მას ენატრები

871 100 7
                                    

ქუქი: მიბარბაცებდა და უკან გავყევი, დავინახე რომელ საკანში შევიდა, ისიც რომ იქ მხოლოდ ერთი ლოგინი იყო გაშლილი, ყურადღების მიქცევა არ მინდოდა, ვერც საკანში შევყვებოდი, მოკლედ მეორე დღეს დილითვე სასაუზმედ ჩამოვიდა, ფორმაც კი უხდებოდა გეფიცებით, თმები დახვეული ქონდა  საყვარლად, თან თავს იფხანდა, ბაჯბაჯით შემოვიდა სასადილოში, მასთან დავჯექი და საუბარი დავიწყე, ძალიან ცივად ამომხედა და ისევ თავი ჩახარა, ჩემი გამარჯობა გაიგო მაგრამ ლამაზად დამაიგნორა, კიდევ გავუმეორე კითხვა, ახლა კი რაღაცნაირად მიპასუხა,მალევე გავეცალე,  ასე ვთქვათ დანახვისთანავე ძალიან მომეწონა.
იუნგი: მერე, რა დააშავე?
ქუქი: მაცადე, ერთ დღეს სადილის შემდეგ, როცა მაგიდიდან ადგა ტუალეტში გავიდა, შევამჩნიე სიცილით როგორ გაყვნენ ორნი,  ცუდზე არც მიფიქრია, მაგრამ მაინც გავეკიდე, ძალიან მალე მივედი, თითიც არ დაუკარებიათ მისთვის, მხოლოდ კედელზე აყუდებული დამხვდა და შეშინებული, იმ წამსვე შევედი და სიცილი დავიწყე ირონიულად, მინდოდა დამაჯერებლად გამომეყვანა თეჰიონი იქიდან, მაგრამ პასუხად - - ძმაო გაიარე, ჩვენ დაგასწარით, სხვა დროს შენი იყოს - ეს სიტყვები მივიღე.

 გავბრაზდი,ახლა უკვე აცახცახებულ თეჰიონს გადავეფარე, ხელი მოვკიდე და თეჰიონი იქიდან გამოვიყვანე. ის  ისეთი დამჯერი იყო და ისე ბავშვივით მომყვებოდა, წესები დავარღვიე დიახ აქ მყავდა ჩემთან საკანში. ჩამოვსვი და ველაპარაკე, მალევე ხასიათი გამოუსწორდა, შემდეგი დღეები ერათდ  ვსაუზმობდით, ვსადილობდით და ვვახშმობდით, მე მის გარდა ამ ცივ და გაყინულ  ადგილას ვერავის ვამჩნევდი, მომწონდა როგორც იხდენდა ის ამ ფორმას, მაგრამ მის დანაშაულზე კითხვას ვერ ვბედავდი სანამ თვითონ არ გაბედა, შემდეგ გავიგე რომ მამიცავალი შემოაკვდა, ჯანდაბა ვერ წარმოვიდგენდი მკველს და ასეთ  ლამაზ არსებას, მაგრამ მიზეზიც ქონდა, მან გული გადამაშალა, ცოტათი ანერვიულდა, მივუჯექი და თავი ჩავხარე, მცხვენოდა, მისი კოცნა მინდოდა, ის კი ჩემსკენ მობრუნებული მიყურებდა, არანაირი უხერხული გრძნობა არ ქონდა, მიყურებდა ამაყად, მეც თავი ავწიე და თვალბში შევხედე, რომელმაც მთელი გულით გამიღიმა, სახეზე მოვკიდე ხელები, მან კი თვალები დახუჭა, ღიმილი მოშორდა და ტუჩები ერთმანეთს დააშორა, მშრალი ტუჩები ქონდა, დაბერილს გავდა ლამაზად გამოყვავილს, როცა ტუჩებს შევხედე  ბილწი აზრები  გამიჩნდა, მინდოდა მისი ხმით ჩემი სახელი მომესმინა, მინდოდა შიშველს ჩავხუტებოდი, მაგიჟებდა მისი დახუჭული თვალები რომელიც რაღაცის მოლოდინში იყო, საჭოლი აჭრაჭუნდა როცა მისკენ გავიწიე, ტუჩი შევახე მხოლოდ მან კი ძლიერად მაკოცა, იმის ნიშნად, რომ კოცნაზე თანახმა იყო, დიდი ხანი ვკოცნიდი, კი ხელები თეძოებისკენ წავიღე მაგრამ გამაჩერა. მივხვდი, რომ ვჩქარობდი, მისთვის არაფერი მიგრძნობიებია ღიმილით შევხედე და ჩავიხუტე. 

დამელოდე Место, где живут истории. Откройте их для себя