Yoksa yoongi beni... yok yok o yapmaz amk ne diyom ben.
Yoongi üstümden kalktı odadaki camları kapattı ve perdeleri çekti. Daha sonra odadaki banyoya girdi. Ben hemen nefes alıp verdim ve ardından telefonuma sarıldım. Bana bir şey yapar mıydı? Gerçi yapsa ne diyebilirim ki 😃 isterim bir şeyler yapmasını ama yapmaz o öyle şeyler. Yoongi banyodan çıktığında bluzunun olmadığını fark ettim. Hemen gözlerimi kapattım.Yoongi: ama şimdiden utanırsan nasıl yaparız bu işi?
Ben: hangi işi??
Yoongi: çok saf ve masumsun.
Ben: heyy kime dediğine dikkat et.
Yoongi: beni pijamalarınla baştan çıkarıyorsun. Sana yapacağım şrylerden korkuyorum
Diyerek gözünü ovaladı ve bana baktı. Ben çok heyecanlanmıştım. Artık ne yapmak istediğini anladım. Benimle birlikte olmak ( ilişkiye girmek not: utandım aq kdks) istiyor 😳 ben hemen geri geri çekildim ve yoongide benim anladığımı anladı galba.
Yoongi: korkma. Dur yoksa istemiyor musun??
Ben: Ney- ah şey yoongi ben bunu doğrulamıyorum.
Aslında doğruluyorum hem de sonsuza kadar ama ağırdan almaya karar verdim.
Yoongi: hadi ama beni sevdiğini ikimizde biliyoruz.
Ben: Ne bir dakka NERDEN BİLİYORSUN!?!?
Yoongi: anlamamam anormal olurdu değil mi? Neyse işimize başlayalım
Dedi ve üstüme çıktı. Ben yoonginin göğsünden tuttum ve konuştum.
Ben: Yoongi........ canımı fazla yakma olur mu?
Yoongi: Tamam sevgilim
Ben o sevgilim cümlesiyle çıldırdım.
Burdan sonrası smuta giriyor haberiniz olsun.
Yoongi beni oturur pozisyona getirdi ve üstümü çıkarmaya başladı. Artık sadece iç çamaşırlarım vardı
( hayal etmeniz kolay oldun diye)
Yoongi: Ahh jagiya ( sevgilim anlamına gelen bir kelime) çok tatlısın
Ben sadece susuyordum. Acaba ileride pişman olur muyum diye ama olmayacağımdan emindim o yüzden iyiydim. Ben de yoonginin üstünü çıkardıktan sonra işimize başladık. Yoongi südyenimi çıkarıp göğüs uçlarımı emmeye başladı. Ben çok yüksek sesle inliyordum. Bu benim ilkimdi. Yoongi göğüslerimden altlara doğru indi. Minik öpücükler bırakarak kilodumuda alıp çıkardı. Ardından vajinamı ( 😳) yalamaya başladı. Aynı zamanda öpüyorduda. Daha sonra yavaşça içime girdi. Ben çığlık attım. Yatağa baktığımda her yer kandı. Artık çığlıklarım zevke dönmüş inleme olmuştu. Yoongi yarım saat daha gelgitlerine devam etti. Sonra içimden çıktı ve penisini ağzıma uzatarak " yala" dedi. Ben kusarım falan desemde zorla da olsa yalattırdı. Tadı poh gibiydi ( sen pnun tadına kurban ol lan garı) sonra yoongi yanıma yattı ve beni öpüp uyudu. Ben de hemen kalkıp gidip banyo yaptım ve çıktığımda üstlerimi giyip öbür koltukta uyudum çünkü o yatak kanlıydı. Bugün en güzel günümdü. Umarım hep de böyle olur......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga ile hayal et +18 smut
Teen FictionÇok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi~ Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul~