Ben: NEYE BAKIYONUZ BE!? FİLM Mİ VAR??
Yoongi: Eve-
Menajer: Hadi gidiyoruz.
Ben: Peki ^_^
Dedim ve koşarak arabaya bindim. Bu sefer yanıma yoongi oturmuştu ve arkada sıkışmıştık.
Jungkook: Haneul sen suga hyunga biraz daha sıkışsan??? Bizim pestilimiz çıktıda ^_^
Ben: NE?! hayatta olmaz katiyen aslaa aman aman tövbe allah korusun olur mu öyle şey yaa ben arabadan iniyim daha iyi.
Jungkook: tamam ya ne uzattın.
Jin: ama haneul jungkook haklı biraz daha sugaya yanaş.
Ben: offf niye ben yaa.
Oflaya puflaya yoongiye biraz daha yanaştım. Yoongi sadece sırıtıyordu. Evet ben yoongiye aşıktım ama o beni ne yapasın?? Ben sadece ünlü bir makyözüm. Tabi onlar kadar ünlü değilim o ayrıda. Neyse ben yinede çabalayacağım. Ben yoongiyle nerdeyse kucak kucağıydım. Yani neredeyse..
Jimin: Offf biraz daha yoonginin yanına geçsen haneul???
Ben: Ya ne diyosunuz be! Kucağına mı oturuyum allahalla!!
Yoongi: Aslında kastettikleri oydu.
Ben: O zaman akıllarını kaçırmışlar.
Dedim ve kollarımı birbirine bağladım. Belimde hissettiğim ellerle irkildim. Bu yoongiydi. Beni kucağına almıştı.
Ben omuzlarına yavaş ama sert bir şekilde vurarak " indir beni" diyordum.Jimin,V,j hope, jungkook: OHH BEE.
Ben: Ne var??
Jimin: Sonunda rahatladık.
Ben: Aman ne güzel.
Diyip uyudum.
Uyandığında
Uyandığımda saat 8 di. Ben neden bu kadar çok uyudum hiç bir fikrim yoktu. Üstüme baktığımda hala tulum vardı. Hemen ayağa kalktım dolabımı açıp pijamamı giyindim.
Aşağı indiğimde mutfakta jin salonda ise korku filmi bulmaya çalışan üyeler vardı.
Yoongi: sonunda uyandın. Hiç uyanmayacaksın sandık.
Ben: benim uykum ağırdır. Ne yapıyosunuz.
Jungkook: V hyung korku filmi arıyor.
Ben: ben bulabilir miyim??
Dediğimde herkes güldü.
Ben: Ne var???
Jimin: Sen küçük bir kızsın bulamazsın ki. Hatta belkide izleyemezsin bile.
Dediğinde diğer üyeler yine güldü. Ben küçük kız lafıyla çok sinirlenmiştim.
Ben: size küçük dilinizi yutturucam.
Medyayı bilerek koydum felss geçirin diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga ile hayal et +18 smut
Teen FictionÇok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi~ Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul~