Ceau lume!!
Sunt entuziasmată la gândul că m-ai ales ca și critic elli-ruxxi. Îmi pare rău că am întârziat așa de mult, dar azi pot spune ca e ziua ta norocoasă. Îți voi îndeplini dorința de a-ți spune părerile mele despre cartea ta „Între cer și pământ".
Desigur, voi începe cu începutul. Coperta. Frumoasa coperta ce ne dă anumite sentimente și idei, așteptări față de carte. Uneori ne-am putea înșela cu privire la conținutul cărții. Dar, asta este și faza, nu? Acum depinde și de autor și de cititor.
Nu poți să treci cu vederea peste așa copertă. Ce iese în evidență este sângele celor doi oameni care, presupun, ar face orice le stă în putință ca să rămână împreună. Să-și unească sângele, iar inima sa devină una. Se observa și încordarea mâinilor, ceea ce indica ce am spus mai înainte. Să se protejeze unul pe celălalt.
Era mai bine dacă puneai acel „Între" deasupra mâinilor, deoarece și titlul trebuie pus în evidență. Îl puteai scrie mai mic și zic eu ca arata mai delicat.
Am văzut ca și numele e altul sub titlu, cred ca fostul tău nume de utilizator. Cel mai bine este sa îți schimbi numele, dar nu este un detaliu foarte foarte important.
Numele cărții îmi place chiar foarte mult. Arata ca iubirea nu are limite și asta chiar este adevărat. Când doi oameni se iubesc cu adevărat nimeni nu ii poate despărți, iar iubirea pe care și-o poarta unul altuia e de la cer pana la pământ și chiar mai mult.
Îmi place mult și descrierea. Iubirea chiar te face sa plutești.Ca în orice carte de dragoste, exista și dramă. Aceasta își face prezenta încă de la descrierea ta, ceea ce e de bine. Întrebările mereu sunt bune pentru descrierea unei cărți și ma bucur ca le-ai folosit. Deci, un lucru e sigur ca va fi în cartea ta. Tristețe, fericire, visare, și multa multa nostalgie din partea celui îndrăgostit.
Un lucru ce l-am observat și în descriere și ajuta foarte mult la aspectul paginii. SPATIILE DUPĂ VIRGULA. Asta e o problema pe care mulți o au și pe care și eu am avut-o. Lasă spațiu după virgulă, punct, semnul exclamării, etc.Când am început sa citesc, mi-a sărit în ochi faptul ca totul pui la trecut. Cel mai bine este sa încerci sa pui la prezent, astfel încât lectura va fii și mai ușoară, dar și sentimentele mai intense.
Tot pentru aspect, îți sugerez sa pui linie lunga pt dialog „—". Știu ca nu e neparat sa pui litera mica după ce termini vorbirea directa și întra naratorul în acțiune, dar mi se pare mai ok, ca să marcheze întrarea lui. Și te rog, pune punct după vorbele acestuia.Îți lipsesc multe virgule. Spre ex : „... și ma ridic din pat, apoi îmi iau ghiozdanul...". Trebuie făcute și câteva pauze în timp ce citești. Totul pare prea alert.
Îmi plăcea dacă aici spuneai niște amintiri împreună cu el, amuzante poate sau dramatice, pentru a stârni și mai mult interesul cititorilor. Asta nu este obligatoriu, e ok fragmentul dar am zis asta ca un sfat.
Mulți nu desparte dialogul de narațiune, dar apreciez ca faci asta.Sa știi ca sunt curioasa ce va urma asa ca îți voi citi în continuare cartea și dacă mai ai nevoie de vreun sfat, în privat sa ne scrii sau chiar aici. Mult succes în continuare și abia aștept sa vad evoluția ta!
Cu drag, din drag, - MIRA
CEAU!!
CITEȘTI
Critici pentru toți
No FicciónVrem să schimbăm Wattpad-ul de cărți și mai vrem să schimbăm și mintea persoanelor care scriu aceste cărți pe Wattpad. Trei fete care-și dau cu părerea, critică și dau sfaturi. Te ține? Vino și vezi ce părere au persoanele despre cartea ta.