Gelen kişi rm ve diğerleriydi.
Rm: İyi misin?? Bir ses duyduk hemen geldik.
Ben: Evet iyiyim.
Dedim ve yoongiye sinirli bir bakış atıp kalktım. Jimin o sırada telefona bakıyordu.
Jiminin telefonuna bir bildirim sesi geldi.Jimin: Tamam ben haberi veriyim. Yarın havuza gidiyoruz. Çekimler için. Sonrasında biraz eğlenebilirmişiz. Ve haneul sen de geliyorsun.
Ben: Neden?? Benim orda ne işim olur ki ???
Jimin: çekimlerde bize makyaj yapacakmışsın.
Ben: Tamam.
Dedim. Hemen plaj çantamı alıp içini doldurmaya başladım. Seksi bir bikini aldım çünkü onların ağzının suyunu akıttırmak istiyordum. Hazırlığımı yaptıktan sonra hemen sabah olması için uyudum.
Sabah
Sonunda sabah oldu. Saat 07.00 dı. Hemen kalkıp sabah rutinimi yaptım. Plaj çantamı aldım ve aşağı kahvaltıya indim. Jin çok güzel bir kahvaltı yapmıştı. Hemen kahvaltı yapıp dışarı arabaya gittik. Arabayı jin sürecekti. Yoongi önde oturacaktı. E tabi ben ve diğer üyeler arkada oturacaktık.
1 saat sonra
Sonunda gelmiştik. Hemen arabadan indim ve etrafı inceledim. Burada perfect fotolar çekilirdi. Hemen menajere nerde giyineceğimizi sordum. Bana kabinlerin yerini gösterdi. Hemen gidip kabinde bikinimi giyindim.
Altınada meşhur terlikleri
Birazcıkta olsa korkuyla kabinden çıktım. Üstümde tabikide pareyo vardı. Bunlar sapıktır ne yapcakları belli olmaz.
Kabinden çıktığımda diğer üyeler çoktan üstünü değiştirmiş yerlerini kuruyordu. Ben de plaj çantamı alıp hemen bir şezlonga kuruldum. Ben hiç bronzlaşma işlerine falan girmeyecektim. Beyaz olmayı seviyorum. En açık ten de benimki ve yoonginin teniydi. Şezlonga kulaklıklarımı takıp uzandım. Şimdiden gözleri üzerimde hissediyordum. Başımı sağa çevirip göz ucuyla baktım. Evet herkes bacağıma bakıyordu. Biri dışında. Min yoongi. Eminim ki bakmamak için direniyordu. Ama fazla uzun sürmez. Onu da etkileyeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suga ile hayal et +18 smut
Ficção AdolescenteÇok iyi bir baba olmaya devam edeceksin min yoongi~ Sen de çok iyi bir anne olmaya devam edeceksin Min Haneul~