JiKook
Yıllardır 6 hyung'u ile büyümüştü Jungkook. Çünkü annesi onu doğururken babası ise annesinden birkaç ay sonra kalp krizinden vefat etmiş. Daha sonra ise hayatına yetimhane yurdunda giren 5 güzel arkadaşla tanışmıştı. Henüz aşkın, birisini sevmenin ne demek olduğunu bilmediği ortaokul zamanlarında ondan iki yaşcık büyük olan Jimin Hyung'u ona aşık olduğunu söylemişti. Şoka girmişti küçük olan çünkü bir erkeğin kendi cinsiyle aşk yaşamasının yasak ve yanlış bir şey olduğunu biliyordu. Öğretmeni öyle söylemişti. Hyung'una bunun aşk olmadığını sadece onu fazlaca sevdiğini düşündüğünü söylemişti. Fakat Jimin duygularından emindi ve kızmıştı Jungkook'un bu kadar aptal olmasına. Sinirle gözleri dolan çocuk koşarak Namjoon Hyung'unun yanına gidip kolları arasında ağlamıştı. Sürekli onu ne kadar çok sevdiğini söylüyordu. Jungkook bunu anlamasa da anlatacaktı ona Jimin. Biliyordu ki Kim Jungkook bir gün Park Jungkook olacaktı. Şuan da 24 yaşında olan çocuk hâlâ vazgeçmemişti sevgisinden. Ama 22 yaşındaki çocuk bunları bilmesine rağmen her hafta bir başka kızla birlikteydi. Hyung'una kızlardan hoşlandığını ve asla da ondan hoşlanmayacağını göstermek için yapıyordu tüm bunları. Oysa bilmiyordu ki Jimin küçük tavşanını sevmekten asla vazgeçmeyecekti.