3. „Colțurile inimii mele" - Cazuta_din_rai_

193 8 7
                                    

        În primul rând, încep cu o întrebare care mă macină foarte mult și care, printr-o minune (cred) am putut să mă gândesc la lucrurile astea. TU și VladRodrick , de unde ați apărut atât de simpli, modești prin coperțile voastre, dar cu o armonie atât de frumoasă, cu un scris și o imaginație excepțională? Nici nu cred că știu ce să-ți spun la critică, @Cazuta_din_rai_ ,pentru că și tu mi-ai atras atenția foarte mult și sunt bucuroasă că am reușit să citesc și să critic niște cărți, care, poate, în viitor vor fi celebre, mai mult decât impresionante prin autorii lor. Mă bucur extrem de mult. Respectele mele, admirația mea, orice vreți voi. Felicitări.

        DESCRIERE + COPERTĂ:

        Crede-mă că atunci când am văzut coperta cărții, am spus din prima că nu o să-mi placă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

        Crede-mă că atunci când am văzut coperta cărții, am spus din prima că nu o să-mi placă. Serios. Rozul acela foarte țipător, titlul cărți scris așa... nu-mi place deloc. Dar dacă vrei, doar dacă ești de acord, doar dacă dorești să o schimbi, vorbim, și îți pot face o copertă chiar eu. Una nouă, mai reală. Doar o propunere.

        La descriere, am observat doar o singură greșeală, din prima mi-a atras atenția! Lipsește o virgulă între „Mulți spun că" și „poezia". Am văzut-o foarte, foarte repede. Chiar dacă e mică. Acum, despre descriere ce pot spune? Fără cuvinte. Poate că sunt eu prea... nu știu cum să explic. Dar când citesc o carte care nu-mi place din prima, mă enervez. Cartea ta m-a calmat foarte mult, mai ales poeziile cu foarte multe metafore și figuri de stil. Criticăm cărți, dar dacă nu ne place, le lăsăm. 

        Iar eu, să știi, sunt foarte pretențioasă.

        Să spun ceva despre conținut? Nu am ce. Pur si simplu. Îți iubesc cartea, dar coperta strică tot. Iar dacă spuneam că scad puncte și nu le scădeam, la tine tot o să scad un punct. Nu poate o carte atât de bună (mă refer la poeziile tale care sunt frumoase, și-mi plac) să aibe o așa copertă. Mă oftic, acum, serios. Tot ce văd rău, e coperta. Atât. 

       Toate poeziile și citatele tale mi-au plăcut, chiar dacă mai aveai câteva greșeli, te poți simți mândră că nu le-am văzut. Și nu mă prefac, chiar nu le-am văzut. Mi-a plăcut, de aia.

Notă: 9, pentru că am scăzut acel punct important. Mă doare sufletul că am făcut asta, dar, e lucrul pe care eu în urăsc.

Ceau și ceau!

-Cosmi

Critici pentru toțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum