Ik liep naar de keuken en deed de boodschappen netjes waar ze horen. Ik pakte mijn lekkere dingen die ik heb gehaald en stopte het in een kast waar nog noten en snoep zat. Ik besloot om een heerlijke warme douche te nemen en een film te gaan kijke. Gwn doen alsof die hond er niet is. Ik hoorde dat de sleutels in de deur gingen en rende snel naar de douche. Ik liet de water gaan en deed alsof ik aan het douchen was.
"Nouraine!" Riep Nasser
"Ik ben aan het douche hoor je toch?!" Schreeuwde ik uit de badkamer.
Na een halfuurtje kwam ik uit de douche en deed mijn pyjama aan. Heerlijk. Ik kamde mijn haar en liet het los. Ik spoot wat parfum en liep naar de keuken. Nasser was ook gaan douchen. Ik pakte wat chips, snoep, chocola, drinken en koek en legde alles en een beetje op bordjes. Ik legde alles neer op de tafel en plofte op de bank. Pfff. Hopen dat hij nu lekker naar buiten gaat, want zijn kop hoef ik voorlopig niet meer te zien. Shit. Drinken heb ik nog in de kueken vergeten. Net toen ik de drinken wou pakken, voelde ik twee handen op mn heup. Ik shrok en draaide me om.
"N..nasser?" Vroegik verbaasd
Hij keek naar de grond en weer naar mij. Hij pakte mijn gezicht en zei dat het hem spijt. Ik liet me los en keek hem aan.
"Hoe de fuck ga je met meisjes in auto's zitten terwijl je fucking getrouwd bent?! We zijn getrouwd ja! Ookal willen wij dit niet, we blijven getrouwd, jegaat niet met andere meisjes in auto zitten" shit. Ik besef me nu pas wat ik heb gezged. Hij gaat nu denken dat ik jaloers ben.
"Ja dat weet ik, daarom zeg ik sorry. Ik wil dit toneel niet meer. Ik heb alleen ja gezegd, omdat mijn vader ziek is. Ik wil hem niet teleurstellen, daarom accepteerde ik met jou te trouwen. Ik kan het niet meer aan Nouraine" en ging op een keuken stoel zitten. Ik pakte een stoel en ging tegenover hen zitten.
"Dus je wil scheiden" zei ik zachtjes
Hij keek me aan en staarde naar mijn ogen. Zijn ogen wajow. Ik kreeg het er gelijk warm van.
"Nee, nou eigenlijk wel, maar ik kan mijn vader niet teleurstellen.
Ik stond op waardoor de stoel op de grond viel. Ik pakte wat snoep en chips en liep naar mijn kamer. Ik kijk daar verder wel tv. Noway dat ik mijn avond laat verpesten door hem. Ik deed de tv aan en begon netflix te kijken. Na een paar uur viel ik in slaap.
Ik wist dat ik haar pijn deed, zij kan er ook niks aandoen. Het is allemaal haar vaders schuld. Ik moest niet zo tegen haar gaan praten. Ik kon het niet laten en deed zachtjes haar deur open. Ik keek stiekem naar binnen en zag dat de tv aanstond en zij sliep. Ik liep zachtjes naar haar toe en deed haar deken goed. Wat is ze toch mooi. Haar prachtige zachte haren. Haar zachte schattige wangetjes. Haar mooie lippen. Haar kleine neusje, pff alles was gwn perfect bij haar. Ik pakte haar zachte handen en drukte er een kus op. Ik aaide over haar wangetjes en gaf haar een kus. Ik deed de tv uit en liep uit de kamer. Ik besloot maar ook eens te gaan slapen. Ik deed mn broek uit en mn shirt. Ik liep ket mn boxer naar mn bed en keek naar het plafond. Denkend aan Nouraine. Ik kan haar zo niet laten. Ik moet mijn excuses aanbieden en gwn normaal gaan doen. We zijn nu getrouwd en we moeten er gewoon het beste van maken. Na lang hebben gedacht viel ik in een hele diepe slaap.
Ik werd wakker door alle gerommel beneden. Wat gebeurt daar? Ik liep op mn teentjes naar beneden richting de keuken. Ik binnen en zag dat Nasser deuk bezig was met het ontbijt maken. Wat een rommel daar. Bloem overal op de grond. Een ei valt op dat moment uit zn hand. "Tfoe!" Zei hij. Ik deed mn hand voor mn mond zodat hij me niet hoorde lachen. Ik liep naar hem toe en keek hem lachendb aan."Waar is meneertje mee bezig?"
"Ik wou zehma ontbijt voor jou maken, maar ik bak er niks van" hij keek teleurstellend naar naar zijn pannenkoeken beslag die totaal mislukt was."Ik help je wel"
Ik deed mn haar in een strakke knot en begon de keuken op te ruimen en te schrobben. Nadat ik klaar was maakte Nasser en ik een nieuw pannenkoekbeslag.
"Zo, jij mag nu de pannenkoeken gaan bakken""I..ik?" Stotterde hij
Hij keek aarzelend naar de pan en naar het beslag.
"Hahah, saf ga jij maar alvast de tafel dekken dan ga ik de pannenkoeken bakken. Hij keek me met een glimlach aan en begon de tafel te dekken. Na een kwartier was ik klaar met de pannenkoeken legde ik het op tafel neer en pakte stroop en poedersuiker."Ze zien eeeecht lekker uit Nouraine" ik lachte maar en nam ook plaats aan de tafel.
Terwijl we aan het eten waren was het stil, zo stil dat je een speld hoort vallen. Ik keek naar mn bord en weer naar Nasser. Hij genoot van mijn pannekoeken. Ik besloot maar de stilte te verbreken.
"Maar eh.." ik speelde met mn vork en zag Nasser vragen jaar me kijken.
"Gister he.." hij pakte een servet maakte zn mond schon en zette zn handen in een vuist voor zn mond.
"Ja?" Vroeg hij een tikkeltje geïrriteerd. "Wat moest dat eigenlijk voorstellen gister" hij keek me met een serieuze blik aan en besloot op te staan. Ik stond snel op en pakte hem van zn pols. "Nasser, wat is er met je? Ik heb het recht om te weten wat je met die vrouw deed in de auto aangezien we getrouwd zijn" er klonk jaloezie. Ik deed mn armen over elkaar en keek hem afwachtend aan. "Nou?" "Nouraine klaar vergeet het, het zal nooit meer gebeuren ik beloof het. Hij liep weer weg en trok weer aan zn arm. "Nasser!" Hij liet zijn armen los en wou weg lopen. Ik liep terug naar de tafel, pakte een glas en gooide het keihard tegen de grond. Nasser keek me geschrokken aan en ik ging verder. Ik pakte het bord met de pannenkoeken en gooide het ook op tafel. "Wat doe je! Ben je helemaal gek geworden?!" Schreeuwde Nasser. Ik negeerde hem en pakte nog een bord en gooide het weer tegen de grond. Hij pakte stevig mijn twee armen wat best pijn deed en schudde me. "Ziek wijf! Waar ben je mee bezig?!" "Ik ga net zo lang door tot je me vertelt wie die vrouw is en wat je met haar in de auto deed!" Ik begon me los te trekken van hem wat haast niet lukte, omdat hij super sterk en gespierd was. Hij kwam dichter bij me staan waardoor ik het gelijk warm kreeg. Zijn gezicht kwam lager naar mij en onze lippen raakten elkaar net aan. "Stop ermee Nouraine" zei Nasser met een zachte stem. Hij liet me los en ging met zijn handen door zn haar. Hij liep naar de woonkamer en ik volgde hem. "Vertel" ik stond tegenover hem terwijl hij op de bank zat. "Op ons huwelijk, ik was niet thuis weetje nog?" Ik knikte maar en hij ging verder. "Het was veelste moeilijk voor mij om te accepteren dat ik met een vrouw ben getrouwd uit dwong. Ik wou het niet, omdat ik je niet ken en niet van je houd". Deze woorden deden me kwetsen, waarom weet ik ook niet. Ik houd toch ook niet van hem? Waarom moet ik me gekwetst voelen? Hij ging verder.
En? Wat vinden jullie van mijn verhaal? Ik zal mijn best doen om elke dag een deel te plaatsen. Vergeet natuulijk niet te stemmen! Hoe is jullie vakantie eigenlijk? En waar zijn jullie op vakantie? Soraya Xx
JE LEEST
He's mine
عاطفيةDaar zat ik dan, langs de rand van mijn bed denken aan wat er net is bevestigt. Hoe kon mijn vader mij dit aandoen. Ik ben pas 19 en ik wordt uitgehuwelijkt aan de zoon van zijn vriend, omdat hij vind dat ik volwassen ben en moet trouwen. Ik dacht d...