Capitolul 11

5 0 0
                                    

Inca iti simt atingerea. Fiecare bucatica din mine te simte si in acelasi timp tanjeste dupa tine.

As putea inchide ochii, as putea sa imi imaginez ca esti langa mine si as avea orgasm. E totul atat de viu, atat de impregnat in mine, in fiecare centrimetru de piele pe care l-ai iubit, in fiecare respiratie, in fiecare "te iubesc" rostit de inima mea odata cu fiecare bataie.

Pulsul meu a invatat numele tau. Nu conteaza unde esti. Totul e o declaratie de dragoste si dorinta.

Langa tine am invatat sa inspir dorinta, sa respir dragoste, fiecare gest sa fie un abandon total, fiecare atingere sa fie o mangaiere a doua suflete.

Candva spuneam: ne-am tras-o, am facut sex, am facut dragoste. El m-a invatat ca ne iubim. Si de atunci ne tot iubim.

Nu stiu exact unde se trage linia intre a face sex si a te iubi cu cineva. Probabil ca in suflet. Pentru ca nu are legatura cu ce faci, cum o faci, unde o faci, tine doar de ce simti in acel moment.

Si a fost un an in care ne-am iubit, in moduri si in locuri ce-mi pareau imposibile.

Am vrut sa ma intind langa tine, sa te simt, sa respir odata cu tine, sa-mi bata inima odata cu a ta.

Si daca ai ajuns sa ma vrei, si daca am ajuns sa te vreau...am vrut sa fie altfel.

Fara jocuri, fara sa vrei sa ma domini, fara tot ce-ti stimuleaza mintea si simturile.

Azi am vrut doar sa te simt...tu in mine, eu in bratele tale. Pentru ultima oara sau nu.

Si, Doamne, cum te-am simtit!

Facem sex sau ne iubim?

Priveam la mine si la el, din exterior. Si din exterior totul arata ca ne iubim!

Ii simteam sarutul pe spate, ii simteam mangaierea blanda, dorinta care cerea ca eu sa cer....si imbratisarea de dupa, noaptea petrecuta in bratele lui, mangaierea de dimineata.

M-am intors si am privit la mine, din mine. Si de aici totul arata ca a fost doar sex!

Nu e drept!

Ce pare acum a fi dragoste, afectiune, tandrete, suport, mangaiere...e doar sex!

Ce era candva sex, nepotrivire, durere, miciuna, violenta...era dragoste. Si iubeam! Doamne, cat si cum ne iubeam!

Povestea AddeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum