2. „Cei care veghează: Sabia Dimineții" - VladRodrick

283 15 4
                                    

        COPERTA + DESCRIEREA:

        Coperta, ca să fiu sinceră, îmi place și cred că se încadrează bine în genul Fantezie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        Coperta, ca să fiu sinceră, îmi place și cred că se încadrează bine în genul Fantezie. Dacă aș vedea-o pentru prima oară, cu siguranță mi-ar atrage atenția, sperând să fie o carte bună. Un lucru am sesizat, pe care cred că l-ai greșit din neatenție: în descriere, sunt „Cei care Veghează", însă în titlu sunt „Cei care veghează". Așa  ar fi trebuit să fie? Descrierea, și aceasta, mi-a atras atenția prin cuvintele pe care le folosești. Sunt atât de grele, dar tu le folosești cu atât de multă ușurință. (scuze, am văzut că e schimbată coperta, dar tot aia veche îmi plăcea mai mult, iar când ai spus ca vei critică, era cea veche, asa ca nu mai schimb)

        „Regatele sunt asemenea unor gândaci neânsemnați în umbra ruinelor colosale ale amintirilor glorioase". Superb. Absolut... fără cuvinte

        POVESTEA:

        De când intru în pâine cu povestea, chiar din prolog, îmi apare în față ceva ce nu-mi place să văd într-o carte. Prima oară am spus „ok, poate e doar în prolog", dar m-am înșelat.

 Prima oară am spus „ok, poate e doar în prolog", dar m-am înșelat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        Dacă ție așa îți place, o lași. Dar nu e estetic. De aceea îți scad un punct. (nu știu sigur dacă le mai ai)

        Eu chiar nu aș avea mult e de spus despre cartea ta. Am fost flămândă să o citesc, pe nerăsuflate chiar, pentru că e o carte genială. În capitole, cred că ai avut câteva greșeli, dar cine s-a mai uitat după ele când acțiunea m-a capturat atât de repede? Atât de multe personificări, metafore, epitete... Atât de bine! Aveam nevoie de o așa capodoperă în viața mea.

        M-am încurcat în nume și denumiri, însă nu m-a deranjat foarte tare. Văd un plus în cartea ta la acest aspect.

        P.S.: TE ROG DIN SUFLET, FOLOSEȘTE LINIUȚA LUNGĂ DE DIALOG. CARTEA TA MERITĂ  PE DEPLIN A FI CITITIĂ, de când am văzut titlul m-am gândit că va fi o carte bună. Și uite că am avut dreptate + alineat la capitolul doi, te rog.

        
        NU am cuvinte, oricum. Poate e doar din cauza faptului că îmi plac cărțile de acest gen, sau doar din cauza faptului că scrii bine. Și o faci super. Mult succes în continuare! Voi citi cartea ta și de pe contul personal + plus alte voturi pentru ea, hihi.

Nota 10+++***.

Ceau și ceau!

-Cosmi

Critici pentru toțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum