GİRİŞ ( Zehra Bilgenur Avaçar -Özlem Efe )

403 15 11
                                    

Oldum olası böyleydim .

Oldum olası böyleydim . Ukala ,belki biraz egoist  ve çok fazla açık sözlüydüm.   Bu benim 16. yaş günüm .Her şey  değişecek. Artık bu kuruma dayanamıyordum .Her gün bir kavga çıkıyordu. Ha tabi bişi bilmiyosunuz .

Adım Afra Kızılarslan bu gece 16 yaşıma basıcam . 5 yaşımdan beri Çocuk esirgeme Kurumundayım .Burası berbat neredeyse hergün kavga çıkıyor ve bu kavgaların içinde oluyorum genelde ya da kavgayı başlatan kişi ben oluyorum . Ailem yok onlarla ilgili tek bir anı bir bir resim bile yok hiç bir şeyi hatırlayamıyorum . Başlarda zordu  bağırıp çağırıyordum sürekli sorun çıkartıp kavga ediyordum zaman geçtikçe duruma alıştım . Elimde sadece bir tane nüfüs cüzdanı var birde buraya gelip giden evlatlık edinmeye çalışan ailelerden çaldığım 200- 300 liram var . Yanlış duymadınız . Hırsızlık yapıyorum Başlarda eğlence içindi ama artık para için paraya sahip olabilmek için çalıyorum . Tamam hakaretlerinizi ve tiksintilerinizi çekerseniz sevinirim . Ben buyum 1.70 boyunda 55 kilo civarındayım ve en önemli kısım ben çirkinim. Yani güzel havalı saçlarım yok belki kaliteli şampuanlarımız olmadığındandır . Kısacık çeneme gelen saçlarım var ve çoğu zaman kir pas içindeyim . Yüzümde hiç hoş değil. Yurttaki erkekler çoğunlukla yanlarında geçerken "şu çirkine bak " diyorlar. Çokda umurumda ya zaten . YIlda iki kez verilen kıyafetlerle geçiniyoruz  en azından iç çamaşırlarımızı 3 ayda bir veriyorlar.Hayatım bu yurtta kendi grubum var "Umarsızlar " genel olarak benden korkan kzıların katıldığı bir grup .Saçmalık biliyorum ama yurtta zaman geçirmek için internetimiz yada film izlemek için bilgisayarımız yok . Burası berbat bir yer emin olun . Yetim ve öksüzüm tek balımayım ,çirkinim , derslerimde başarısızım yani  anlayacağınız hayat benden yana umudunu çoktan kesmiş.

 Sabah ki kavgadan sonra kaşım patlamıştı. Dikiş atılacak kadar kötü değildi zaten alışmıştımda. Bir vurup on yiyordum .  Aptalca ama bir şey daha söylemem lazım "Genelde kavga ediyorum çünkü acı bana hissedebildiğimi hatırlatan tek şey ,yaşadığımı hatırlatan tek şey ".

Pekala artık her şey farklı olacak iki sene sonra ayrılmam bişi ifade etmeyecek derslerimde başarısızım ve bir yere varamam yani yurttan çıktığımda boşluktan fırlatılmış gibi olucam . Herhalde beni bir okulda hademe yaparlar . Sonra okul koridorlarında ölene kadar çalışırım . Bu saçmalıktan kurtumak için bu günü planladım . Şu yurttan kurtulucam ve bir iş bulucam biraz daha para kazanıp ... Bilmiyorum ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yok.

GİDİYORUM . ÖZGÜR OLABİLMEK İÇİN BİR ŞANSIM OLABİLMESİ İÇİN GİDİYORUM .YOKSA SONSUZA DEK KAYBOLUP GİDECEĞİM .

GÖLGESİZLER KULÜBÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin