mi-am băgat mâna în apa si i-am tras o palmă asa de tare incat i-am lăsat semn. Dar bine ca s-a trezit.
"Slava cerului! Itaru, esti bine?"
"...."
"Itaru...?"
"M-da, s-sunt bine!"
"Nu prea se vede. Vrei sa o sun pe mama ta?"
"Nu. Nu, mersi. Doar am avut un vis ciudat."
"Bine. Atunci stai si odihnește te. Eu ma duc sa pregătesc micul de jun."
Afirmă din cap si ma duc in bucătărie sa-i pregătesc ceva bun.
Itaru
Oohh.. Doamne. Ce bine ca a plecat. Sper ca nu am facut vreo prostie. Nu trebuie să afle că am avut un vis cu...El. Si nu orice vis. Unul foarte...foarte...minunat!
CITEȘTI
Învăț Să Te Iubesc
FantasíaDesi, Banri este bataus si pare foarte dur, intr-o zi s-a schimbat totul. De cand a aparut Itaru in viata lui, a descoperit ceva nou. Iubirea. El nu a mai intalnit niciodata acest sentiment, asa ca el a hotarat sa afle mai multe impreuna cu persoana...