Uyandığımda saat 11 di. Hemen kalktım günlük rutinimi yaptıktan sonra üstüme ne giyineceğimi düşündüm. Dolabı açıp boş bakışlarımla bakarken odaya yoongi girdi.
Yoongi: Haneul 10 dk içinde hazırlan. Albüm için fotoğraf çekimine gidicez.
Ben: ok lets go
Yoongi:
( napıyo bu aptal)
O bakışı attıktan sonra aptal olduğumu hissettim. Tabi o odadan çıkmıştı bile. Bende hemen bir kıyafet seçtim ve onu giyindim.
Ayakkabı olarak da
Aşağı arabaya indim ve tüm üyeler bana bakıp
Üyeler: WOAAA ÇOK GÜZEL OLMUŞSUN
Ben: Teşekkür ederim.
Tüm üyeler çok güzel olmuşsun diyince yoongide dönüp baktı ve gözlerini pörtletip beni süzdü. Eteğime gözü çok takılmıştı. Uzunca bir süre eteğime baktı ve çantasından bir tane küçük fan çıkardı ( insan olan değil ha zmkssksl) daha sonra kendine tutuyormuş gibi yapıp bana doğru tuttu ve eteğimin uçuşmasına neden oldu. Alttan çok az kilodumda gözüktü. Yoongi kilodumu gördükden sonra kafasını salladı ve sırıttı. Bilerek yaptığını anlamıştım. Hemen yoonginin yanına oturdum ve gitmeye başladık. Yoongi başını kaşıdı ve elini aşağı koyarken yanlışlıkla bacağıma koydu bacağımı çok az bakın cidden çok az okşadı sırıttı ve elini geri çekti. Ben çok utandım ve yolculuğun bitmesini bekledim. Ha bu arada yoongi beni hastaneden almaya geldiğinde arabayı değiştirmiş, daha büyük bir araba almışlardı. Artık onun kucağına oturmayacağım için üzgündü galba ( zöskdksöslskkfkdkmklsfmclsksldm)
Sonunda gelmiştik. Üyeler hemen arabadan indi ve bende makyajlarını yapıp bitirdikten sonra gidip fotoğraf çekindiler. Geldiklerinde çok yorgundular o yüzden hemen arabaya binip üyeler uyudu. Hatta arabayı şöför kullandı. Sadece yoongi ve ben uyumamıştım.Yoongi: ( fısıldayarak) bugün çok güzelsin
Ben: Teşekkürler?
Yoongi çok hafif burnunu boynuma sürterek " ne demek" dedi. Ben burnunu sürttüğü için çok ürpermiştim. Acaba beni seviyor mu? Eve sonunda gelmiştik. Ben hemen üst kata çıkıp pijamamı giyindim.
Pijamamı giyindikten sonra yoongi odaya girdi. Ve pis bir sırıtış yaparak bana baktı. Ardından banyoya gidip dişini fırçaladı. Ben de yatağa uzanmış telefonuma bakıyordum.
Yoongi: hadi kalk seni evime götürücem.
Ben: neden?
Yoongi: merak etmiyor musun?
Ben: tamam üstümü giyineyim.
Diyip ayağa kalktım fakat yoongi bemi durdurdu.
Yoongi: seni arabamla götürücem üstünü giyinmene gerek yok.
Dedi. Ben de tamam dedim ve terliklerimi ayağıma geçirip dışarıda beklemeye başladım. Yoongi elinde bir poşet ile dışarı çıktı. Arabadayken poşette ne var diye ucundan bir baktım benim iç çamaşırıma benzer dantelli bir şey vardı. Önemsemedim. Beni önemsemeyen adam iç çamaşırlarımı alacak değil ya. Yoonginin evine geldiğimizde içimde öksürük krizi dışardan çok güzel evin var dedim. İçeri salona geçtim biraz inceledim ve cidden çok güzeldi. Yoongi beni tüm odalarda gezdirdi sıra yatak odasına geldiğinde ayağım kaydı ve yere düşüyordum ki nedense yoongiyide tuttum ve birlikte yatağın üstüne düştük.
Yoongi: Oohh saol işimi kolaylaştırdın.
Ben: Ne?
Yoongi: birazdan olacak şeylerden sorumlu değilim
Dedi. Neler oluyor?! Yoksa....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga ile hayal et +18 smut
Teen FictionÇok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi~ Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul~