Kitap sevildiği için özel bölüm yapmaya karar verdim. İyi okumalar 💜💜
Sabah saat 7 de uyandım. Yan tarafıma baktığımda yoongi hala uyuyordu. Yataktan yavaşça kalktım. Kızım ve oğlum bugün anneannesinde kalacaktı. Dün akşamdan gitmişlerdi çünkü bugün yoongi ile evlilik yıl dönümümüz. Hemen mutfağa gittim ve güzel bir kahvaltı hazırladım.
Yukarı yatak odamıza çıktığımda yoongi hala uyuyordu. Yanına gidip uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı. O kadar güzel uyuyordu ki nasıl kıyardım ben buna ??
En sonunda dayanamadım ve öptüm.
Yoongi biraz gözlerini araladı ve bana bakmaya başladı.Yoongi: bir daha öpsene meleğim ?
Ben: Yoongi gevezelik etmede uyan kahvaltı hazır.
Yataktan kalktım ve yoongiye son defa baktım. Somurttu ve yataktan kalkıp o beni ( yanaktan ) öptü. Bende hemen mutfağa kaçtım ve yemek masasına oturdum. Benden sonrada yoongi gelmişti. Kahvaltımızı yapmaya başladığımızda konuşmaya başladım.
Ben: yoongi biliyorsun bugün bizim yıl dönümümüz. Ben diyorum ki dışarı pikniğe gidelim.
Yoongi: illa dışarı mı çıkmamız lazım ki ??
Bir tane koluna geçirdim.
Ben: Yoongi zaten başka zamanlarda dışarı çıkmıyoruz. Bari bugün çıkalım ?? Nolurr yoongi~ shii
Yoongi: Off yapma şöyle ya tamam gideriz hadi git hazırlan sen.
Ben bir çocuk gibi ellerimi çırpıştırdım ve koşarak yukarı üstümü giyinmeye gittim.
Benden sonra yoongidr giyindi. Arabayı hazırlayıp evden çıktık. Yola koyulduğumuzda canım çok sıkıldığı için müzik dinlemeye başladım. Ama saniyesinde canım kahve çekti ve starbucks ın önünde durup kahve aldık. Şu sıralar canım çok fazla şey istiyordu. Bunun nedeni tekrar hamile olmamdı. Ama bunu daha yoongi bilmiyordu. Bugün piknikte söyleyecektim. Yolun kenarında durup pasra falan da almıştık ve bir kaç abur cubur. Piknik alanına geldiğimizde arabayı park edip arabadan yemek olan sepetleri vb çıkarıp pikniği kurduk.
Yoongi üzümleri yerken bir yandan da konuştu.
Yoongi: bebeğim fark ettimde bu günlerde hep çok fazla şey istiyorsun. Bugün de sürekli " yoongi ben şunu istiyorum bunu istiyorum " diye mızmızlandın.
Ben yoonginin anladığını düşünüp daha fazla uzatmak istemedim. Yoonginin elini tutup öptüm.
Ben: yoongi gözünü kapat ve elini açıp bekle.
Yoongi başını tamam anlamında sallayıp dediğimi yaptı.
Çantamdan hamilelik testini çıkarıp açık bir şekilde bekleyen eline koydum ve elini kapattım. Yoongiye gözünü açmasını söylediğimde avucunu açtı ve hamilelik testine baktı. Şaşkınlıkla gözünü açmıştı. Bir bana bir teste baktı ve birden üstüme atlayıp beni öpücüğe boğdu. Onu bu haliyle çok seviyordum.Gerçi o her hali ile sevilecek bir adam
Yoongi: inanmıyorum tekrar baba oluyorum !!!!! Bu sefer her istediğini yapıcam söz veriyorum yine gece avokado iste yine bulup getireyim yine karpuz iste , sakız iste yeter ki iste !!!!
Ben gülüp ona sarıldım ve ikimizde yere yayıp gökyüzünü incelemeye başladık.
Ben: sen çok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi.
Yoongi: Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul.......
Bu cidden sondu djdksk çok sevdiğinizi görünce özel bir bölüm yazdım. Yeni bir kitap yazmıştım yoongi ile ilgili ama beğenmeyip sildim. Şimdi tae ile ilgili günlük tarzında bir hikaye yazacağım. Görüşürüz 👋🏻✌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga ile hayal et +18 smut
Teen FictionÇok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi~ Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul~