Bölüm 2

44 0 0
                                    

   Gece oldu göz kapaklarım zihnime ihanet ediyor ve ne kadar istmesemde kapanıyor . Düşünmem gerekir sanırım bugün olanları yaşananları . Güvenlik görevlilerini ,müdürün tavrını ,psikoloğun uyarıcı bakışlarını  . Her biri kaçışımı biliyormuş gibiydi .  Ürkmedim korkmadım desem koca bir yalan söylemiş olurum . Ama bu yurttan kurtulmam gerekir sadece yurttaki gizemi çözene kadar kalsam yeterli . Bir süre . Kendimi sadece yurttaki baskıdan dolayı bunu yaptıklarına inandırmaya çalışsamda bu aptal yurtta bir şeyler döndüğünü hissedebiliyorum ve elbet çözücem . Sadece  gizem ve kaçış planım için 1 ay kadar sürem var . Umarım bir ay gibi bir süre de buradan yok olup gidebilirm .

      "Afraaa " dedi Eymen sesi titriyordu ağlıyormuydu yoksa lanet olsun yatağımda şişmiş gözlerle kalktım ve gözlerimi ovuşturup Eymen ' e baktım  ve hıçkırıklarla bana bir şeyler anlatmaya başladı   

"Mert ... onla ... ayrıldık ..... bu sabah yanına geldiğimde ... yüzünü o halde görünce ... sordum .. sadece .. hiç bişi yapmamıştım oysa ki bana tek dedği şey ( ayrılalım oldu ) lanet olsun napıcam ben "diye  hüngür ağlıyordu .Sarıldım ne diyip ne yapacağımı bilemeden sarıldım. Yarım saat boyunca Mert ' i anlatıp böğürerek ağladı ve salya sümük berbat haldeydi. Bu Mert'in sorunu neydi ? Cidden şu aptal çocuğa dersini vermem gerekiyor .

" Sen şimdi tuvalate gidiyosun ve şu tipini düzeltiyosun ben bir yere gidip gelicem . "dedim ve onun bir şey söylemesine fırsat vermeden  odadan fırlayıp çıktım . Gerizekalı kim bilir nerdeydi . Koridorları inceleyerek gidiyordum ki ilerde Mert 'i görüm uzun boylu keskin yğz hatları ve mükemmel fiziğyle çok yakışıklı gözükse de göz ardı edip  ilerledim ve onu duvara iktirdim ve boğazına kolumu dayadım boğazını sıkıyor olmalıydı . Tek bir hareketle benden kurtaulabilrdi ama yapmadı .

" Umarım arkadaşımı terketmen için ölümcül bir sebebin vardır yoksa seni şuracıkta canını yakarım . Beni anladın mı yoksa tekrar etmem mi gerekli kaz kafalı a*mcık beyinli . " dedim çok sinirlenmiştim o benim 7 yaşşımdan beri can dostumdu Eymen  defalarca ağlamıştık olmayan babamız annemiz kardeşimiz için ama bu farklıydı . Mert beni iktirdi ve benden kurtuldu .

" Sana hiç bişi söylemem  küçük kaltak "dedi. Öne atıldım ve suratına en  sağlam yumruğumu attım . "Bunu çok ağır ödeyeceksin. " dedi ve arkadaşlarını el hareketiyle toplayıp gitti . Bend eortada kalakaldım hiç bir hoca ya da görevli ortalıkta yoktu .Arkamı dönüp odama gidiyordum ki ayağıma  bir şey takıldı ve yere kapaklandım üstümde hala pijamalarım vardı . başımı kaldırdığımda tepemde Mert  , Cem ve Taha' yı gördüm .

"Yeterince ödettin mi ? " dedim umursamaz tavırla ve ayağa kalktım . Bir anda koluma girdi  Cem ve Taha beni sürükleyerek çekmeye başladılar .

"Gölgesizler bu kadar kolay intikam almaz küçük kaltak " dedi en son Mert ve  beni bodrum kata doğru sürüklemeye başladılar . Şimdi ne bok yemeyiplanlıyorsun Afra dedim içimden . Sövüyordum . Bu arada ne bu Gölgesizler lafı ? Her ne boksa şimdi sıçtık. Beni bir sandalyeye oturttular ve ellerimi arkadan bağladılar tabi ayaklarımıda  hala çırpnıp bağırıyordum ama nafile .

" Bak Afra  bazılarımızın olmak istemediği birine dönüşmesi gerekir şu anda durum tamda bu . Ne olup bittiğini soramazsın bana bu şekilde davranamazsın . Az önce ki hareketin için cezanı çekiceksin tabiki Cem Taha hazırmıyız ? .Şimdi başlayalım ozaman .

Ağzımı kapadıkları için bişi söyleyemiyordum çırpınmayı bırakıp beklemeye başladım .

" İlk seferin için en basit  ve klasik ve hpimizin alışık olduğu yöntemi deneyelim . Suyu koy " dedi Cem'e . Önümde koca bir kova vardı ve kafamı taha kovaya doğru itti . Su giderek yükseliyor ve ben hiç bir şy yapamıyodum bu işkence gibiydi . Nefes alamamak . Zaten işkenceydi mantık hatası . Su yükselip burnumdan genzime doğru doldu sonra ağzım ve tüm yüzümü su kapladı teknik olarak 2 dakika nefesimi tutabiliyordum ama genzime su  kaçması işleri zorlaştırıyordu iki dakika sonunda kulaklarım basınçla doldu ve su yutmaya başladım kovadaki o pis suyu .  Bilincim gidip geliyordu ve her şey kapkara oldu biranda .

YARIM SAAT SONRA 

 

Gözlerim yavaş yavaş karanlıktan kurtuldu ne o bayılmış mıydım etrafımda bir sürü görevliler vardı .Ve sürekli bileğime bakıyorlardı . Neden ? Bileğimi kaldırmaya çalıştığımda acıyordu ne ? Bileğim acıyordu benim bileğim hızla kaldırıp bileğime baktım kanıyordu sğrekli kanıyordu. Kesilmiş yanina doğru uzanan kat kat açılmış deri ve diğer elimde de jilet . Etrafımda sağlıkçılar toplandı  ve sedyeye koyularak bir yere götürdüler bilincimi yitirmeden önce son düşünclerim .Neden bodrum kattaydım ve bileklerim neden kesilmişti ? Benmi ypmıştım ?

Bunu yapmış olamam.

Meraba arkadaşlar uzun bir aradan sonra Gölgesizler sizinle vote ve yorumları unutmayın lütfen . Bu bölümü hikayemi birlikte yazdığım Özlem 'e  ve  ( hikayeme yardımı bulunmayan )Buğra 'ya ithaf ediyorum . Özlem bir soraki bölüm ellerinden öper sevgilerle arkadaşlar bir sonraki bölümde .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 16, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖLGESİZLER KULÜBÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin