PP Nasser
Pfff, ik ben nu gehecht aan haar en het kan niet anders. Ik doe mijn pak uit en pak een grijs shirtje en een nike tech broekje. Ik klopte nog op haar deur maar ik hoorde niks. Ze is vast aan het douchen. Ik deed mn schoenen uit en reed richting de shishalounge. Ik voelde me eigenlijk toch niet zo gied. Zo een mooi onschuldig meisje alleen thuis laten en nog wel op ons trouwnacht. Zij kon er natuurlijk ook niks aandoen dat zij met mij moest trouwen. Maarja, als dit toch een nephuwelijk is, waarom zou ik nog scheinhelig thuis zitten alsof zij de liefde van mijn leven is.
Ik stap uit de auto en liep de lounge binnen. Ik zag wat vrienden bij een hoek zitten shisha poffen.
"Hewaa, onze nieuwe bruidegom" lachte Hakim keihard. Ik gaf ze allemaal een boks en zat met hun naar de hoertjes te kijken die helemaal los gingen op de beat. Ik heb appelmint besteld en begon ook aan de pijp. Er kwam een meisje naar me toe lopen met lang zwarte haar en kk veel make up. Ze was eerlijk gezegd wel lekker man. Ze zat op mn schoot en begon haar hand in mn trui te stoppen. Ik kreeg het gelijk wamr en tilde haar op en nam haar mee naar een van de kamers. We deden onze kleren uit en begonnen.. Ik wist dat ik hier zwaar spijt van zou krijgen, maar het boeide mij op dit moment niet.
PP Nouraine
Ik deed rustig mijn ogen open en keek om me heen. Ik stond rustig op en deed mn pantoffels aan. Ik liep naar de badkamer en nam een heerlijke douche. Nadat ik klaar was deed ik een heerlijk dikke pyjama aan. Ik liep naar de keuken en zette thee en koffie klaar. Ik begon aan mijn pannenkoeken beslag. Ik sneed wat aardbeitjes en en legde het op een bord neer. Ik pakte zearte bessen en deed het erbij. Ik dekte de tafel en legde het neer. Ik pakte nog wat stroop en poedersuiker. Ik maakte nog snel een je d'orange en legde het ook op tafel. Ik liep zachtjes naar de kamer van Nasser om hem wakker te maken. Toen ik de deur opendeed zag ik dat hij in zn boxer lag op zn telefoon.
"Ik..uh.. wou.."
"Kan je niet kloppen ofzo? Ik heb ook gewoon privacy nodig anders hadden we geen apart kamer he" zei hij boos
"Ik wou je alleen wakker voor het ontbijt" ik rolde met mijn ogen en smeet de deur dicht. Gat-ver-damme. Nog nooit zo'n egoïst persoon meegemaakt. Ik ben de mongool hier die hem nog opzoekt op te komen eten. Ik liep terug naar het keukentje en zat op de stoelbar. Ik begin heerlijk aan mn ontbijtje en ruimde weer alles netjes op. Ik liep weer terug naar mn kamer en pakte mijn telefoon. Zal ik nou Sara bellen ofniet. Pff ik miste haar zo erg. En mijn ouders dan. Mijn zusje, mijn broer. Ik deed mijn handen op mijn hoofd en keek naar de grote spiegel die tegenover mijn bed stond. Waar ben ik beland ya Rabbi. Na een paar minuten hoorde ik een auto door de straat schuren. Ik keek uit het raam en zag dat Nasser net de straat uit was. Lekker dan, ben weer alleen. Ik besloot om het appartement een beetje op te frissen. Ik zocht naar de stofzuiger, dweil en andere schoonmaak spullen. Ze lagen in een kleine kastje/deurtje naast de keuken. Ik pakte alles wat ik nodig had en begon flink te boenen en te poetsen. Ik draaide nog ff de was en klaar is madame. Ik zette mijn handen op mijn heup en keek trots naar mn resultaat. Pff werd eens tijd. "Nu ga ik izjen lekkere douche nemen a vriendin" zei ikIk liep naar mijn kamer en pakte een strakke legging met een losse truitje. Ik pakte nog een handdoek uit de kast en liep naar de badkamer. Na een halfuur me opgefrist te hebben, stapte ik uit de douche. Shit. Ik zag Masser voor de deur staan. Waja fdiha. Daar stond ik dan met een doek ok mijn heen naar Nasser te staren. Hij stond daar een beetje te lang naar mij te staren, waardoor ik mijn keel schraapte en hij het gelijk begreep. Net voor hij weg wou gaan, riep ik. "We hebben toch privacy nodig? Why the fuck sta je hier in mijn kamer?" Hij keek weer achterom en grijnsde. "Dit is wel MIJN huis schatje. Dus ik bepaal welke kamer ik wel en niet binnenga" en liep weg. Ugh wat walgde ik van hem. Ik deed mn kleren aan die ik op bed had gelegd en kamde mijn haar. Ik deed het in een vlecht en spoot nog wat parfum. Ik liep naar de woonkamer en zag dat Nasser t aan het kijken was. Ik plofte op de bank naast hem en keek naar de tv.
"Je hebt het huis opgeruimd zag ik net" zei hij
Ik knikte zonder hem aan te kijken en staatde naar de tv."Daarom kwam ik daarnet na je toe om te zeggen dat ik een huisvrouw heb die ok die twee dagen mijn huis komt schoonmaken. Dus jij hoeft dat ook niet te doen" hij keek me aan en klapte met zijn handen. "Mevrouwtje die voor de tv staart?" Ik keek hem en zei zachtjes. "Ze kan echt goed schoonmaken ja.." net hoorbaar. Hij keek me nog steeds aan en ik ging weer verder. "Zeg maar dat ze niet meer hoeft te komen, want ik weet zelf wel hoe ik dit appartement moet aanpakken" ik zette mijn armen over elkaar en keek verder tv.
"Wat mevrouwtje wil" hij stond op en deed zijn jas aan."Ik ga wat eten halen, waar heb je trek in?" Vroeg hij lief. Oke eerste keer dat hij met mij normaal praat.
"Ik ga toch koken, waarom wil je eten halen"
Hij krabde met zijn hand achter zn hoofd en keek me aan.
"Jaa ik dacht misschien ben je nog moe van al dat opruimen enzo dus dacht ik niet meer temera voor jou dus ga wat eten halen"
Wajow lief. Hij deed weer zn jas uit en liep naar zn kamer. "Ik ga ff een douche nemen ik kom zo terug" ik knikte en pakte de afstandsbediening en zapte nog wat. Ik zag dat zijn blik nog op mij richtte en daarna hij zn kamer binnenliep. Pff tis zo saaai. Ik stond op en liep naar de keuken. Wat moet ik gaan maken. Ik dacht aan een heerlijke pasta met roomsaus en garnalen. Jup, dat ga ik maken. Ik pakte de pasta en liet het koken. Ik begoj al met de saus en deed alle ingrediënten erbij. Nadat ik klaar was ging ik het tafel dekken en legde er de twee bordjes neer. Ik pakte nog wat drinken uit de koelkast en legde het ook neer. Pff deu geur, maar ik moet nog op Nasser wachten die nu al bijna drie kwartier in de douche zat ofwat dan ook. Net een wijf man. Zelfs ik doe er niet zo lang over. Ik zat op de bank en wachtte tot moulay la3riss uit zn kamer kwam. Na vijf minuten te hebben gewacht kwam hij naar de woonkamer. Hij had een D-squared broek aan met een witte shirt met gekleurde D-squared erop. Zn haar had ie in model gezet en was bezig met zn horloge om te zetten.
"Waar na toe?"
"Ff met vrienden op stap" hij keek naar de tafel en weer naar mij."Heb jij dat gemaakt?" Terwijl hij naar de tafel wees
Nee, mijn tante kwam ff langs en heeft snelle jelle pasta voor ons gemaakt.
"Ja wie anders?" Zei ik geïrriteerd
"Ziet er heerlijk uit, maar helaas moet ik gaan. Zie je in de avond saffi" en liep weg.
Dus hij heeft me gewoon hier gelaten terwijl ik als ezel op de bank op hem aan het wachten was. Ik stond op en liep naar de tafel. Ik begon aan mn overheerlijke pasta, nadat ik klaar was keek ik naar de bord van Nasser en at zijn bord ook op. Ja pech, hij moet niet niet denken dat ik wat ga overlaten voor hem. Izan. Nadat ik de keuken helemaal heb opgeruimd liep ik naar mijn kamer en keek op mn telefoon. Tis nu 6 uur in de avond, best wel donker nu het winter is. Ik pakte mijn nike tech pak en mijn zwarte hoofddoek. Ik deed mijn canada jas erover heen, omdat mijn pak best wel straks zit en je alles kunt zien. Ik deed mn jas dicht en pakte mijn portemonnee, telefoon en autosleutels. Ik starte de auto op en reed ri de ah. Aangekomen kocht wat lekker dingen voor mezelf en wat spullen die we thuis nodig hadden. Onderweg naar mijn auto pakte ik mijn ice tea en dronk er een beetje van. Ik zag voor mijn auto een grijze auto geparkeerd. Die auto komt me heel bekend voor. Het was de audi van Naser! Ik liep naar hem toe, en steeds dat ik dichterbij kwam zag ik iemand naast hem, maar ik weet niet wie. Het is een meisje. Ik heb haar nog nooit eerder gezien.. Ze had lange zwarte haren en ik zag dat ze een bobbelneus heeft. Toen ik voor haar deur stond deed ik de deur open en ze keek me geschrokken aan. 3la shitana tfoe. Pikzwarte ogen. Perfecte zwarte geëpileerde wenkbrauwen en mooie volle lippen met rode lipstift.
"What the fuck doe jij?" En bekeek me vies aan van top tot teen.
"N..Nouraine?" Stotterde Nasser.
"Wie de fuck is deze chik?" En wees naar het meisje
"Uh volgens mij moet ik dat vragen die zomaar de deur opendoet en vraagt wie ik ben?" Zei die bitch naast hem."Beter houd je je bek voordat ik al jiu tanden naar voor sla" zei ik boos
"Nouraine gedraag je en ga naar huis" zei Nasser
Nasser stond op en liep naar me toe. Net voordat hij mn hand wou vastpakken gooide ik mijn icetea op hem gezicht en liep weg.
Ik hoorde dat hij vloekte en dat meisje vrieg of het met hem gaat. Ik stapte mijn auto in en schuurde weg.
Huilend aangekomen pakte ik de lift naar onze appartement. Ik deed mn schoenen uit en hing mijn jas op.
JE LEEST
He's mine
RomanceDaar zat ik dan, langs de rand van mijn bed denken aan wat er net is bevestigt. Hoe kon mijn vader mij dit aandoen. Ik ben pas 19 en ik wordt uitgehuwelijkt aan de zoon van zijn vriend, omdat hij vind dat ik volwassen ben en moet trouwen. Ik dacht d...